Gå til innhold

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er for tiden sykmeldt og uten jobb. Jeg sliter veldig med selvfølelsen og selvtilliten og dette påvirkes både av at jeg ikke er i jobb og at jeg sliter med å få meg jobb. Jeg føler at fremtiden min er en stor tåke og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hverken for å komme meg videre eller ut av denne situasjonen. Akkurat nå er jeg ikke mentalt sterk nok til å gå inn i noen ny jobb eller. What to do?! 

Anonymkode: ccbb3...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat

Har du fått snakket med noen om dette? Kanskje du går gjennom en depresjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jegskulleønskeat skrev:

Har du fått snakket med noen om dette? Kanskje du går gjennom en depresjon?

Nei jeg er ikke deprimert. Sliter mye med stress og spenninger, men er ikke deprimert. 

Anonymkode: ccbb3...e74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Konditorfrue

Det kan uansett være lurt å ha en å få d ut til.væe mye ute i naturen og prøv å planlegge dagene slik at du får struktur i dagene.ikkw gi opp,det ordner seg 💜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er for tiden sykmeldt og uten jobb. Jeg sliter veldig med selvfølelsen og selvtilliten og dette påvirkes både av at jeg ikke er i jobb og at jeg sliter med å få meg jobb. Jeg føler at fremtiden min er en stor tåke og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre hverken for å komme meg videre eller ut av denne situasjonen. Akkurat nå er jeg ikke mentalt sterk nok til å gå inn i noen ny jobb eller. What to do?! 

Anonymkode: ccbb3...e74

Forsøk sette opp en dagsplan og få helt faste rutiner. Selv om du er uten jobb og syk så forsøk stå opp i rimelig tid, feks kl 8:30 og sett opp tidspunkter for alle gjøremål helt til du skal legge deg. Måltider, hvile, aktivitet ( tur, besøk  etc eller noe enkelt man kan få til). Forsøk legge deg senest kl 24 slik at du ikke begynner å snu døgnet. Du vil trolig merke at du da kanskje kan holde negative tanker om deg selv litt på avstand. Og når de negative tankene holder seg litt unna vil du få mulighet å fokusere på positive ting etterhvert som du har vent deg til en god dagsrutine. Det er første steg. Du må bygge deg opp sakte men sikkert mot selvfølelse og selvsagt vil det ordne seg. Mange har hatt noen downs som dette, og du kommer styrket gjennom det. Bare ta et steg i gangen. Ønsker deg lykke til ❤️

Anonymkode: c4489...5a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...