Gå til innhold

Eggløsningen har vært uten at vi har visst det


Alvildeivf

Anbefalte innlegg

3 timer siden, bondekone skrev:

Se  tempetråden :) Men bruk et termometer med to desimaler. Begynn fra dag en i syklusen, mål under tunga. Viktig at du gjør det med en gang, FØR du står opp. Jeg legger det inn i appen "life", men vet mange bruker Flo for eksempel. Life beregner ikke når EL har vært, det må en forstå selv, tror Flo lager beregninger selv. "problemet" med temping er at du ikke ser noe før etter EL har vært, så i ditt tilfelle (som vel skal inn til inseminering i det du har positiv EL-test?) blir det vel kanskje vanskelig... 

Ja 😅 når jeg har positiv EL test, må jeg inn til inseminering. Da er det vel ikke vits å tempe ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Alvildeivf skrev:

Ja 😅 når jeg har positiv EL test, må jeg inn til inseminering. Da er det vel ikke vits å tempe ?

Tja, ikke noe poeng alene i alle fall. Eneste er jo for å bekrefte en eventuell EL. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, bondekone skrev:

Tja, ikke noe poeng alene i alle fall. Eneste er jo for å bekrefte en eventuell EL. :) 

Ja, men det bekrefter også klinikken via blodprøve ☺️👌🏽🙌🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe problem. Prøv å test oftere neste syklus, finner du den stadigvekk ikke, vil klinikken bare legge opp til UL og eggløsningssprøyte i stedet sånn at de kan inseminere deg korrekt.

Anonymkode: f0126...be4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe problem. Prøv å test oftere neste syklus, finner du den stadigvekk ikke, vil klinikken bare legge opp til UL og eggløsningssprøyte i stedet sånn at de kan inseminere deg korrekt.

Anonymkode: f0126...be4

Takk ♥️ De oppdager liksom stadig merkelig ting ved meg 😂 jeg trodde det værste var mine utrolig lave eggreserver. Men tydeligvis ikke 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 19.04, Alvildeivf skrev:

VELDIG absurd 😪 hørtes nesten ut som klinikken trodde jeg kanskje har har vært gravid.. isåfall verdens tidligste spontan abort 🙄😳 

nå har jeg bestemt meg for å ta med konemor på en langhelg ett sted i Europa. Trenger en liten pause. 

Sitat fra klinikken; ha en kjempe god sommer, bruk tiden på å være ett par og dyrke kjærligheten deres ♥️ Det håper jeg flere her inne skal også !! 

Jeg mener du la ut bilde av en svak strek? Jeg tror du har vært gravid og mistet med en gang.

Anonymkode: 682b7...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...