Gå til innhold

Hadde du slikket noen som ikke hadde barbert seg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 18.6.2018 den 17.09, AnonymBruker skrev:

Altså hun har et sterkt ønske om det men samtidig mener jeg at mannens behov går foran kvinnens. Og da blir det slik jeg ønsker.

Anonymkode: f1cad...a3d

Dette lyder som et ekko av hva min mann til stadighet hevdet. Jeg hadde plikt til å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter. Han sa det ikke på spøk engang.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.6.2018 den 2.01, AnonymBruker skrev:

De to siste onenightstandene mine har skjedd helt ut av det blå og jeg har uheldigvis ikke shavet meg, men de har på død og liv villet slikke meg og jeg har syntes det har vært ubehagelig å prøvd å stoppe dem, men nei de SKAL sleike den hårete musa mi. Forstår ingenting. Er ikke snakk om en busk, men liksom maks 1 cm langt. Skjønner ikke at de syntes det er digg, de holdt på en stund begge to å..... diskofitte MED hår... værsågod. 

Anonymkode: 5ba46...b38

Noen menn er (dessverre) av typen som "ikke liker hår i maten" eller i alle fall sier de ikke liker det. Men det dufter mer kvinne med kjønnshår enn uten. Denne duften er fra naturens side ment å virke tennende på mannen. Så eksempelet ditt viser til at mange menn finner det tennende.

"Sex-dufter forsvinner

For ifølge Fyrand skilles det ut seksuelt stimulerende dufter i kjønnsområdet, og disse duftene sender signaler til partneren - og øker sexlysten.

- Mesteparten av disse duftene forsvinner dersom vi fjerner kjønnshårene."

https://www.nrk.no/livsstil/advarer-mot-intimbarbering-1.5061302

Anonymkode: f1c00...445

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arabella skrev:

Dette lyder som et ekko av hva min mann til stadighet hevdet. Jeg hadde plikt til å oppfylle hans ekteskapelige rettigheter. Han sa det ikke på spøk engang.

Jeg håper han er din eksmann? :)

Anonymkode: f1c00...445

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg håper han er din eksmann? :)

Anonymkode: f1c00...445

Det kan vel sies på den måten. Han er død nå. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært  glad hvis jeg i det hele tatt fikk lov til å slikke musa til kona, med eller uten hår. 

Har vært sammen i over 20 år, men får aldri lov til å slikke.

Anonymkode: cd89e...769

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 12.10, AnonymBruker skrev:

Nytter ikke å diskutere seg frem til at jeg skal sleike på tissen til noen som ikke en gang greier å barbere seg medentil en gang i blandt. 

Det første jeg tenker på da er hvordan det står til med hygienen ellers der nede 🤮 

Anonymkode: c6dfc...478

Å barbere/ikke barbere seg har null og niks med hygiene å gjøre. Synd at noen har slike rare forestillinger, men det endrer seg nok når du får litt seksuell erfaring. :)

Anonymkode: 46b81...864

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Overrasket skrev:

Man skal ikke helt uten videre avvise tanken på at noen kan synes at ufrisert hårvekst kan være i veien for enkelte måter å ha oralsex på. Oralsex er ikke nødvendigvis en snevert definert handling som alle andre alltid gjør akkurat slik du synes, eller som samtlige av oss gjør helt likt.

Neida, jeg mener ikke det heller. Jeg synes likevel at sammenligningen med apekatter er for drøy. Selv liker jeg bedre hår enn uten. Men hår ville ikke hindret meg.

 

PS: uten hår skulle det være

Endret av Rotemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rotemor skrev:

Neida, jeg mener ikke det heller. Jeg synes likevel at sammenligningen med apekatter er for drøy. Selv liker jeg bedre hår enn uten. Men hår ville ikke hindret meg.

Hår er jo naturlig. Jeg gir gjerne oralsex uten å tenke på at han må barbere seg først. Herre Gud. Finnes da noe som er viktigere enn det 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hår er vel ok, men slikke en som har busk er uaktuelt :), vet ikke helt hva som går av ei dame med araberbusk, så da er det like greit å helgardere seg. Vet ikke helt hva jeg synes om å ha sex med jenter som har busk, har hatt rimelig flaks med de jentene jeg har hatt med meg hjem... classy, glatt og fin mus, namm.. :)

Er litt som å spørre: «Foretrekker du å spise iskrem uten hår?»

Deilig å høre ei dame som suger deg i 69 stønne og vri seg mens du slikker reka :) 

Anonymkode: f2ebf...e2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 18.47, AnonymBruker skrev:

Nei fysj. Blir som å slikke en ape 😕

Anonymkode: c6dfc...478

Har du slikket en ape før?

Anonymkode: 3e6fc...c48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde de egentlig sex før i tida?🤔🤔 før genitala ble barbert?  nussa de, og så ble hun gravid?

Anonymkode: 3e6fc...c48

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/18/2018 at 4:02 PM, AnonymBruker said:

Hadde du slikket noen som ikke hadde barbert seg?

Anonymkode: 4f73e...682

Hadde du kysset noen med skjegg? 

Anonymkode: 8d21a...239

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker helt glatt, men har heller ingenting imot dersom der er hår. Det viktigste er at dama er komfortabel med hvordan hun er nedentil. Mann38

Anonymkode: 9c3fd...b8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig! Jeg vil ha kjønnsmoden dame. For meg er det uaktuelt å slikke en barbert dame. De gir meg pedofile assosiasjoner. Det har jeg aldri gjort og kommer jeg aldri til å gjøre.

Anonymkode: 3d4d3...639

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sitter så mange vidunderlige dufter i hårene som oppveier for hår i munnen. Det gjelder også i analen, der sitter det gjerne riktige dufter i henhold til, og det er like sexy det. Så hår eller ikke, det ene oppveier for det andre og omvendt.

Anonymkode: 2c755...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Menn liker det de liker og kan ikke tvinges, men jeg synes det er synd at enkelte menn må ha det helt glatt for å ville gi oralsex. Jeg elsker å motta oralsex, men kan ikke være helt glatt siden det gir meg ubehag. Så det at jeg ikke glattbarberer meg handler ikke om at jeg er lat og ikke gidder.

Og når man blir kjent med en ny mann, når skal man egentlig ta opp dette? Du, jeg har hår nedentil. Er det ok for deg? Det må jo være det mest kleineste spørsmålet å stille, og kanskje få tilbake at: Nei, jeg må ha det glatt. Da har man to valg: Leve uten oralsex eller dumpe han. Ikke veldig artig noen av delene.

Anonymkode: f1c00...445

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt noe problem med hår, men sjeldent jeg fant noen som hadde hår når jeg enda var singel. Det hadde gått 6 måneder uten sex så jeg hadde ikke giddet å barbere staken. Så plutselig traff jeg dame på byen og ville suge meg når vi kom hjem, ble dritt nervøs og spurte om jeg kunne dra på bade først. Hun sa hun var kåt og spurte om det var nødvendig og sa meg nødt til å si at jeg hadde hår på penisen. Første og eneste gang det har skjedd hvor hun fikk et skikkelig glis rundt munne, ba meg holde kjeft, dyttet meg ned i senga og ba meg ligge i ro når hun startet. Var hard før boksern kom av og så begynte hun å suge med hår i munnen, så når det var blitt glatt nok brukte hun tennene til å bite av enkelte hår på staken. Brukte en jævlig fin teknikk hvor hun dro håret ut av rota slik at det stakk litt men for hver gang kysset området etterpå. Hun fjernet ikke alt men hårene på penis hode var helt borte, og mye av det som var på rota tok over en måned før det begynte å vokse igjen. Var den beste sugejobben jeg noensinne hadde fått, og så etter vi da senere ble ordentlig kjent var hun den beste dama jeg hadde møt så vi ble ganske seriøse og så senere flyttet vi sammen. Har nå ikke barbert meg på 5år, for hun like at det er noe hår og de hårene som kommer i veien fjerner hun så var vel jævlig heldig når jeg traff en som henne 😅

Anonymkode: 8f6a3...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Menn liker det de liker og kan ikke tvinges, men jeg synes det er synd at enkelte menn må ha det helt glatt for å ville gi oralsex. Jeg elsker å motta oralsex, men kan ikke være helt glatt siden det gir meg ubehag. Så det at jeg ikke glattbarberer meg handler ikke om at jeg er lat og ikke gidder.

Og når man blir kjent med en ny mann, når skal man egentlig ta opp dette? Du, jeg har hår nedentil. Er det ok for deg? Det må jo være det mest kleineste spørsmålet å stille, og kanskje få tilbake at: Nei, jeg må ha det glatt. Da har man to valg: Leve uten oralsex eller dumpe han. Ikke veldig artig noen av delene.

Anonymkode: f1c00...445

Skal ikke si at det ikke er noen menn som nekter å gjøre det, men de fleste menn tror jeg vil "manne" seg opp og ikke bry seg. Er sjeldnere at man er heldig som meg og finner en dame som liker eller godtar at det er hår på selve kølla. Og om man er en grower er det fan i meg ikke lett å barbere seg for man må gjøre seg kåt, barbare litt, så går den ned og så må man gjøre seg kåt igjen. Før jeg traff dame brukte jeg ofte 45 minutter på å gjøre kølla helt glattbarbet med mindre jeg vill ha kutt over hele penisen. 

Anonymkode: 8f6a3...86d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...