Gå til innhold

Dere som giftet dere i godt voksen alder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere giftet dere? Hvor lenge hadde dere bodd sammen? Hadde noen av dere vært gift før? 

Anonymkode: a3a03...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi var sammen halvannet år før vi giftet oss. Vi flyttet sammen etter et halvt år. Kjøpte hus, bil og fikk barn sammen etter drøyt et år. 

Begge har vært gift før, og har barn fra før. Så nå er vi en skikkelig stor familie med, mine, dine og våre barn. 

Jeg opplever at denne gangen var vi begge mye mer realistiske om hva et samliv innebærer. Derfor har samlivet også vært svært så godt og harmonisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, stan skrev:

Vi var sammen halvannet år før vi giftet oss. Vi flyttet sammen etter et halvt år. Kjøpte hus, bil og fikk barn sammen etter drøyt et år. 

Begge har vært gift før, og har barn fra før. Så nå er vi en skikkelig stor familie med, mine, dine og våre barn. 

Jeg opplever at denne gangen var vi begge mye mer realistiske om hva et samliv innebærer. Derfor har samlivet også vært svært så godt og harmonisk. 

Vi bor også mer eller mindre sammen etter et halvt år som kjærester. Vi snakker om at vi kommer til å gifte oss etter hvert, men det er kanskje snakk om et par år eller noe. Her opplever vi også et godt og harmonisk samliv, og tror kanskje det har med tidligere erfaringer å gjøre. Allerede nå så snakker vi mye sammen om hvordan vi skal håndtere eventuelle utfordringer når ( og ikke hvis) de dukker opp. 

 

Anonymkode: a3a03...c19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du mener med godt voksen alder, men vi flyttet i alle fall sammen etter litt over ett år. Begge to hadde vært gift før og har to barn hver fra før. Vi har vært forlovet i seks år nå, men fortsatt ikke fått somlet oss til giftemål ennå. Hektisk med til sammen fire barn og alltid noe annet å bruke pengene til 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lycka skrev:

Spørs hva du mener med godt voksen alder, men vi flyttet i alle fall sammen etter litt over ett år. Begge to hadde vært gift før og har to barn hver fra før. Vi har vært forlovet i seks år nå, men fortsatt ikke fått somlet oss til giftemål ennå. Hektisk med til sammen fire barn og alltid noe annet å bruke pengene til 😂

Litt feil av meg å bruke godt voksen egentlig, men mente mer at man ikke er i 20-årene 😉Selv er jeg 45. 

Vi har ikke snakket så mye om hvordan selve vielsen og evt selskap etterpå skal foregå, men jeg ser for meg rådhuset og bare oss og forlovere etterpå. Dette fordi han har vært gift før og jeg ønsker det derfor veldig enkelt. Da blir nok kostnadene deretter også 😃 

Anonymkode: a3a03...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt feil av meg å bruke godt voksen egentlig, men mente mer at man ikke er i 20-årene 😉Selv er jeg 45. 

Vi har ikke snakket så mye om hvordan selve vielsen og evt selskap etterpå skal foregå, men jeg ser for meg rådhuset og bare oss og forlovere etterpå. Dette fordi han har vært gift før og jeg ønsker det derfor veldig enkelt. Da blir nok kostnadene deretter også 😃 

Anonymkode: a3a03...c19

Høres veldig fornuftig ut 😊 Hadde ikke akkurat blitt kirkebryllup her i gården heller, men vi har snakket om å kanskje gifte oss i utlandet på ambassaden med bare de nærmeste til stede.

Masse lykke til med bryllupplanleggingen og ønsker dere det beste ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Lycka skrev:

Høres veldig fornuftig ut 😊 Hadde ikke akkurat blitt kirkebryllup her i gården heller, men vi har snakket om å kanskje gifte oss i utlandet på ambassaden med bare de nærmeste til stede.

Masse lykke til med bryllupplanleggingen og ønsker dere det beste ❤

Å gifte seg i utlandet på ambassaden hadde jeg ikke tenkt på faktisk. Takk for ideen 😉 Dette må jeg høre med «mannen min» om 😍

Tusen takk, og i like måte! Hurra for kjærligheten ❤️

Anonymkode: a3a03...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere giftet dere? Hvor lenge hadde dere bodd sammen? Hadde noen av dere vært gift før? 

Anonymkode: a3a03...c19

Har vært gift tre ganger, dvs, jeg er nå gift for tredje gang. Først da jeg var 20, så 30 og så 40 år. Var/bodde sammen et par år før vi giftet oss. De to første hadde ikke vært gift tidligere, han siste en gang. 

Denne gangen skal det gå fint, er fortsatt forelsket etter snart 10 år sammen, sånn var det ikke de to første gangene ;) 

Anonymkode: cebb9...a9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært gift tre ganger, dvs, jeg er nå gift for tredje gang. Først da jeg var 20, så 30 og så 40 år. Var/bodde sammen et par år før vi giftet oss. De to første hadde ikke vært gift tidligere, han siste en gang. 

Denne gangen skal det gå fint, er fortsatt forelsket etter snart 10 år sammen, sånn var det ikke de to første gangene ;) 

Anonymkode: cebb9...a9c

Takk for at du deler! Hva tenker du er annerledes denne gangen? Er det forelskelsen du mener? Er det den du mener bør være på plass hele tiden? Hvor lenge hadde du vært sammen med/bodd sammen med de to andre før dere ble gift? 

Anonymkode: a3a03...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...