Gå til innhold

Låra mine har blitt gode venner:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har fått litt ekstra polstring rundt låra i det siste, og jeg har ikke trent noe særlig før. Vurderer å investere i en ellipsemaskin. Veit noen om det gjør godt for låra? Eventuelt hvilke øvelser trener lårene? 

Jeg veit at det ikke går an å punktslanke. 

Trenger forøvrig ikke å gå ned noe i vekt, vil bare få tynnere lår.. 

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke punktslanket som du sier selv, så all slags trening vil gi deg smalere lår samt at du blir smalere andre steder. Ellipse er en fin måte å kjøre kardio. Trener du styrke på lårene kan du stramme de opp, men de vil antagelig bli større først. Siden du ikke trener er det mest sansynlig fett du har lagt på deg og derfor må du miste fettet for å få smalere lår, ergo all trening funker. Fordelen er at du somregel mister først der du legger på det sist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Inwe skrev:

Du får ikke punktslanket som du sier selv, så all slags trening vil gi deg smalere lår samt at du blir smalere andre steder. Ellipse er en fin måte å kjøre kardio. Trener du styrke på lårene kan du stramme de opp, men de vil antagelig bli større først. Siden du ikke trener er det mest sansynlig fett du har lagt på deg og derfor må du miste fettet for å få smalere lår, ergo all trening funker. Fordelen er at du somregel mister først der du legger på det sist.

Takk for tips! Jeg tenker jeg kjøper en ellipsemaskin, skader ikke å få trent flere steder av kroppen. Har også lastet ned sånn kaloriteller så jeg har oversikten. Prøvde lifesum sin, men den hjelper ikke om man har for lav bmi.  

Jeg spiser ganske sunt, men nå kutter jeg litt, så håper det blir endringer:D 

 

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg tenker jeg kjøper en ellipsemaskin, skader ikke å få trent flere steder av kroppen. Har også lastet ned sånn kaloriteller så jeg har oversikten. Prøvde lifesum sin, men den hjelper ikke om man har for lav bmi.  

Jeg spiser ganske sunt, men nå kutter jeg litt, så håper det blir endringer:D 

 

Anonymkode: ba392...2c2

Aldri feil å trene 😉 litt oversikt over hva man får i seg er også greit å ha, bare ikke heng deg opp i tellingen. Hva funket ikke med lifesum? Den er vel bare til å telle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg tenker jeg kjøper en ellipsemaskin, skader ikke å få trent flere steder av kroppen. Har også lastet ned sånn kaloriteller så jeg har oversikten. Prøvde lifesum sin, men den hjelper ikke om man har for lav bmi.  

Jeg spiser ganske sunt, men nå kutter jeg litt, så håper det blir endringer:D 

 

Anonymkode: ba392...2c2

Du har for lav bmi men har tykke lår....? nekter jeg å tro

Anonymkode: bd85e...72f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Jeg tenker jeg kjøper en ellipsemaskin, skader ikke å få trent flere steder av kroppen. Har også lastet ned sånn kaloriteller så jeg har oversikten. Prøvde lifesum sin, men den hjelper ikke om man har for lav bmi.  

Jeg spiser ganske sunt, men nå kutter jeg litt, så håper det blir endringer:D 

 

Anonymkode: ba392...2c2

Om du har for lav BMI er ikke lårene dine for tykke. Har du snakket med fastlegen din om dine tanker om kroppen din?

Anonymkode: b00d5...d3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har fått litt ekstra polstring rundt låra i det siste, og jeg har ikke trent noe særlig før. Vurderer å investere i en ellipsemaskin. Veit noen om det gjør godt for låra? Eventuelt hvilke øvelser trener lårene? 

Jeg veit at det ikke går an å punktslanke. 

Trenger forøvrig ikke å gå ned noe i vekt, vil bare få tynnere lår.. 

Anonymkode: ba392...2c2

Hva er omkretsen rundt et av lårene dine?

Anonymkode: b00d5...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er omkretsen rundt et av lårene dine?

Anonymkode: b00d5...d3a

De er helt normale, men utrent og ser derfor store ut. 45 cm på tykkeste.  

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du har for lav BMI er ikke lårene dine for tykke. Har du snakket med fastlegen din om dine tanker om kroppen din?

Anonymkode: b00d5...d3a

Det er ingenting galt i å trene seg til fastere kropp. 

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inwe skrev:

Aldri feil å trene 😉 litt oversikt over hva man får i seg er også greit å ha, bare ikke heng deg opp i tellingen. Hva funket ikke med lifesum? Den er vel bare til å telle? 

Du kunne velge å gå ned i vekt der, men det ble for lavt da jeg tastet inn nåværende og målvekt. 

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiser ganske sunt, men nå kutter jeg litt, så håper det blir endringer:D 

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingenting galt i å trene seg til fastere kropp. 

Anonymkode: ba392...2c2

Hun snakker om å kutte litt (på maten)...

Anonymkode: b00d5...d3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er helt normale, men utrent og ser derfor store ut. 45 cm på tykkeste.  

Anonymkode: ba392...2c2

Det kan være stillingen på hoftene dine som rett og slett gjør at lårene møtes. jeg har hele livet fått høre at jeg er (for) tynn, og mine lår måler 50 cm på det tykkeste. Dine er 45!! Just sayin..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne velge å gå ned i vekt der, men det ble for lavt da jeg tastet inn nåværende og målvekt. 

Anonymkode: ba392...2c2

Da tror jeg du bør gå for styrketrening isteden for å gå ned i fett altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har for lav bmi men har tykke lår....? nekter jeg å tro

Anonymkode: bd85e...72f

Har du hørt om å være slank, men utrent? Tydeligvis ikke. Det er ikke slik at alle utrente mennesker ser ut som en dundre. 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du hørt om å være slank, men utrent? Tydeligvis ikke. Det er ikke slik at alle utrente mennesker ser ut som en dundre. 

Anonymkode: da625...ff2

Nei, men lår på 45 cm er ikke store i på noen som helst måte. Trent eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pearl2.0 skrev:

Nei, men lår på 45 cm er ikke store i på noen som helst måte. Trent eller ikke.

Hvorfor svarer du? 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer du? 

Anonymkode: da625...ff2

Hvorfor skal jeg ikke svare? Det er et debattforum, alle har lov til å svare.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pearl2.0 skrev:

Hvorfor skal jeg ikke svare? Det er et debattforum, alle har lov til å svare.

Det var ikke deg jeg siterte. Du kom heller ikke med noe relevant til det jeg skrev. Eller er du uenig i at man kan være utrent og samtidig ikke se ut som en dundre? 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke deg jeg siterte. Du kom heller ikke med noe relevant til det jeg skrev. Eller er du uenig i at man kan være utrent og samtidig ikke se ut som en dundre? 

Anonymkode: da625...ff2

Det var jo faktisk veldig relevant. Man har ikke tykke lår om de er 45 cm uansett om man er trent eller ikke. Er du trent er de somregel endel større ;)

dundre eller ikke har lite med tråden å gjøre. Og det er fortsatt lår vi snakker om

Endret av Inwe
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke deg jeg siterte. Du kom heller ikke med noe relevant til det jeg skrev. Eller er du uenig i at man kan være utrent og samtidig ikke se ut som en dundre? 

Anonymkode: da625...ff2

Du siterte meg ja. Jeg er enig i at man kan være utrent uten å se ut som ei dundre. Men TS synes lårene sine er store og har skrevet de er 45 cm, derfor skrev jeg det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...