Gå til innhold

Har du kontakt med daten din (eller ny kjæreste) HVER dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes innimellom det er deilig å ha dager helt for meg selv. Evt. at jeg snakker f.eks med min mor, eller møter en venn og da ser jeg ikke behovet for å snakke med han jeg dater. Eller til og med om vi blir kjærester ser jeg ikke for meg at jeg trenger det. Det er ikke sånn at jeg blir utilgjengelig, jeg mener jo at hvis det er noe så skal jeg være der for ham, det er jo en del av det å være noens venn og enda mer når man er noens fortrolige og næreste og kjæreste. Men når vi ikke treffes, trenger vi da å snakke sammen minst en time i telefonen hver dag? Og hvis ikke betyr det at vi ikke egentlig er så interessert? (For jeg er jo virkelig interessert, går og håper på at vi snart definerer oss som kjærester liksom.) 

Jeg har jo hatt forhold før der det var mer intenst, der jeg også ønsket kontakt hver dag, og vi kunne snakke timesvis på telefonen hver dag vi ikke møttes, men samtidig da: det forholdet fungerte ikke. Så det er ikke nødvendigvis at det er noe bedre. 

Hva tenker dere, og hvordan har dere hatt det? 

(PS: Jeg er 26 år og kvinne)

Anonymkode: 8bb74...4ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi snapper og slikt hver dag, men ringes ca aldri, og skravler hull i hodet på hverandre når vi møtes:) Litt avhengig av å ha kontakt med han hver dag, men trenger ikke å være mye da. Ingen av oss maser, nok med litt. 

Anonymkode: c066f...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lik deg. Om vi ikke møtes vær dag så prater vi ti minutter i tlf eller sender noen få meldinger. Føler ikke det store behovet for å ses vær dag og syns det er fint å prioritere meg og andre. Andre forhold jeg har hatt har vært mer intense, men de forholdene var preget av mye usikkerhet og krangling. Sånn er det ikke nå. Det er så sikkert og fint at jeg føler meg rolig og avslappet :)

Anonymkode: 4274c...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snapper vær dag, får alltid morgen melding, natta melding og litt sånn meldinger i løpet av dagen. Svarer når jeg har tid. Vi snakker sjelden i telefonen kun snaps. Vi skravler i timevis når vi mtøtes så da tenker jeg det er greit.

 

Jeg har og hatt forhold tidligere hvor man snakket timevis på telefonen vær dag, liker at dette er litt mer avslappet jeg "må" ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...