Gå til innhold

Wee-too bleiebøtte, erfaring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.babybanden.no/products/we-too-diaper-keeper-blue?gclid=CjwKCAjwma3ZBRBwEiwA-CsblGVSFxRf7DlIb86jScK8BpRJfHZR9wM666VLYY4ngBA2hnjb1FUzqRoC4YoQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

 

Noen som har prøvd denne?

Virker nesten for god til å være sann. Skal være luktfri, man kan bruke egne poser oppi og rommer 25 bleier. 

Funker den synes jeg ikke 399 er mye å bruke, men kjedelig om den er dårlig..

Anonymkode: 90b89...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte den og putta en bæsjebleie oppi der i en kiwipose, og den holdt ikke på lukta for å si det sånn 😂 Syns det lukta verre enn eller også. Har ikke prøvd mer etter det, har ikke tatt sjansen. Mulig jeg gjorde noe feil når jeg putta i posen eller skrudde på lokket. Håper noen andre har bedre erfaringer, så kan jeg kanskje ta den frem igjen :) 

Anonymkode: 9a4fc...ab5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiebøtter er unødvendig. Putt bleien i en hundepose og knyt igjen, og kast i vanlig bossbøtte med lokk.

Anonymkode: 2288e...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har aldri trengt bleiebøtte. Vi kaster tissebleier i en bleiepose (fyller den opp) og kaster når den er full. Henger den på stellebordet. Bæsjebleiene blir kasta rett ut i søpla i bleiepose. Tissebleieposene lukter bare litt tiss om vi lar dem henge litt for lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker ubbi sin, og den funker. Men så bruker vi tøybleier. Gidder ikke vaske hver dag, så da er det fint med en bøtte som holder lukten inne. Hadde jeg brukt engangsbleier hadde jeg nok bare gått med søpla ofte, ingen grunn til at de skal ligge i 2-3 dager.

Anonymkode: 620c1...4d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig fornøyd med bleiebøtte. Vi har en annen enn den du linker til. Fikk gratis, så vi tenkte at vi kunne bruke den til vi var tomme for poser siden alle sier det er bortkasta. 

Men vi har kjøpt mer poser til den. Måtte hatt et sted å ha bleier uansett, og den lille søppelkassen på badet hadde jo blitt full 4 ganger om dagen minst. Nå holder det å tømme annenhver dag. Gå ut med søpla er ikke favorittaktiviteten, og når det må gjøres hele dagen med liten baby som skriker... nei takke meg til bleiebøtte.

Anonymkode: 7baca...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiebøtre var veldig praktisk i starten! Vi bor høyt, så ikke så fristende å gå ut med søpla titt og ofte.

Når ungen ble eldre nyttet det ikke mer. Men med morsmelkbleier var det fantastisk 

Anonymkode: 22b7f...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...