Gå til innhold

Når begge er glad i hverandre og savner hverandre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi datet i nesten fire måneder, og det var utrolig fint. Jeg er 35 år, og har aldri følt at noen var riktig før. Selv om jeg kjempet i mot i starten, siden han er yngre. 

For to måneder siden ble det slutt. Han hadde tenkt at pga alderen min, burde han la meg gå. Siden jeg sikkert er klar for å stifte familie, og det så ikke han for seg ennå. Han er 29 år. 

De gangene vi har pratet etterpå, har begge sagt vi er glad i hverandre og savner hverandre. Det er alltid han som starter kontakten, og sier han savner meg. 

En venninne lånte telefonen min, og kom inn på messenger. Hun sa "herregud, dette er som på en elendig film, og alle som ser på vet at dere bare bør bli sammen". 

Har noen vært i samme situasjon før? Hvordan gikk det? 

Går det over? 

Anonymkode: 66767...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Livet er for kort til å gå rundt å savne hverandre på grunn av 6 års aldersforskjell. Samtidig bør dere klargjøre hvor dere begge står mht. å stifte familie. Du bør jo begynne å tenke på barn hvis du vil ha det - han kan jo i praksis vente så lenge han vil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, chisandra said:

Livet er for kort til å gå rundt å savne hverandre på grunn av 6 års aldersforskjell. Samtidig bør dere klargjøre hvor dere begge står mht. å stifte familie. Du bør jo begynne å tenke på barn hvis du vil ha det - han kan jo i praksis vente så lenge han vil.

 

Ja. Men nå tror jeg ærlig talt vi begge bare er for stolte og dumme.

Jeg har sagt ikke ønsker at han sporadisk tar kontakt og sier han savner meg, uten at det blir noe mer. Det føles som et brudd hver gang. Alle rundt meg sa det riktige for meg var å kutte kontakten for å kunne gå videre. 

Det føles helt feil. Selv om jeg vet at jeg ikke kan fortsette å gråte i flere dager hver gang han tar kontakt. 

Begge har sagt vi ønsker oss barn i fremtiden. 

 

Anonymkode: 66767...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre synspunkter? Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 66767...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Men nå tror jeg ærlig talt vi begge bare er for stolte og dumme.

Jeg har sagt ikke ønsker at han sporadisk tar kontakt og sier han savner meg, uten at det blir noe mer. Det føles som et brudd hver gang. Alle rundt meg sa det riktige for meg var å kutte kontakten for å kunne gå videre. 

Det føles helt feil. Selv om jeg vet at jeg ikke kan fortsette å gråte i flere dager hver gang han tar kontakt. 

Begge har sagt vi ønsker oss barn i fremtiden. 

 

Anonymkode: 66767...73c

Vel, din fremtid med tanke på barn kan ikke være så langt fremme når du er 35 år. Tenker dere må ta en ordentlig prat angående dette :) 

Anonymkode: f4497...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, din fremtid med tanke på barn kan ikke være så langt fremme når du er 35 år. Tenker dere må ta en ordentlig prat angående dette :) 

Anonymkode: f4497...66b

Nei, det kan den ikke. Og jeg forstår at dette er skremmende for ham. Men jeg vil iallfall ikke ha barn med noen andre. 

Anonymkode: 66767...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kan den ikke. Og jeg forstår at dette er skremmende for ham. Men jeg vil iallfall ikke ha barn med noen andre. 

Anonymkode: 66767...73c

Jeg var i samme situasjon med en yngre kjæreste. Jeg var bare 28 år, men ønsket barn i nærmeste fremtid (1-2 år frem i tid). Kjæresten var overhode ikke klar for sånt, han ville vente leeeenge. Så da gjorde jeg det slutt, og har nå funnet meg en mann som er et par år eldre enn meg og har en helt annen innstilling til barn og sånt. Kanskje dere bare ikke er ment to be? Finn deg en som er mer på din alder og i din livssituasjon :) 

Anonymkode: f4497...66b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år er ingenting! Svelg stoltheten din og innrøm til han at du vil gi det en real sjanse. Det med barn ordner seg nok uansett hvis det er ment å være dere to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Jadzia said:

6 år er ingenting! Svelg stoltheten din og innrøm til han at du vil gi det en real sjanse. Det med barn ordner seg nok uansett hvis det er ment å være dere to.

Jeg tok kontakt med ham  og sa det er bare ham jeg vil ha og jeg kun vil være sammen med ham. Men jeg sa også at derfor er denne sporadiske kontakten veldig vond for meg. 

Så nå har tror jeg han tror jeg har bedt ham holde seg unna meg 😢

Anonymkode: 66767...73c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...