Gå til innhold

Hvorfor er kvinner oftere utro en menn ?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, RoH skrev:

Du er mann, og følgelig automatisk havnet i dust kategorien 

Tro det er kun meg de hater, 

Anonymkode: 21c41...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tro det er kun meg de hater, 

Anonymkode: 21c41...86f

Det var dumt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angrer kraftig på jeg skrev dette innlegget her. Hater livet mitt, vil bare forsvinne i et dypt hull. Er tydeligvis KUN min feil de har vært utro mot meg. Hva feiler det meg ??

Anonymkode: 21c41...86f

Typiske ting som kan få kvinner til å være utro: menn som prioriterer "gutta" eller jobb hele veien, menn som ikke vil ta forholdet videre (samboerskap, barn osv), menn som oppfører seg som om de er for bra for dama og kritiserer alt ved henne non-stop der alle andre damer liksom er så mye bedre, menn som flørter med andre, menn som tar dem for gitt og ikke gir noe selv (dama er vaskehjelp, husmor og vaktmester). Hvis ikke noe av dette passer for deg må du se på hvilke damer du tiltrekkes av. I forhold til menn er det en forsvinnende liten gruppe kvinner som er notorisk utro. De burde være enkel å unngå. 

Anonymkode: fc3f7...e1e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Typiske ting som kan få kvinner til å være utro: menn som prioriterer "gutta" eller jobb hele veien, menn som ikke vil ta forholdet videre (samboerskap, barn osv), menn som oppfører seg som om de er for bra for dama og kritiserer alt ved henne non-stop der alle andre damer liksom er så mye bedre, menn som flørter med andre, menn som tar dem for gitt og ikke gir noe selv (dama er vaskehjelp, husmor og vaktmester). Hvis ikke noe av dette passer for deg må du se på hvilke damer du tiltrekkes av. I forhold til menn er det en forsvinnende liten gruppe kvinner som er notorisk utro. De burde være enkel å unngå. 

Anonymkode: fc3f7...e1e

Prøvd alt. Gjør alt, men har innsett at alle kvinner vil være utro.... ALLE !! 

Anonymkode: 21c41...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typiske ting som kan få kvinner til å være utro: menn som prioriterer "gutta" eller jobb hele veien, menn som ikke vil ta forholdet videre (samboerskap, barn osv), menn som oppfører seg som om de er for bra for dama og kritiserer alt ved henne non-stop der alle andre damer liksom er så mye bedre, menn som flørter med andre, menn som tar dem for gitt og ikke gir noe selv (dama er vaskehjelp, husmor og vaktmester). Hvis ikke noe av dette passer for deg må du se på hvilke damer du tiltrekkes av. I forhold til menn er det en forsvinnende liten gruppe kvinner som er notorisk utro. De burde være enkel å unngå. 

Anonymkode: fc3f7...e1e

Nja, det er vel ikke noe de kringkaster. Eksen min fortalte det til venninna si, men jeg tror aldri den venninna ville sagt til noen at hun var det. Fordi kvinner passer på hverandre, og har en pervertert måte å backe hverandre opp, med en innstilling som likner på «han kommer sikkert til å gjøre noe galt, så du kan like gjerne gjøre det først.»

Anonymkode: ba657...1b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis alle du har vært sammen med er utro, så tror jeg faktisk det er du som er problemet. De aller fleste, uansett kjønn er IKKE utro.

Anonymkode: 52036...2f4

Er vel ca 50% av kvinner som er utro, så er ganske så mange vil jeg si. De er billige og lar ikke en sjangse gå ifra seg. Desperate småbarnsmødre er på toppen av den statestikken desverre.

Anonymkode: 19d32...1a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Typiske ting som kan få kvinner til å være utro: menn som prioriterer "gutta" eller jobb hele veien, menn som ikke vil ta forholdet videre (samboerskap, barn osv), menn som oppfører seg som om de er for bra for dama og kritiserer alt ved henne non-stop der alle andre damer liksom er så mye bedre, menn som flørter med andre, menn som tar dem for gitt og ikke gir noe selv (dama er vaskehjelp, husmor og vaktmester). Hvis ikke noe av dette passer for deg må du se på hvilke damer du tiltrekkes av. I forhold til menn er det en forsvinnende liten gruppe kvinner som er notorisk utro. De burde være enkel å unngå. 

Anonymkode: fc3f7...e1e

Den viktigste grunnen er nok allikevel lav moral hos den som er utro. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner trenger å bli sett, hørt, tatt på alvor, gitt oppmerksomhet, komplimenter , omsorg, kjærtegn og å vise henne at hun er din og at du elsker henne. Mange menn tar for lett på et forhold, så fort damen er i havn, så er jobben gjort liksom. Men nei det er da den ordentlige jobben begynner :fnise:

Eller så kan det være at du går etter feil damer som bare er ute etter morro og ikke er seriøse . For det er mange kvinner som er slik

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart at mannen i arbeidslivet utøver mye sexpress på kvinner, mange kvinner er karriere bevisste og gir etter presset for å øke i gradene. Hva tenker du neste gang din kone skal på forretningsreise med sjefen sin? 😱

Anonymkode: 24381...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Remmun skrev:

Makes no sense at all...

Menn blir også utsatt for sexpress og sexuell trakassering, det er utrolig høye mørketall på dette området nettopp fordi det er så tabubelagt, fordi kvinner liksom er så svake og menn skal være så tøffe at de ikke kan erkjenne at kvinner har tråkket på de.

Sexpress har ingenting med utroskap å gjøre, hvis du velger å være utro på grunn av dette, vil jeg anbefale deg til å gro bein i nesa, et nei er et nei, og blir ikke det godtatt så er det faktisk overgrep/voldtekt.

Nei du, ts, tilbake til ditt spørsmål... Tror nok du bare har vært fryktelig uheldig med damene du har valgt..

Anbefaler det samme som en over her, se ann damene, sjekk verdiene hennes, holdninger osv, og ikke forhast deg. Dua har all tid i verden. 😊👍

Jeg har opplevd utro samboer ja, men aldri noe seksuell trakassering eller sexpress nei. Mulig jeg har et ytre å et vesen som skremmer slike..? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

goDet er helt klart at mannen i arbeidslivet utøver mye sexpress på kvinner, mange kvinner er karriere bevisste og gir etter presset for å øke i gradene. Hva tenker du neste gang din kone skal på forretningsreise med sjefen sin? 😱

Anonymkode: 24381...06a

Jeg tenker at hvis du er sammen med en veldig karrierebevisst kvinne (ikke feil å være karrierebevisst), men da øker du også sannsynligheten for å bli sveket, det er viktig at du skjønner hva dama di prioriterer høyest av jobb og kjærlighet...

Anonymkode: 24381...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at hvis du er sammen med en veldig karrierebevisst kvinne (ikke feil å være karrierebevisst), men da øker du også sannsynligheten for å bli sveket, det er viktig at du skjønner hva dama di prioriterer høyest av jobb og kjærlighet...

Anonymkode: 24381...06a

Det er ingen motsetning mellom å ønske karriere og kjærlighet. Å tro det OG tro at dette gjelder kvinner mer enn menn blir bare helt kokko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loosers av hankjønnet klager over at hunkjønnet ønsker noe bedre. Har vi hørt det før? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.6.2018 den 11.37, AnonymBruker skrev:

Prøvd alt. Gjør alt, men har innsett at alle kvinner vil være utro.... ALLE !! 

Anonymkode: 21c41...86f

Og her har vi svaret på hvorfor de er utro mot DEG. 

Anonymkode: 5b8e2...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...