Gå til innhold

Sex i tredje trimester


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan funker dette for dere andre? Jeg har halsbrann, lette bekkenplager og har mindre enn null sexlyst, og mannen er drit sur... føler meg så kjip som sier nei hele tiden... nå har vi ikke hatt sex på tre uker....

Anonymkode: 653dc...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes nå det er litt barnslig å bli sur fordi det ikke blir noe på han når partneren hans er gravid, har svangerskapsplager og null sexlyst. Hvordan skal det bli når babyen kommer? Da er det jo ikke anbefalt med sex på en stund (og ikke kommer du til å ha lyst til det heller, mest sannsynlig) 

Selv har jeg to barn og svært lite erfaring med sex i siste trimester. Og mannen ble ikke sur for det :P 

Anonymkode: 27ed7...693

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte? Jeg har sexlysten på topp mens mannen min nekter å ta i meg, fordi det er så ekkelt at det er en baby inni der... 

Anonymkode: 56126...693

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bytte? Jeg har sexlysten på topp mens mannen min nekter å ta i meg, fordi det er så ekkelt at det er en baby inni der... 

Anonymkode: 56126...693

Høres fantastisk ut. Skulle ønske jeg var som deg 😉

ts

Anonymkode: 653dc...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halsbrann kurerer jeg med medisiner skrevet ut av legen :) 

Bekkenplagene gjør at jeg ber pent om massasje før sex som forspill, funker gull ;) Problemet her derimot er at mannen er så innmari sliten hele tiden, så han orker ikke. Jeg har SÅ ekstrem sexlyst, at jeg fatter ikke hvordan jeg skal takle det. Han orker kun i helger, og jeg er sånn at jeg vil ha minst annenhver dag. Tenker med gru på hvor lite sex det blir når babyen kommer, når han er så sliten nå bare av jobb. 

Anonymkode: fcb8c...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

halsbrann

Prøv å spise litt mandler. Det hjelper mot halsbrann. 

Resten har jeg ikke noen råd for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner det ikke frister med sex alltid, og i tredje trimester er man ofte sliten og har litt plager. Han kan jo ikke bli sur, men kanskje du kan runke han eller noe som et kompromiss? Det går jo ofte fort og krever minimalt av kroppen din 🙈 ofte er det jo sånn at jo mer kos og nærhet jo lettere er det å få lyst, så erfaringsmessig er det lett å unngå hvis man er sliten osv, men hvis man kommer over kneika øker jo også lysten😉

jeg er motsatt av deg da, får veldig sexlyst i på slutten av svangerskapet... mannen blir gal av all masingen. Har også bekkenplager, men fra siden f.eks funker supert uten å trigge smerter👌🏼 Lykke til! 

Anonymkode: 3c3ed...ab6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blir ikke mye sex her i gården heller. Et par uker igjen til termin nå. Men jeg gir mannen en BJ og annen nærhet flere ganger i uka :) så han er strålende fornøyd. 

Anonymkode: a200e...ab8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner det ikke frister med sex alltid, og i tredje trimester er man ofte sliten og har litt plager. Han kan jo ikke bli sur, men kanskje du kan runke han eller noe som et kompromiss? Det går jo ofte fort og krever minimalt av kroppen din 🙈 ofte er det jo sånn at jo mer kos og nærhet jo lettere er det å få lyst, så erfaringsmessig er det lett å unngå hvis man er sliten osv, men hvis man kommer over kneika øker jo også lysten😉

jeg er motsatt av deg da, får veldig sexlyst i på slutten av svangerskapet... mannen blir gal av all masingen. Har også bekkenplager, men fra siden f.eks funker supert uten å trigge smerter👌🏼 Lykke til! 

Anonymkode: 3c3ed...ab6

Runking tar godt og vel en halvtime her i hus. Det er i hvert fall slitsomt. 

Har ikke kommet til tredje trimester, men her har vi ikke hatt sex på en måned. Mannen er ikke sur, men han sier det er kjipt å bli avvist. Likevel forstår han at lysten ikke er på topp hos meg, og vi gleder oss begge til det blir bedre :) Han kan jo ikke bli sur..

Anonymkode: 92222...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Runking tar godt og vel en halvtime her i hus. Det er i hvert fall slitsomt. 

Har ikke kommet til tredje trimester, men her har vi ikke hatt sex på en måned. Mannen er ikke sur, men han sier det er kjipt å bli avvist. Likevel forstår han at lysten ikke er på topp hos meg, og vi gleder oss begge til det blir bedre :) Han kan jo ikke bli sur..

Anonymkode: 92222...bd4

Hadde ikke min mann ville hatt sex med meg på en måned hadde jeg blitt skikkelig sur, så jo, det kan man. Hvorfor ønsker du ikke å vise mannen din hvor glad du er i han? Det gjør jo så forferdelig vondt å bli avvist. For min del er sex måten jeg viser følelser på, jeg er ikke særlig glad i å bruke ord. Uten sex føler jeg meg ikke elsket, rett og slett. 

Anonymkode: fcb8c...d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvor dere finner alle disse søppelmannfolk som skrives om her inne.. Enn å bli sur for at en høygravid kvinne ikke vil knulle. Altså..

Anonymkode: 3224b...9f7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi hadde sex maks tre ganger under hele svangerskapet. Mannen tente ikke på meg rett og slett. Veldig dumt.

3 uker etter fødsel hadde vi vsnlig sexliv gjenn. 

Anonymkode: 8d209...b8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan funker dette for dere andre? Jeg har halsbrann, lette bekkenplager og har mindre enn null sexlyst, og mannen er drit sur... føler meg så kjip som sier nei hele tiden... nå har vi ikke hatt sex på tre uker....

Anonymkode: 653dc...057

Syntes faktisk bekkenet kjentes bedre ut etter sex, spesielt om han var øverst, akkurat som han dytta det litt på plass :laugh: Et lite glass melk eller noen mandler hjalp på halsbrannen, love hearts funker også for noen. 

Jeg hadde nok også blitt frustrert etter flere uker uten sex, også som høygravid. Så godt å vite at han fortsatt synes du er kjempedeilig og har lyst på deg, selv om man selv kanskje ikke føler seg så attraktiv i den delen av svangerskapet.

Har du lyst til å ha lyst? Isåfall hadde jeg fresha meg litt opp, kledd meg i noe pent, gått ut på date med mannen og lagt opp til en romantisk kveld med happy ending ;) 

Anonymkode: 2fd20...0b1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke min mann ville hatt sex med meg på en måned hadde jeg blitt skikkelig sur, så jo, det kan man. Hvorfor ønsker du ikke å vise mannen din hvor glad du er i han? Det gjør jo så forferdelig vondt å bli avvist. For min del er sex måten jeg viser følelser på, jeg er ikke særlig glad i å bruke ord. Uten sex føler jeg meg ikke elsket, rett og slett. 

Anonymkode: fcb8c...d43

Ville du blitt sur hvis mannen hadde hatt en medisinsk grunn til ikke å ha sex på en måned også? For det er det det er snakk om her. 

Anonymkode: 490ea...7fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt sur hvis mannen hadde hatt en medisinsk grunn til ikke å ha sex på en måned også? For det er det det er snakk om her. 

Anonymkode: 490ea...7fa

Ja, selv med medisinsk grunn så burde han kunne gitt meg kos og tilfredsstillelse. Det er mye man kan gjøre uten penetrering. 

Anonymkode: fcb8c...d43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Runking tar godt og vel en halvtime her i hus. Det er i hvert fall slitsomt. 

Har ikke kommet til tredje trimester, men her har vi ikke hatt sex på en måned. Mannen er ikke sur, men han sier det er kjipt å bli avvist. Likevel forstår han at lysten ikke er på topp hos meg, og vi gleder oss begge til det blir bedre :) Han kan jo ikke bli sur..

Anonymkode: 92222...bd4

Nå ser jeg at du ikke er TS!? Litt dårlig med diSse AB kodene. Såpass ja, det var jo voldsomt🙈 tar det en halvtime hvis det er lenge siden han har fått seg noe også? vi er forskjellige, det viser jo denne tråden! 

Jeg må jo innrømme at jeg kan bli litt frustrert hvis mannen sier nei en kveld, men sur har jeg ikke blitt. Men nå går det jo ikke flere uker mellom hver gang han sier nei heller da, heldigvis. Sikker på at mennene deres er frustrerte bare, også kanskje virker de sure. 

Anonymkode: 3c3ed...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du blitt sur hvis mannen hadde hatt en medisinsk grunn til ikke å ha sex på en måned også? For det er det det er snakk om her. 

Anonymkode: 490ea...7fa

I fare for å bli upopulær nå, bekkenløsning er ikke synonymt med at man ikke kan ha sex... så å skylde på en medisinsk grunn blir litt feil. Jeg har bekkenløsning- og låsing selv også, men har sex. Det handler om å finne stillinger som fungerer og som jeg nevnte tidligere i tråden må man jo heller ikke ha samleie for å tilfredsstille mannen. Hva med å begynne med å spørre om en massasje og ha glidemiddel klart, nærhet skaper lyst på mer nærhet! 

Anonymkode: 3c3ed...ab6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

Ta på han en ryggsekk som veier 30 kg og be han ta den på feil vei så vekten kommr i front. Så ber du  han vaske leiligheten, gå og handle og be han prøve å legge seg ned og sove og slappe av på ettermiddagen.

Så kan han komme tilbake til deg og hvor han mener overskuddet til sex skal være. Og det var bare en brøkdel av hva plager du har hver dag og natt. 

Jeg fatter ikke at en mann kan være så brødhue at de ikke fatter at det koster enormt mye krefter å lage et menneske. Svangerskap og barseltiden er unntakstilstand når det kommer til sexliv. Forvente han at du kal være klar til ha sex uken etter du har født også?

Sex skal være noe en har når begge har lyst og overskudd. Ikke noe man skal ha bare for å tilfredsstille partneren og iallefall ikke fordi han ellers blir sur og grinete.

Han må vokse opp og ta en realitetsjekk om hva det å bli foreldre innebærer. Som å ta hensyn og vise forståelse for at partneren er sliten når de vagger rundt som en strandet hval og produserer avkommet deres som de så generøst satte i gang med et knull.

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke min mann ville hatt sex med meg på en måned hadde jeg blitt skikkelig sur, så jo, det kan man. Hvorfor ønsker du ikke å vise mannen din hvor glad du er i han? Det gjør jo så forferdelig vondt å bli avvist. For min del er sex måten jeg viser følelser på, jeg er ikke særlig glad i å bruke ord. Uten sex føler jeg meg ikke elsket, rett og slett. 

Anonymkode: fcb8c...d43

Ts er høygravid med plager. Det er grunn nok. Når det er sagt ts, så hadde vi minimalt med sex i begge mine svangerskap. Jeg slet med invalidiserende bekkenløsning, sex gjorde de 10 ganger verre. Når siste ble født hadde vi vel sex 2 ganger på 9 måneder. Etter fødsel er det jo også anbefalt å vente 6 uker før man har sex igjen. Min mening er at han ikke kan bli sur for dette når du sliter med plager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært gravid to ganger, og de to svangerskapene var svært ulike. Første svangerskap hadde jeg mye plager, og lite lyst. Andre svangerskap, med tvillinger, var vi som kaniner helt frem til fødselen. Jeg hadde ingen plager, utover at magen var tung på slutten. 

Nå må det også nevnes at i første svangerskap elsket jeg nok ikke den kommende far. Jeg hadde forlatt ham like før vi oppdaget at jeg var gravid, og vi forsøkte igjen kun på grunn av barnet. Det andre svangerskapet var med en mann jeg elsket. Tror nok det påvirket lyst mye. 

Anonymkode: d04fd...5c8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...