Gå til innhold

Ta opp mobbing med lærer tre dager før sommerferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt forteller meg om mobbing på skolen. Det er bare tre dager igjen av skoleåret. Skal jeg sende en epost til lærer nå slik at det blir tatt tak i mens det er ferskt eller vente helt til høsten og håpe medeleven skjerper seg kraftig (tvilsomt, men man vet jo aldri)? Hva ville dere gjort?

Anonymkode: 7d7e2...15c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tatt det opp, men ikke gitt uttrykk for at du ønsker at lærer skal ta tak i dette nå, (det blir ganske vanskelig sånn rett før ferien) men heller være litt ekstra obs ved skolestart igjen. 

Anonymkode: 20b50...aac

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tatt det opp, men ikke gitt uttrykk for at du ønsker at lærer skal ta tak i dette nå, (det blir ganske vanskelig sånn rett før ferien) men heller være litt ekstra obs ved skolestart igjen. 

Anonymkode: 20b50...aac

Enig. Opplys om problemet og be læreren være ekstra obs ved skolestart.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i hva de andre sier. I en mobbesak må både du og mobbernes foreldre, samt de involverte elever være med på møte. Skal dere løse saken på 3 dager vil det gå veldig dårlig. Du kan selvfølgelig kontakte mobbernes foreldre og gi beskjed da. De bør jo ta en prat med barnet hjemme. Men skal du ta det gjennom skolen bør du vente. 

Anonymkode: edcc1...ed1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...