Gå til innhold

Det finnes 2 typer mennesker. Hvem er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er absolutt 1, ikke eid mønster-sokker siden jeg var sånn 12 år. Hvite ankelsokker og tynne ullsokker i nøytrale farger er mine favoritter :) Bruker sjelden t-shorter med print og mønstrete plagg generelt. Har ikke kjedelig stil, men klassisk er den, det er hele poenget for min del... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker hvite ankelsokker om sommeren og svarte om vinteren. Enkelt og greit :)

Syns ikke det er noe hold i teorien din. Jeg er svært kreativ og har alt for mange hobbyer og interesser. Har bare ikke noe behov for å uttrykke det via sokkene mine.

Anonymkode: 3f4b3...456

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt 2. Elsker sokker med mønster og glitter.

Anonymkode: 23be4...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nummer 1. Har kun svarte sokker. Med unntak av grå/svarte/hvite ullsokker om vinteren.

Anonymkode: 647aa...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nr 1, men bruker fargeglade klær ellers. Synes det blir kræsj om jeg skulle ha en farget topp og en annen farge på sokkene...Er også kreativ og har kjekke hobbier så alle som bruker sorte sokker er nok ikke like 😜

Anonymkode: eeb50...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å se presentabel ut, og går ikke med sokker som har mønster eller sterke farger. Å dukke opp på kontoret og holde foredrag med slike strømper er uaktuelt. 

Kreativiteten min får jeg ut på andre måter. 

Anonymkode: 8da3a...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1, men jeg er mann da, og måner og planeter er ikke like sexy på menn.

Anonymkode: eacd8...6fb

This...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller 2 enn 1 😄 Elsker bilder og sånn på sokkene 😄 Gjerne to forskjellige og 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker fargerike, men har funnet ut at det letteste er svarte. Ingen krise da om ene sokken mister partneren sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En klar nummer 2! Jeg har noen grå ulvang-sokker, og ett par hvite (vel, de var hvite en gang), resten er bare flotte farger og mønstre. Glade sokker gjør meg glad 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sokker, og lete etter sokker hvis én mangler, er absolutt ikke noe jeg gidder bruke tid på i livet fordi det er kjeeeeedelig.

Løsningen min er å kjøpe 2 5-pakninger svarte sokker ca 2. hvert år av de billigste på HM. Alltid samme avslutning på toppen av sokken og samme størrelse. På den måten trenger jeg aldri sortere sokker (superkjedelig) og kan bare kaste én om det går hull på og sette rest-sokkene sammen når det går hull på én annen, siden det aldri går hull samtidig. Jeg syns det er en perfekt løsning på alle verdens sokkeproblemer og burde gjøres universell.

Anonymkode: c966f...325

Så genialt. Takk for tips 😊

Syns for øvrig det er litt søtt med sokker som har sterke farger og mønster, selv om jeg ikke selv går med dem. 

Anonymkode: 8da3a...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 1, men jeg er mann da, og måner og planeter er ikke like sexy på menn.

Anonymkode: eacd8...6fb

Joda😍

Anonymkode: d86a2...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et kreativt yrke, mange hobbyer og er definitivt ikke redd for å stikke meg ut, men jeg er likevel type 1. Jeg liker det rene og enkle på meg og rundt meg. Det forstyrrer ikke og tar ikke fokus fra alt det som finnes inne i meg som skal ut. Sokker nummer 2 er for masete og barnslige.  Jeg ville kommet ut av den skapende modusen hver gang jeg kastet et blikk på føttene mine, og det går ikke. Riktig fokus er alt i mitt yrke.

Anonymkode: 4fbda...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sokker, og lete etter sokker hvis én mangler, er absolutt ikke noe jeg gidder bruke tid på i livet fordi det er kjeeeeedelig.

Løsningen min er å kjøpe 2 5-pakninger svarte sokker ca 2. hvert år av de billigste på HM. Alltid samme avslutning på toppen av sokken og samme størrelse. På den måten trenger jeg aldri sortere sokker (superkjedelig) og kan bare kaste én om det går hull på og sette rest-sokkene sammen når det går hull på én annen, siden det aldri går hull samtidig. Jeg syns det er en perfekt løsning på alle verdens sokkeproblemer og burde gjøres universell.

Anonymkode: c966f...325

Du må være meg, bare jeg kjøper mine store pakninger med svarte sokker på Dressmann, av de samme grunnene som du nevner, men jeg må bytte til ullsokker på vinteren, fryser så på føttene, da er det og dra på Jula og hamstre mange par like ullsokker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1 fordi jeg liker å bruke 0 tid av mitt liv på å parre sokkepar etter vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 2, definitivt. Aller best liker jeg sokker med kattemønster. :ninuskapus:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mellom november og april da det er sokkevær så tar jeg på meg de sokkene jeg alltid ønsker meg til jul, gjerne farger og finner sjeldent to like. 

Anonymkode: b4b28...64e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...