Gå til innhold

Bli singel som 31 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, missmcbeal skrev:

TS, ta det med ro. Du er en 31 år gammel mann, jeg vil si du er i din beste alder. For meg virker det som du ser oppover, i stedet for nedover. Tenker at alle er tatt, men har du ikke tenkt over at du kan date jenter i slutten av 20-åra? Mange i aldersgruppa 25-30 er fremdeles single, ønsker seg barn og framtid. Husk at mange i den alderen avslutter utdanning, og begynner å se etter noe mer seriøst. Mange jenter ser også heller oppover enn nedover i alder, og med tanke på at du er passert 30 vil du ha et fortrinn vis-a-vis gutter på deres egne alder, fordi gutter på den alderen er typisk mer usikre på framtida. 

TS er ikke en mann.

Anonymkode: 526b3...e28

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS er ikke en mann.

Anonymkode: 526b3...e28

Ja ser jeg ikke leste godt nok nå. Men om det er noen trøst da så har jeg venninner som er sammen med menn som er yngre da, er jo noen som blir tidleg modne og ser seg oppover fordi mange på egne alder er for useriøse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da masse flotte menn mellom 20 og 30 som er single.

Anonymkode: f9b6d...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel når jeg ble 31 etter å ha vært sammen med samme mann siden jeg var 17 år og vi har 2 barn sammen.

Tok det ganske tungt i starten,men nå 2 år etter trives jeg utrolig godt alene,selv om jeg selfølgelig har dager der jeg kjenner på ensomheten og tror jeg jeg aldri kommer til å treffe noen.

har datet noen menn som det ble full klaff med fra starten,men som av ulike årsaker ikke utviklet seg til noe mer.

Nå har jeg hatt pause fra dating i år da jeg kjenner på at jeg ikke er klar for å date enda etter jeg ble veldig glad i en mann som jeg datet over en lengere periode som ikke ble noe mer med.

Men det betyr ikke at jeg har gitt opp håpet,for de jeg har møtt har virkelig vært flotte menn på hver sin måte og jeg har lært mye om meg selv på den tiden jeg datet,men viktig å gi hjertet tid til å leges i mellom og ikke ha det for travelt har jeg funnet ut,så nå nyter jeg tiden med venner og barna mine så får kjærligheten komme når det er meningen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å ordne seg! Helt sikkert!

Jeg ble singel som 41- åring, med to barn +/- 10 år, og tenkte også at jeg aldri ville finne noen ny, for alle de "beste" var allerede opptatt/ oppbrukt osv 😜

Og hvem ville vel ha en "uerfaren" dater med bagasje?!

Ca 1,5 år etter skilsmissen møtte jeg min kjære, og nå har vi vært sammen i tre år 🙂 Jeg datet en del i årene etter, mest for å lære meg reglene på nytt, føle meg sett, kjenne på spenningen, men det tok tid før jeg kjente det rette og ville etablere meg på nytt igjen.

Så lev og lek og nyt, så dukker det opp en rett mann en vakker dag 😊

Anonymkode: b5275...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er paradis for bitre menn som skal ta igjen på kvinner fordi de ikke har klart å kapre dame selv, typisk slike som hiver rundt seg med prinsesse-syndromet etc 😆 Så ville ikke tatt det så personlig, det lyser av mange av innleggene allerede.

Er selv 32, singel og stortrives med det! Men nå har jeg ikke ønske om barn heller, ei heller forhold bare for å ha et forhold. Forsøk heller å tenke positivt på det. Det finnes en større verden der ute som ikke omhandler barn, A4-liv og det å må være to. Det finnes så mye moro man kan gjøre, så mye man kan oppleve, selvrealisering ++

Anonymkode: d321a...7ab

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De beste mennene er tatt jo TS. Du må nok nøye deg med enn "Mann over 35 med mage og uten hår".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ca like mange single menn på 31 som det er kvinner. Det samme gjelder årsklassene rundt. Noen av de er også godt brukbare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble singel som 32-åring etter å ha vært i et forhold «hele livet». Mitt tips er å bli glad i seg selv, singellivet og selvstendigheten før man eventuelt går inn i et nytt forhold. Er man avhengig av å være i et forhold for å være lykkelig har man allerde tapt, da man som regel vil velge feil partner - igjen.

Jeg var lykkelig som singel og ville ikke ha en mann, jeg hadde det best på egen hånd. Så, etter tre år, ble det slik at en mann fant og kjempet for meg, og fikk meg. Jaja, sånn kan det gå.

Anonymkode: 92f6d...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel og 41 og det jeg har notert meg er at det er veldig mange single menn uten barn mellom 30 og 40. Jeg er ferdig med barn så de er uaktuelle for meg, men TS burde jo ha litt å velge i. Du er også kun 31, så du kan fint date menn i sliten av tjueårene også, en del av er dem er klar for familie, mens damene på samme alder ikke er det. 

Anonymkode: bf597...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎06‎.‎2018 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Tenk på all sexen du kan ha !! Ligg rundt og nyyyyt singel livet !!

Og få herpes og alle sykdommer alle har

Anonymkode: b60b8...897

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble singel som 33-åring og traff en ny en veldig fort etter bruddet. Kanskje litt for fort, men noen år etter har vi det fortsatt fint sammen. Det som gjorde alt enklere for meg, var at jeg ikke ønsket eller ønsker barn, og at jeg var i et miljø med komparativt høy andel menn som heller ikke er interessert i barn.

Søsteren min traff for øvrig mannen sin da hun var i andre halvdel av 30-årene, og de har nå to barn. Alt går an, men etter hvert som man blir eldre, forutsetter det naturligvis mer og mer flaks siden man ikke lenger har tiden på sin side.

Anonymkode: d1678...647

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 15.06, AnonymBruker skrev:

Huff da er bruddet et faktum og nå er jeg singel. :(
Merker at det føles ekstra kjipt å bli singel som 31 år.
De fleste av venninnene mine er godt etablerte. Mange har barn eller begynner å få barn. De gifter seg i hytt & pine. Jeg vet ikke om en eneste annen mann på min alder som er singel! "Alle" har liksom noen, i denne alderen. Eller ja... utenom meg da.
Er det andre som har opplevd å bli singel på samme alder?
Hvordan er det? Er det vanskelig å finne noen?
Sier ikke at jeg har hastverk med å finne noen. Ønsker å ta det med ro og være singel ei god stund. Orker ikke velge hvem som helst bare fordi jeg skulle være ensom!
Merker bare at jeg ser litt mørkt på framtida. Spesielt da jeg satt på cafe i dag og kikket ut på gata. Hver ENESTE gang jeg så en dugelig mann på min alder så hadde han ikke bare kjæreste, men ett eller to barn diltende etter seg også!
Jeg tenker at alle de gode mennene er tatt.
Hjelper ikke på at jeg bor i en liten by og i tillegg ikke er den aller mest utadvente jenta.

Beklager sutringen.

Andre i samme bås?

Anonymkode: 7b7af...1a0

Drit i hva dine venninner gjør. Du må ikke sammenlikne deg med de. Det finnes ingen fasit for hvordan du skal leve ditt liv. Bare fordi dine venninner gifter seg og får barn er det ingen garanti for å være lykkelig.Og du kan jo tenke i den retningen at det finnes jo de som gifter seg og får barn , men som ikke blir noe mer lykkelige av den grunn. Noen skiller seg etter en periode sammen fordi det å være to i et samliv kan være ganske så krevende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
On 6/20/2018 at 2:06 PM, AnonymBruker said:

Huff da er bruddet et faktum og nå er jeg singel. :(
Merker at det føles ekstra kjipt å bli singel som 31 år.
 

Anonymkode: 7b7af...1a0

Ikke noe problem! Du er i ditt livs beste alder og er super-tiltrekkende for mange flotte menn! :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...