Gå til innhold

Noen som aldri har vært lykkelig forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Gent82 skrev:

Lykkelig forelsket for 10 år tilbake betyr null niks. Det som betyr noe er nå

Helt enig med deg. Det er i nåtiden man lever. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 år, har aldri opplevd kjærlighet. Skyldes at jeg alltid faller for de jeg ikke kan få, samt at jeg er påvirket av dårlig "opplæring" i barndommen og ungdomsårene, dårlig fysisk og psykisk helse. Dårlige valg og dårlige erfaringer har tatt litt knekken på meg, så selv om jeg fortsatt drømmer, så tror jeg det må skje noe helt spesielt for at ikke jeg skal tilbringe resten av min tid som ensom.

Anonymkode: 096bc...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har jo ikke sagt noe om dette til de jeg har vært sammen med da.. Har prøvd å være blid og imøtekommende. Men det hjelper jo ikke. Jeg er bare søppel og har innsett at sånn er det :) 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Du blir nok gjennomskuet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Judas Iskariot skrev:

Du blir nok gjennomskuet. 

Hvordan da, når jeg ikke sier noe? Dessuten har jeg hørt hele livet fra menn at jeg er søppel og burde dø, så da stemmer det sikkert. Når 99% av den mannlige befolkning sier det. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan da, når jeg ikke sier noe? Dessuten har jeg hørt hele livet fra menn at jeg er søppel og burde dø, så da stemmer det sikkert. Når 99% av den mannlige befolkning sier det. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Fordi du er det da sikkert. Hvorfor er du så egoistisk at du holder deg i live? Alle andre har jo bestemt at du er søppel. 

99%...opplevd at 1% sa noe annet? 

Anonymkode: c70ee...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

41 år, har aldri opplevd kjærlighet. Skyldes at jeg alltid faller for de jeg ikke kan få, samt at jeg er påvirket av dårlig "opplæring" i barndommen og ungdomsårene, dårlig fysisk og psykisk helse. Dårlige valg og dårlige erfaringer har tatt litt knekken på meg, så selv om jeg fortsatt drømmer, så tror jeg det må skje noe helt spesielt for at ikke jeg skal tilbringe resten av min tid som ensom.

Anonymkode: 096bc...42a

Det som må skje er at du kommer ut av boblen din og forstått du må endre din måte å håndtere relasjoner. Det skjer ikke ikke av seg selv. 

Du er mest sannsynlig ikke emosjonell tilgjengelig selv. Da er det lett å skrubbe andre foran seg, som er enda mer avstengt enn hva du er. Du trenger igrunn i tørre, siden den andre holder deg på avstand kan du være i din komforsone, uten ta ansvar for det, du regner ikke engang vite om det selv. Det er jo den andre parten som aviser deg tross alt.. 

 

Anbefaler deg lese bloggen baggagereclaim fikk noen kraftige oppvekkere der selv. 

Jeg mener ikke være nedlatende eller frekk på noen måte. Er som sagt i samme situasjon, men bloggen hjalp meg å innse at det er hos meg selv endringen må gjøres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan da, når jeg ikke sier noe? Dessuten har jeg hørt hele livet fra menn at jeg er søppel og burde dø, så da stemmer det sikkert. Når 99% av den mannlige befolkning sier det. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Man merker om en dame er ustabil. 

Endret av Judas Iskariot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Kjenner det fysisk selv. Jeg kjenner igjen denne "jeg er søppel" greia hennes, det er ikke første gang det repeteres. 

Anonymkode: c70ee...3a9

Kan dere gi dere? Blir direkte provosert når jeg ser hvor stygge dere er mot noen som sliter veldig i relasjoner til andre og blir behandlet dårlig. Et godt tips: vær mot andre som du vil at de skal være mot deg! Hadde du likt at noen holdt på sånn mot deg ? Hvorfor er du så råtten? Tviler på at noen klarer å bli glad i deg, for du har virkelig ikke et snev av empati eller medmenneskelighet og det er det ingen som vil ha! Har sett sånn som du holder på rundt her på kg og er et fuckings under at du ikke blir utestengt fordi du eier ikke iq eller modenhet. Er så drit lei sånne faenskap som deg, respekt at ikke alle har det så lett her i livet, enda du tydeligvis har hatt et liv på skinner tydeligvis. Og jeg så den ene kommentaren over her, ikke prøv å gjør narr av selvmord osv, OK ? ☺️ Går an å unne andre suksess og respekt, men er svært få som viser positive egenskaper in real life og her inne.

Anonymkode: c1fdd...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 13.36, Menchit skrev:

Det som må skje er at du kommer ut av boblen din og forstått du må endre din måte å håndtere relasjoner. Det skjer ikke ikke av seg selv. 

Du er mest sannsynlig ikke emosjonell tilgjengelig selv. Da er det lett å skrubbe andre foran seg, som er enda mer avstengt enn hva du er. Du trenger igrunn i tørre, siden den andre holder deg på avstand kan du være i din komforsone, uten ta ansvar for det, du regner ikke engang vite om det selv. Det er jo den andre parten som aviser deg tross alt.. 

 

Anbefaler deg lese bloggen baggagereclaim fikk noen kraftige oppvekkere der selv. 

Jeg mener ikke være nedlatende eller frekk på noen måte. Er som sagt i samme situasjon, men bloggen hjalp meg å innse at det er hos meg selv endringen må gjøres. 

Hvorfor er det ingen her inne som klarer å vise empati eller folk generelt ? Er det så himla vanskelig å føle noen ting for andre ? Må man kritisere og sparke folk ned ? Ser jo at så fort noen lager en tråd her inne som sliter med relasjoner osv, så blir folk stygge eller kalde og kritiserer. Håper dere sover godt om natten da og elsker dere selv og det fine livet deres. Det handler om å være mer reflektert og se ting i andres perspektiv, at ting ikke er som man tror. Er jo dumt å gi råd når man ikke har peil.

Anonymkode: c1fdd...10b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 22.42, AnonymBruker skrev:

Kjenner det fysisk selv. Jeg kjenner igjen denne "jeg er søppel" greia hennes, det er ikke første gang det repeteres. 

Anonymkode: c70ee...3a9

Rapportert. Spekulasjon er ikke tillatt på KG, Ikke hets og mobbing heller. Du kan ikke ha det bra med deg selv som skriver så ufattelig stygge ting til folk. Skam deg! 

Anonymkode: 7d2d9...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.6.2018 den 22.09, AnonymBruker skrev:

Var det du som tenkte at du i menns øyne bare burdte kaste deg foran t-banen?

Anonymkode: c70ee...3a9

Atte hæ? Det har ikke jeg hørt noe om. Tror du blander meg med noen andre. 

Blir helt sjokkert over hvor slemme mennesker det fins på KG. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sektordiagram av kjærlighetslivet mitt vil ha en bitteliten flik med lykkelig forelsket som man kan se med mikroskop. Resten vil være i kategorien ulykkelig forelsket.

Anonymkode: ce678...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gjensidig forelsket over tid to ganger. Er gift med en av disse på tyvende året.

 

Har også vært gjennom mange korte forelskelser og enveisforelskelser, men de setter ikke ordentlig spor.

Anonymkode: 10423...fc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...