Gå til innhold

Er i en håpløs situasjon. Hjelp meg å finne navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et navn som rimer på mye rart. Mine nærmeste venner bruker å kalle meg for blant annet fise og grise, fordi det rimer. Dette gjør de konsekvent, de bruker så og si aldri mitt egentlige navn, noe som er utrolig frustrende. Når de skal presentere meg for andre så sier de f.eks. "her kommer grise", og jeg blir veldig ukomfortabel fordi da tenker kanskje vedkommende at jeg blir kalt for det fordi jeg er uhygenisk eller noe. Jeg prøvde å si i fra til kompisen min om at jeg følte at det var mobbing å kalle meg slike navn. Da responderte han med noe sånn: "fise da, ikke vær så surpromp", så  lo venninna mi av det hele, mens jeg egentlig var på gråten. ER SÅ LEI!!! Derfor vil jeg bytte navn til noe som ikke rimer på noe upassende, noen som har forslag? 

Anonymkode: e1d75...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist at de oppfører seg sånn mot navnet ditt. Synes ikke vennene dine bare skal le av det når du sier ifra. Stakkars deg. Folk sier så mye sårende ord som sårer mye mere enn de vet selv. Klem til deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du navnet ditt selv? Om du gjør det synes jeg du skal beholde navnet og bytte ut "vennene", høres veldig barnslig ut om de ikke forstår at dette er kjedelig for deg når du har sagt fra på en ordentlig måte.

Anonymkode: ae18f...af8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si kraftig ifra hva du mener om det de gjør, klarer du det ikke face to face, så skriv til de. Fortell hva det gjør med deg, og at du vil de skal stoppe, at det ikke er greit å mobbe deg på denne måten. 

Anonymkode: 402f7...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville byttet til noe som ikke er helt ulikt det du heter i dag. F.eks dersom navnet ditt er Lise så kunne du byttet til Elise.

Anonymkode: 3a808...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville byttet til noe som ikke er helt ulikt det du heter i dag. F.eks dersom navnet ditt er Lise så kunne du byttet til Elise.

Anonymkode: 3a808...6ff

Tuller du?

Det eneste hun trenger å bytte, er venner. Når de er ute etter å plage henne, så finner de alltid et påskudd. Er det ikke navnet, så vil de finne på noe annet. Ingen venner oppfører seg slik.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Syns du fremdeles skal hete Lise jeg som er et kjempefint navn og heller finne deg nye venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du heter Lise bør du bytte uansett.

Anonymkode: 9b5aa...b2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytta til utlandet.

Men altså, vennene dine er barnslige. Si fra at du ikke synes det er gøy og at du vil at de slutter.

Anonymkode: 9cbb3...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta igjen. Er det en mann så begynn å kall han herr. Micropenis, og om det er jente frøken storslufse.  Så får de se hvor irriterende det er. 

Anonymkode: 2858b...e3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bytt navn. 

Enten så sier du i fra at du ikke ønsker å være med ut hvis de skal kalle deg for stygge ting. Eller så kan du begynne å gi dem kallenavn også som brukeren over her sier. 

Når du kaller kompisen din for micropenis så hold frem lillefingeren og vink med den!

Anonymkode: 543c6...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...