Gå til innhold

Han er faktisk ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Mysticgirl skrev:

Hadde iallefall ikke sendt han noe mer. Hadde bare gått videre. Og ikke brydd meg mer. Kan hende han da innser for en fin jente han har latt gli ut av hendene sine. Han tror vel at han har deg i sin hule hånd og at han styrer det hele nå. Men nei, det må du ikke la han tro . :fnise:

For en fin kommentar! Skulle ønske venninner sa det til meg den gangen jeg ble faset ut av en mann, og selvtilliten min sank til bunns... :)

Anonymkode: 3e992...aa1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For en fin kommentar! Skulle ønske venninner sa det til meg den gangen jeg ble faset ut av en mann, og selvtilliten min sank til bunns... :)

Anonymkode: 3e992...aa1

Tusen takk ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! 

Jeg valgte å ikke sende flere meldinger eller snap til han. Og etter 2 dager åpnet han dem, og 12 timer etter det sendte han en snap. Jeg valgte å spille litt hard to Get så åpnet ikke snappen før i kveld. Og når jeg skulle svare så hadde han slettet meg som venn på snap. 😕 og han sendte ett flørtete bilde. Så forstår ikke helt hvorfor han slettet meg når han først brukte flere dager på å svare mens når jeg bruker en formiddag og ettermiddag så er det plutselig feil. Ville ikke virke for ivrig til å åpne. Men da lærte jeg det. Får bare gå videre. 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo barnslig av ham! Gå videre, du finner noen bedre ser du :)

Anonymkode: f1037...a61

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...