Gå til innhold

Hadde du slikket noen som ikke hadde barbert seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, fitteslikker skrev:

Har sagt der før
 «jentunger» er glatte, 
 voksne kvinner har hår på fitta !Punktum!
Med andre ord  glattbarbert er for «guttunger» hår er for menn!

Grov UP!     

Det er riktig at BARN ikke har hår og voksne kvinner har hår nedentil. Det betyr ikke at kvinner ikke skal få lov til å velge å barbere seg dersom de velger det. Skal du nå bestemme hvordan kvinner skal se ut nedentil? Og skal du få bestemme hva jeg som voksen man liker best? Både jeg og kona trives best med at hun er glattbarbert. 

Jeg er ikke mindre voksen på grunn av mine preferanser. 

(Dessuten skrives "Grov up" skrives med "W") 

Hilsen Mann

Anonymkode: e5e51...0b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, fitteslikker skrev:

Har sagt der før
 «jentunger» er glatte, 
 voksne kvinner har hår på fitta !Punktum!
Med andre ord  glattbarbert er for «guttunger» hår er for menn!

Grov UP!     

Bryr meg ikke hva du har sagt før, din mening har en verdi for deg, ikke meg. Foretrekker glatt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Nytter ikke å diskutere seg frem til at jeg skal sleike på tissen til noen som ikke en gang greier å barbere seg medentil en gang i blandt. 

Det første jeg tenker på da er hvordan det står til med hygienen ellers der nede 🤮 

Anonymkode: c6dfc...478

Nå er det faktisk sunnere og mer hygienisk med hår på musa enn glattbarbert. Om man velger å ha hår betyr ikke det at man er mindre hygienisk. 

For min egen del så får jeg sopp i undelivet hvis jeg barberer meg, men har aldri sopp så lenge jeg har hår der og bare friserer det litt. Så hva ville du valgt? Sopp eller hår? 

Anonymkode: acf68...55a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det faktisk sunnere og mer hygienisk med hår på musa enn glattbarbert. Om man velger å ha hår betyr ikke det at man er mindre hygienisk. 

For min egen del så får jeg sopp i undelivet hvis jeg barberer meg, men har aldri sopp så lenge jeg har hår der og bare friserer det litt. Så hva ville du valgt? Sopp eller hår? 

Anonymkode: acf68...55a

Kanskje du heller skal dusje litt oftere. 

Ekkelt med hår, men er den skitten i tillegg blir det jo skikkelig fælt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pillow of Dragon skrev:

Kanskje du heller skal dusje litt oftere. 

Ekkelt med hår, men er den skitten i tillegg blir det jo skikkelig fælt 

Kom tilbake når du har blitt voksen du. 🙄 

Anonymkode: acf68...55a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kom tilbake når du har blitt voksen du. 🙄 

Anonymkode: acf68...55a

Hvis voksne slutter å barbere og vaske seg nedentil så vil jeg ikke bli voksen engang. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Pillow of Dragon skrev:

Kanskje du heller skal dusje litt oftere. 

Ekkelt med hår, men er den skitten i tillegg blir det jo skikkelig fælt 

Du vet at det virker MOT sin hensikt å dusje oftere ifht sopp i underlivet? Skulle nok fulgt bedre med i timen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 16.34, Bubo skrev:

Ja, gjør det ofte. 👅

Til dere uerfarne som tenker at det er som å få hår i maten, fortsett gjerne med det, men normalt sitter håret godt fast 😀

Uerfaren etter 15 år? Tror ikke det. Kan gå ned på mannen, men selv om hår sitter fast så løsner det av også. Har fått hår i munn flere ganger. Liker det ikke, men er ikke uerfaren for det. Resepter andres følelser kanskje.  Du er jo vel en moden kar eller?

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Er ikke det urettferdig da? At du ikke vil slikke henne, men hun må likevel suge deg?

Anonymkode: 4f73e...682

Jeg liker å suge ham, men liker ikke å bli slikket. Jeg føler ikke det som urettferdig. Det er liksom bare en av tingene vi gjør.

Ellers vil jeg si at da jeg var ung (Er ikke gammel nå da), var det ingen som barberte seg. Tipper det var like mye slikking da ;)

Anonymkode: 8551b...2b2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 17.14, Mr. Kilmister skrev:

For en lite intelligent kommentar... blir nesten flau... Fatter ikke at folk tenker sånn.

Er litt i samme bane som å si at det å slikke glattbarbert er som å slikke et barn. Og kalle menn som liker glatt for pedoer. Utrolig stygge ting å si, men det sier mer om dem som tenker sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2018 den 0.23, AnonymBruker skrev:

Har hår på musa. Ikke at sambo pleier å gjøre så mye annet enn å stikke den inn og pumpe løs når vi en sjelden gang har sex... Men i riktig gamle dager, før unger og den slags, likte han best at det ikke var noe særlig hår når han skulle slikke meg. 

Selv hender det at jeg suger hvis han har fortjent det.  Gjerne glatte baller hvis jeg skal ha de i munnen sånn som han liker, men det liker han visst ikke så godt lenger for han barberer seg aldri nedentil (noe som er helt ok for meg)

Anonymkode: a27f3...3b5

Nitrist....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vanskelig å svare kategorisk, men er vel tilhenger av uten hår. Akkurat som jeg opplever at langt de fleste damer foretrekker å suge når man er glatt. Bortsett fra her på kvinneguiden da....som jeg opplever ofte å være veeeldig langt fra virkeligheten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.6.2018 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Hadde du slikket noen som ikke hadde barbert seg?

Anonymkode: 4f73e...682

Jøje meg... naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 17.11, AnonymBruker skrev:

Såklart ❤️

Ekte menn gir oralsex, spesielt om de ønsker det i retur. Normale folk i gode forhold ønsker det beste for kona si, og ønsker å tilfredstille så godt som mulig.

Ex`n jeg var lengst sammen med, sugde meg ca. "aldri". 

(-Sterk misstanke om missbruk under oppvekst av eldre brødre...)

Seff. ga jeg hu tunge, -barbert eller ikke, hele tiden... Jeg ble jo alltid tom.

Værre for jenter å bli fornøyd ved samleie.

Skjerpings gutter !

A.

Endret av Sliten&kjørt51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 16.46, AnonymBruker skrev:

Er ikke det urettferdig da? At du ikke vil slikke henne, men hun må likevel suge deg?

Anonymkode: 4f73e...682

Hvorfor er det urettferdig? Urettferdig er typisk  barneskolementalitet? Man skal vel ikke gjøre noe man ikke har lyst til vel? Og så tipper jeg at hun ikke må suge vedkommende som skriver dette, men velger å gjøre det. 

Det er ikke sånn at man driver å bytter sex med hverandre - man gir og tar - gjør det godt for hverandre innenfor de grensene man selv setter. 

Anonymkode: 199b1...acd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...