Gå til innhold

Hvordan kan en person bety så mye når du ikke egentlig kjenner vedkommende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjer ikke ofte, men jeg ble betatt. Vi datet ikke og vi er ikke sammen nå. Jeg har han i tankene, men jeg ser det ikke realistisk at det blir oss to, særlig nå. Nå har jo kontakten vært stille også og det er like greit, for det er liksom ingenting og bygge på, til evt. neste gang vi befinner oss i nærheten av hverandre. 
Men det er som om noe inni meg falt på plass, på samme tid som jeg ble litt mer urolig av og vite at han eksisterer. Jeg vet at det finnes en for meg der (han... og sikkert flere i verden) , men urolig fordi jeg er redd det ikke kan bli oss.
Har bedt om at det kan legges tilrette for oss, men dette skal avhengige av også hva han ønsker. nytter ikke og tvinge.
Så har det gått opp for meg at jeg er her og nå, det er et hinder i livet mitt som hindrer meg i mye, og dette må fikses først. 
Føler meg av og til hjemsøkt av ham. Noen som har erfart dette?

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Vet du om det er en grunn til at det er så vanskelig?

Ja. Men jeg har ikke så lyst til og nevne det her nå. Han har ikke vært slem, så det er ikke noe slik. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, wintergirl skrev:

Vet du om det er en grunn til at det er så vanskelig?

Ja. Men jeg har ikke så lyst til og nevne det her nå. Han har ikke vært slem, så det er ikke noe slik. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men jeg har ikke så lyst til og nevne det her nå. Han har ikke vært slem, så det er ikke noe slik. 

Anonymkode: fb273...339

Ok. Hvor gamle er dere? Kjent han lenge? Hvis han har dame så er det ikke helt det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, wintergirl skrev:

Ok. Hvor gamle er dere? Kjent han lenge? Hvis han har dame så er det ikke helt det beste.

Vi er omtrent like gamle, han et par år eldre. Nærmer oss 30. 
Kjent han et par år, men ikke vært sammen så mye personlig. Men jeg har jo sett han en del, snakket med han irl. 
Dame er ikke problemet her, og hadde han prøvd og bli kjent med meg mens han hadde dame så hadde det gitt et enormt dårlig førsteinntrykk likevel. 

Anonymkode: fb273...339

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi er omtrent like gamle, han et par år eldre. Nærmer oss 30. 
Kjent han et par år, men ikke vært sammen så mye personlig. Men jeg har jo sett han en del, snakket med han irl. 
Dame er ikke problemet her, og hadde han prøvd og bli kjent med meg mens han hadde dame så hadde det gitt et enormt dårlig førsteinntrykk likevel. 

Anonymkode: fb273...339

Fine verdier ihverfall.  Mange som ikke tenker på det og. Hvis du liker denne mannen, så må du jo prøve deg da. Du vinner aldri hvis du aldri forsøker 😊Ta kontakt med han og spør om han vil gå ut med deg. Har han vist noen tegn på at han liker deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du holder på å bli hektet, stikk motsatt vei

Anonymkode: 8411b...831

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er betatt, han tenker både og. Glem ham, han er ikke villig til å kjempe for deg. 

Anonymkode: a40b1...a09

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt hva du må fikse i livet ditt før du får deg kjæreste. Jeg mener: selv dødssyke har gjerne en kjæreste. 

Anonymkode: 598f5...8bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt hva du må fikse i livet ditt før du får deg kjæreste. Jeg mener: selv dødssyke har gjerne en kjæreste. 

Anonymkode: 598f5...8bf

Jeg følte meg ikke klar. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er betatt, han tenker både og. Glem ham, han er ikke villig til å kjempe for deg. 

Anonymkode: a40b1...a09

Hvor mye skal en mann kjempe?  Og hvordan ser du at han kjemper?  

Synes det er litt teit når kvinner skriver "kjempe for deg/meg",  liksom at hun skal være en prinsesse han er på knærne etter. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du holder på å bli hektet, stikk motsatt vei

Anonymkode: 8411b...831

Ja, tenkte også på dette med hekt når jeg leste TS sitt innlegg. Det er håp om kjærlighet og ikke en reel forelskelse / kjærlighet.

Anonymkode: c5b9f...ab5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenkte også på dette med hekt når jeg leste TS sitt innlegg. Det er håp om kjærlighet og ikke en reel forelskelse / kjærlighet.

Anonymkode: c5b9f...ab5

Det er ikke noe å håpe når det har gått lang tid og jeg bare tenkte og avvise muligheten likevel. Men han har forblitt i tankene på en måte. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forstår ikke helt hva du må fikse i livet ditt før du får deg kjæreste. Jeg mener: selv dødssyke har gjerne en kjæreste. 

Anonymkode: 598f5...8bf

Hater meg selv. Liker meg ikke. Hvordan kan jeg bli en god kjæreste?

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg klarer å forklare dette så det er forståelig, men det er jo neppe han som individ som hjemsøker deg, det er en projeksjon av deg og dine følelser/ideer om han. Det er du som har lagd deg et bilde av en person som du klenger deg til og tenker er din sjelevenn. Kan jo godt være han er det, men det kan du jo ikke vite når du ikke kjenner han. 

Jeg tror du må jobbe med deg selv for å unngå at slike ting blir et hinder i livet ditt. Du lære å være en "komplett" person uten å må ha en som er "rett for deg" i livet osv. 

Anonymkode: 6b16e...546

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om jeg klarer å forklare dette så det er forståelig, men det er jo neppe han som individ som hjemsøker deg, det er en projeksjon av deg og dine følelser/ideer om han. Det er du som har lagd deg et bilde av en person som du klenger deg til og tenker er din sjelevenn. Kan jo godt være han er det, men det kan du jo ikke vite når du ikke kjenner han. 

Jeg tror du må jobbe med deg selv for å unngå at slike ting blir et hinder i livet ditt. Du lære å være en "komplett" person uten å må ha en som er "rett for deg" i livet osv. 

Anonymkode: 6b16e...546

Ja, det er en av grunnene til at jeg har oppsøkt hjelp, for jeg forfølges av dette problemet. Han som invidvid er det jo ikke, men jeg er min egen fiendenog ville ikke utsette han for noe.. 

Er generelt ikke på søken etter en "ene" eller noen, men det blir en ekstra belast når noen får betydning for meg :( de grunnleggende problemene mine..

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle nesten tro jeg skrev dette. Dog «min» kar er et fucka menneske som bare ikke gidder/orker/eller vil. Jeg gav opp. 

Jeg tiltrekkes tydeligvis folk som må «fikses». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hater meg selv. Liker meg ikke. Hvordan kan jeg bli en god kjæreste?

Anonymkode: fb273...339

Ingen grunner til at selvforakt skal gå ut over mennesker rundt deg. Det kan man kontrollere med selvdisiplin. Dessuten: hvis du lar andre bli glad i deg, innser du kanskje at de ikke er så dust at de vil være med deg om du virkelig var så forferdelig. 

Anonymkode: 598f5...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen grunner til at selvforakt skal gå ut over mennesker rundt deg. Det kan man kontrollere med selvdisiplin. Dessuten: hvis du lar andre bli glad i deg, innser du kanskje at de ikke er så dust at de vil være med deg om du virkelig var så forferdelig. 

Anonymkode: 598f5...8bf

Men det er problemet mitt. Jeg tør ikke og la folk bli glad i...

Jeg ble for opptatt av og virke perfekt i stedet for og innrømme feilene. Men nå gir jeg aldri mamma en klem eller viser at jeg er glad i henne heller.. 

Anonymkode: fb273...339

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...