Gå til innhold

Negativ test, ingen TR


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akk!

Vi har ett barn fra før, ønsket om et barn til er der veldig. Vi har prøvd i 4 år, mistet 3 små. En i uke 6, 8 og uke 12!  Nå skulle jeg egentlig hatt tante rød her, men den er enda ikke kommet, 3 dager over tiden. Tok en test i dag, den var negativ. Klart og tydelig. Så nedtur. 

Har kjent på symptomer som trøtthet, sulten hele tiden, ømme bryster og 

Anonymkode: 04be9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deler av teksten forsvant over...

 

Akk!

Vi har ett barn fra før, ønsket om et barn til er der veldig. Vi har prøvd i 4 år, mistet 3 små. En i uke 6, 8 og uke 12!  Nå skulle jeg egentlig hatt tante rød her, men den er enda ikke kommet, 3 dager over tiden. Tok en test i dag, den var negativ. Klart og tydelig. Så nedtur. 

Kjenner på symptomer som trøtthet, sulten hele tiden, ømme bryster, oppblåst og små kvalm. I starten tenkte jeg bare at jeg var sliten etter mye jobbing, hektiske dager og mangel på vitaminer. Nå er jeg bare forvirret og syns egentlig tante rød bare kan komme så jeg får det svart på hvitt.

Veien til barn nr 2 er ikke lett.

Anonymkode: 04be9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stress påvirker mine sykluser..Så om kan være det?

Håper det klaffer snart

Anonymkode: 399e7...aee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være, pleier å være ganske punktlig på TR. Hvis den skal komme, så kan den komme nå! Bare så irriterende 😪

Stress kan være en faktor, absolutt.

Anonymkode: 04be9...dd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har fått mensen er det fremdeles håp. Jeg har vært gravid 2 ganger, og mensen har ikke kommet så jeg trodde jeg var gravid. Tok test og den var negativ. Trodde da at jeg ikke var gravid, men mensen kom aldri. Testen ble til slutt positiv. Eggløsninga må å kommet senere enn jeg trodde. Dette har da skjedd 2 ganger. Så det eneste man kan gjøre er å vente:/ 

Anonymkode: fb0d3...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...