Gå til innhold

Det finnes 2 typer mennesker. Hvem er du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvemerdu.jpg

Skriv gjerne hvorfor.

Jeg kan begynne. Jeg er definitivt nr. 2. 
Jeg er kanskje litt kjedelig i klesstilen ellers. Men jeg får ut litt litt av mine indre farger og kreativitet gjennom sokkene. 
Jeg blir glad når jeg ser ned på beina og får se masse friske farger, mønster striper og motiver som smiler mot meg :)

Så er det mange jeg kjenner som alltid går med sorte eller hvite sokker. ALLTID!
Det må være så kjedelig. Hvis jeg skal analysere de personene, så er det kanskje A-mennesker som ikke er kreative eller 

har mange hobbyer. Som kanskje blir stresset av folk som stikker seg ut litt og kjører sitt eget løp?
De vil kanskje ha et stille, konservativt og rolig liv der det ikke skjer så mye rundt en. 

Tar kanskje feil. Men jeg tror man kan se litt på personligheten på sokkene. Der kan man fritt uttrykke seg som man vil.
Når det er mer eller mindre faste normer på resten av klærne man bruker ellers.  

Anonymkode: aa546...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må jo finnes en tredje gruppe? En som bruker både svarte og fargeglade/mønstrede sokker? 

Jeg er i gruppe 3 :nori:

 

Men. Hvis jeg måtte velge enten 1 eller 2 så er jeg en 2'er jeg også. Fordi jeg er veldig glad i farger og mønstre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1, men jeg er mann da, og måner og planeter er ikke like sexy på menn.

Anonymkode: eacd8...6fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1. Hvis du hadde spurt meg for 20 år siden hadde jeg svart 2. 

Anonymkode: 29941...078

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er begge. Varierer mellom å bruke svarte/hvite sokker og fargerike sokker. Hender jeg til og med har på forskjellige sokker.. 

Anonymkode: c3aab...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er definitivt type 1. Ikke nødvendigvis svarte sokker, men alltid ensfargede. Grunnen er at jeg synes mønstersokker er direkte ubehagelige å ha på seg pga alle trådene inni. Siden jeg har brede føtter med høye vrister blir disse trådene og mønsteret alltid veldig stramt, og i tillegg forvridd pga at det strekkes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kreativ, jobber i kreativt yrke og bruker stort sett bare hvite eller grå sokker. Synes svarte ser litt møkkete og tamt ut. Fargeglade litt glorete. 

Anonymkode: 7f90a...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasket sokker i går.  Full maskin, ca 150 par. Alle sokkene er prikk like og SVARTE. Jeg er definitivt nr 1😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg er gruppe 3. Gir blanke f** i om sokkene ikke matcher. Er bare flaks når jeg bruker like sokker. orker ikke å kaste bort 2 sekund av livet på å lete frem den andre sokken. Aldri gjort det og vil nok aldri vokse det av meg.. til mamma's store ergrelse. 

Denne gruppen tilhører jeg også.. 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruppe 1. De fleste sokkene mine er svarte

Anonymkode: 7c79b...633

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart gruppe 1. Kan strekke meg til en liten mønsterbord øverst på sokken, og 90 % av sokkene mine er svarte, mørkeblå eller grå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
25 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Vasket sokker i går.  Full maskin, ca 150 par. Alle sokkene er prikk like og SVARTE. Jeg er definitivt nr 1😂

Samme her. Eier kun svarte sokker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eier stor sett bare sorte sokker, fortrinnsvis ankelsokker. Mørkegrå, tynne ullsokker til vinteren. På jobb drister jeg meg til grønne sokker som en del av uniformen og fordi jeg ikke takler bruk av egne sokker på jobb. 

Anonymkode: cf29a...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr.2 😍 elsker fine sokker. Helst knallrosa med glitter!! Da blir jeg glad inni meg😃💓

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokker, og lete etter sokker hvis én mangler, er absolutt ikke noe jeg gidder bruke tid på i livet fordi det er kjeeeeedelig.

Løsningen min er å kjøpe 2 5-pakninger svarte sokker ca 2. hvert år av de billigste på HM. Alltid samme avslutning på toppen av sokken og samme størrelse. På den måten trenger jeg aldri sortere sokker (superkjedelig) og kan bare kaste én om det går hull på og sette rest-sokkene sammen når det går hull på én annen, siden det aldri går hull samtidig. Jeg syns det er en perfekt løsning på alle verdens sokkeproblemer og burde gjøres universell.

Anonymkode: c966f...325

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...