Gå til innhold

Høsten kom tidlig i år...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

eller i hvertfall føles det som høst, med iskald vind og regnvær. Flere som har slikt vær nå?

Anonymkode: 694b0...8c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er sol og 21 grader her, men det blåser så det rister litt i huset bare. 

Det er tidlig enda, finværet kan fortsatt komme. Vet ikke hvor i landet du er, men det er vel fortsatt håp? Det skal visst bli bra nordover etterhvert i hvert fall. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

eller i hvertfall føles det som høst, med iskald vind og regnvær. Flere som har slikt vær nå?

Anonymkode: 694b0...8c1

Vanlig vær til å være i juni... mai var unormalt varmt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Det er dette som er sommeren her jeg kommer fra. Sørgelige greier. Gjør nesten sommerjobben moro, siden det er så kjedelig å sitte i stua 50 dager på rad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Vi hadde en unaturlig flott maimåned med rekordvarme.  2 dager regn og det sutres?  Ok....   🙈🙉🙊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er skikkelig digg jeg. Her er det 20 grader og kraftig vind, men igår var det bare 14 med like kraftig vind og litt regn. Veldig glad den ekstreme varmen er over! Vet jeg er i mindretall akkurat der da, hehe. :nigo: Håper på rundt 15-21 grader fremover og ikke altfor mye regn. Det er en perfekt sommer for meg som trives best i litt mer lunkne temperaturer. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare deilig synes jeg. Ser frem til høstkvelder igjen og mai var helt grumsomt varm. To-tre dager med rein nå hadde gjort seg.

Anonymkode: f34cd...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høsten kommer nok tidlig når den kommer, med tanke på hvor tidlig alt blomstret i år.

Men vi har nok litt lenger tid på oss enn som så :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Salka skrev:

Syns det er skikkelig digg jeg. Her er det 20 grader og kraftig vind, men igår var det bare 14 med like kraftig vind og litt regn. Veldig glad den ekstreme varmen er over! Vet jeg er i mindretall akkurat der da, hehe. :nigo: Håper på rundt 15-21 grader fremover og ikke altfor mye regn. Det er en perfekt sommer for meg som trives best i litt mer lunkne temperaturer. :) 

Du och jag, Salka. Du och jag! 😁

(finnes nok flere, men det er tabu å si at det er for varmt, og de som digga mai har det nok ikke like bra nå)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Herregud. Vi hadde en unaturlig flott maimåned med rekordvarme.  2 dager regn og det sutres?  Ok....   🙈🙉🙊

Typisk. Folk glemmer jo det flotte været vi hadde i mai, så ingen grunn til å sutre. Så fort det ble litt regn og mildere, så klages det. Deilig at det ikke er hete lengere og jeg kan gå ut uten å svette 😊 20 grader og halvsol. Perfekt 👌

Anonymkode: 2c91f...56c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Typisk. Folk glemmer jo det flotte været vi hadde i mai, så ingen grunn til å sutre. Så fort det ble litt regn og mildere, så klages det. Deilig at det ikke er hete lengere og jeg kan gå ut uten å svette 😊 20 grader og halvsol. Perfekt 👌

Anonymkode: 2c91f...56c

Nettopp. Så enig.  😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Polly Ester skrev:

Du och jag, Salka. Du och jag! 😁

(finnes nok flere, men det er tabu å si at det er for varmt, og de som digga mai har det nok ikke like bra nå)

Hihi, ja vi får holde sammen vi som ikke liker sånn ekstremvarme. :) Godt det er flere av oss. Er til og med en egen tråd for oss som heter "er jeg rar? Sliter i varmen" Vet ikke om du har sett den? Ligger på sosial prat. Utrolig god å ha den tråden når man holder på å dø av heteslag og føler seg alene om det. 

Akkurat det der er så irriterende, å klage på varmen er tabu og ikke lov, men de samme folka som klager over at vi syns det er for varmt syter og klager bare det går to dager uten tropevarme. Folk søyt og klaget hele vinteren mens jeg syntes det var en skikkelig drømmevinter. Hvorfor er det "lov" å klage over vinteren, men ikke over sommeren? Arrrgh, irriterer meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo helt vanlige temperaturer til å være i juni. Føler folk er blitt litt bortskjemt med det fine været vi hadde i mai.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christy89 skrev:

Men det er jo helt vanlige temperaturer til å være i juni. Føler folk er blitt litt bortskjemt med det fine været vi hadde i mai.

Ok. Her er det 12 grader, regn og kraftig vind.

Anonymkode: 694b0...8c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, Salka skrev:

Hihi, ja vi får holde sammen vi som ikke liker sånn ekstremvarme. :) Godt det er flere av oss. Er til og med en egen tråd for oss som heter "er jeg rar? Sliter i varmen" Vet ikke om du har sett den? Ligger på sosial prat. Utrolig god å ha den tråden når man holder på å dø av heteslag og føler seg alene om det. 

Akkurat det der er så irriterende, å klage på varmen er tabu og ikke lov, men de samme folka som klager over at vi syns det er for varmt syter og klager bare det går to dager uten tropevarme. Folk søyt og klaget hele vinteren mens jeg syntes det var en skikkelig drømmevinter. Hvorfor er det "lov" å klage over vinteren, men ikke over sommeren? Arrrgh, irriterer meg. 

Jada, jeg har vel vært aktiv også i den tråden. :)

Jeg har vel ingen i omgangskretsen min som er enig med meg i at mai var for varm og lang, det er ingen jeg kjenner som ikke takler varmen så godt, så det er greit å ha noen likesinnede det går an å klage sammen med på KG. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Jada, jeg har vel vært aktiv også i den tråden. :)

Jeg har vel ingen i omgangskretsen min som er enig med meg i at mai var for varm og lang, det er ingen jeg kjenner som ikke takler varmen så godt, så det er greit å ha noen likesinnede det går an å klage sammen med på KG. :fnise:

Så bra. :) måtte bare nevne den i tilfelle den hadde gått deg hus forbi. 

Sånn er det her også. Føler meg skikkelig alene om å ikke takle varmen så godt. Jeg har lav kroppstemperatur på bare 36 og noe, lurer på om det kan ha noe å si på varmetoleranse? Har jeg 37,5 har jeg jo egentlig feber. Veldig deilig å ha noen likesinnede å klage sammen med her inne, ja. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Salka skrev:

Så bra. :) måtte bare nevne den i tilfelle den hadde gått deg hus forbi. 

Sånn er det her også. Føler meg skikkelig alene om å ikke takle varmen så godt. Jeg har lav kroppstemperatur på bare 36 og noe, lurer på om det kan ha noe å si på varmetoleranse? Har jeg 37,5 har jeg jo egentlig feber. Veldig deilig å ha noen likesinnede å klage sammen med her inne, ja. :) 

Tror jeg har skrevet i den tråden om frysepinner også. Jeg er ikke noe god i kulda heller. :fnise:

Jeg vet ikke om kroppstemperatur har noe med toleransen å gjøre, jeg tror ikke jeg har 37 som normaltemperatur. Jeg tror ikke det er uvanlig med kroppstemperatur på 36 og noe. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Polly Ester skrev:

Tror jeg har skrevet i den tråden om frysepinner også. Jeg er ikke noe god i kulda heller. :fnise:

Jeg vet ikke om kroppstemperatur har noe med toleransen å gjøre, jeg tror ikke jeg har 37 som normaltemperatur. Jeg tror ikke det er uvanlig med kroppstemperatur på 36 og noe. :) 

Ikke jeg heller! Jeg både fryser lett og blir lett for varm. :fnise: Lunkne, svale temperaturer er best. Derfor elsker jeg våren, men den ble vi jo snytt for i år. Og tørt vær, er det fuktig vær på vinteren fryser jeg uansett. I tørt vær tåler jeg kulda bedre så lenge jeg kler meg godt nok. Fuktig og varmt på en gang er det verste som fins. 

Har ikke peiling jeg heller. Kom bare til å tenke på det. Er nok ikke så uvanlig, nei, fikk bare beskjed av legen om at det var i lavere sjiktet av normalen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...