Gå til innhold

Hva gjør man når sex livet dør ut???


anni83

Anbefalte innlegg

1 time siden, anni83 skrev:

Ja, det kan godt hende. Og det hadde vært helt Okay.. jeg har spurt om det er noe spesifikt han tenner på, men benekter det. Virker nesten som han ikke tenner på noen ting... sykt kjipt😔

Det kan godt hende han tenner på noe har er litt flau over. Da kan det være vanskelig å innrømme. Lag litt romantisk stemning en kveld og prat litt rundt det. Fortell ham kanskje litt av dine fantasier (Om de ikke er for drøye). Da kan han kanskje komme på glid.

Alternativt ville jeg kanskje snakket med en sexolog.

Anonymkode: facf2...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slik som typen din. Nakne kropper betyr ikke en dritt for meg. Nå ser jeg KGfolket sier han er både utro og deppa, men det kan faktisk hende han har lav sexlyst. Å mase på en med lav sexlyst forsterker problemet.

Anonymkode: d9f88...ffd

Jeg maser definitivt ikke. Men ja, jeg har selvfølgelig tatt det opp noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kunne ha skrevet om mitt tidligere ekteskap. Han viste seg å være homofil og lever i dag i et forhold med en mann. 

Utad var han homofob, så ikke la deg lure av det...

Anonymkode: 92e7c...62b

Sånn i retroperspektiv, var det ingen andre tegn? Kun at dere ikke hadde mye sex?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring når sexlivet dabbet ut var at han hadde en annen som tok all oppmerksomheten hans. 

Anonymkode: 4ca8c...c44

Var han utro? Hvordan var han ellers da? Kjæresten min er veldig kosete/oppmerksom ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Jeg har fortsatt høye drifter men jeg har sluttet å se på meg selv som et seksuelt vesen rundt han. Jeg orker ikke å prøve lenger, har gitt opp helt. Vi har hatt sex én gang i 2018. 

Har ingen råd utenom å prate med han. Kan du leve uten sex? Etter 2-3 år med lite til ingenting sex så begynner jeg å slite. Vurderer ikke enda å slå opp men jeg merker at tankene mine vandrer... :( 

Anonymkode: 87f3f...15b

Hva sier han når du tar det opp da? Hvordan er han ellers i forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er slik som typen din. Nakne kropper betyr ikke en dritt for meg. Nå ser jeg KGfolket sier han er både utro og deppa, men det kan faktisk hende han har lav sexlyst. Å mase på en med lav sexlyst forsterker problemet.

Anonymkode: d9f88...ffd

Hva tror du selv er grunnen til at du ikke har så stor lyst da? Jeg forstår ikke helt kjæresten min ift det med nakne kropper. Jeg tenner ikke generelt på nakne kropper, jeg tenner på hans nakne kropp. Blir du ikke gira av å se kjæresten din naken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, anni83 skrev:

Videre som i gjøre det slutt? Det er ikke aktuelt... mannen min❤️ Virker som det er en psykologisk sperre i hode hans, som gjør ting vanskelig...

Var i samme situasjon som deg, og gjorde det slutt etter 1 år uten sex. Det fungerer bare ikke for meg å være i et kjæresteforhold med en som bare er en venn. Har nok av venner, jeg. Min eks sa også at han ønsket at frekvensen tok seg opp, men det var bare prat. Tror han sa det for å gjøre meg fornøyd der og da, uten å legge noe mer i det. Han har rett og slett veldig lav sexlyst, og det er det lite å gjøre med. Har man lav sexdrive selv, fungerer det sikkert å være i et sånn forhold, men for meg førte det bare til frustrasjon og irritasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Har man lav sexdrive selv, fungerer det sikkert å være i et sånn forhold, men for meg førte det bare til frustrasjon og irritasjon.

Akkurat.  La slike folk finne hverandre. Ubalanse i lyst, er drepen for forholdet,  på kort eller lang sikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...