Gå til innhold

Utro mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en mann som har vært utro med en kollega :(
Vi har to små barn.

Hvordan gå videre herfra? Noen som har erfaringer på samme situasjon, men som har fortsatt i forholdet?

Anonymkode: 4f770...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakk sakene hans og legg de utenfor boligen. Gå videre med livet ditt og tenk på deg selv og barna. Ikke vits å bruke tid og energi på en taper.

Anonymkode: 0aac6...d84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Pakk sakene hans og legg de utenfor boligen. Gå videre med livet ditt og tenk på deg selv og barna. Ikke vits å bruke tid og energi på en taper.

Anonymkode: 0aac6...d84

Helt enig! Aldri i livet om jeg hadde giddi å kaste bort tid på en mann som driter i kona og små unger hjemme for å være utro med en kollega, takk og farvel på flekken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si hva du skal gjøre, men: Utroskap er dessverre langt vanligere enn man tror. De fleste ekteskap overlever også utroskap.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pakk sakene hans og legg de utenfor boligen. Gå videre med livet ditt og tenk på deg selv og barna. Ikke vits å bruke tid og energi på en taper.

Anonymkode: 0aac6...d84

Jeg er enig med deg, men grunnen til at jeg siterer deg er at det er så typisk å si sånn når en kvinne erfarer utroskap fra mannen sin.

Men det er ikke lenge siden - forrige uke eller noe sånt, der en mann opplevde det samme med sin kone. Han fikk pepper i bøtter og spann fordi han hadde kastet ut kvinnemennesket. 

Hvorfor er det sånn forskjell i hva man sier til den bedratte konen vs den bedratte mannen? 

Anonymkode: f2be3...1e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men grunnen til at jeg siterer deg er at det er så typisk å si sånn når en kvinne erfarer utroskap fra mannen sin.

Men det er ikke lenge siden - forrige uke eller noe sånt, der en mann opplevde det samme med sin kone. Han fikk pepper i bøtter og spann fordi han hadde kastet ut kvinnemennesket. 

Hvorfor er det sånn forskjell i hva man sier til den bedratte konen vs den bedratte mannen? 

Anonymkode: f2be3...1e4

Tror jeg vet hvem innlegg du mener. Mange støttet han også. Det er ingen forskjell på.kvinner og menn som er utro. Like lavmål og egoistiske begge to. I den tråden du nevner så var det også sånn at han måtte se på seg selv, men hun var det stakkars ofret som sikkert hadde sin gode grunn til å være utro. Utrolig sært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en mann som har vært utro med en kollega :(
Vi har to små barn.

Hvordan gå videre herfra? Noen som har erfaringer på samme situasjon, men som har fortsatt i forholdet?

Anonymkode: 4f770...b76

Så hva har du gjort for å drive ham i armene på en annen kvinne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men grunnen til at jeg siterer deg er at det er så typisk å si sånn når en kvinne erfarer utroskap fra mannen sin.

Men det er ikke lenge siden - forrige uke eller noe sånt, der en mann opplevde det samme med sin kone. Han fikk pepper i bøtter og spann fordi han hadde kastet ut kvinnemennesket. 

Hvorfor er det sånn forskjell i hva man sier til den bedratte konen vs den bedratte mannen? 

Anonymkode: f2be3...1e4

 

Utro kvinne = Ikke blitt sett av mannen, dette har han fortjent. Hun var desperate, hadde ikke skjedd hvis ikke mannen hadde gjort ditt og datt. Det var mannen som drev henne til det. Han burde be henne om tilgivlese for det som skjedde + terapi...tenk barna

Utro mann= Svinepels, ilojal, sviktet, slemming , skal dumpes. barna har ikke godt av at mor bor med utro mann, ha ryggrad!!

 

Kvinnen er alltid offer for yttre omstednigheter. Som regel mannen sin skyld. Derfor skal hun tilgies.

Anonymkode: 87e13...491

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men grunnen til at jeg siterer deg er at det er så typisk å si sånn når en kvinne erfarer utroskap fra mannen sin.

Men det er ikke lenge siden - forrige uke eller noe sånt, der en mann opplevde det samme med sin kone. Han fikk pepper i bøtter og spann fordi han hadde kastet ut kvinnemennesket. 

Hvorfor er det sånn forskjell i hva man sier til den bedratte konen vs den bedratte mannen? 

Anonymkode: f2be3...1e4

Ettersom du siterte meg.. Vet ikke hvorfor folk skiller mellom utro mann og utro dame. For meg er det likegyldig hvilket kjønn som har vært utro, de er like jævlige begge to og fortjener et spark i ræva ut av ekteskapet.

Anonymkode: 0aac6...d84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Opplyst skrev:

Så hva har du gjort for å drive ham i armene på en annen kvinne? 

Hvis han har savnet noe i forholdet med TS og valgt å være utro framfor å ta dette opp med TS, så er det fortsatt hans valg. Utroskap er alltid et valg som gjøres av den utro part, uansett begrunnelse. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor var han utro?
Det er lett å dømme den som er utro. Det er lett å kalle han for et skittent svin uten moral. Kanskje var han det? Eller har dere hatt problemer i forholdet som førte til utroskapen? Som oftest er ikke slike ting sort/hvitt. Bla. total mangel på intimitet kan få menn/kvinner til å bli svake og gjøre nettopp sånne feil.

En samlivsterapeut skrev for ikke så lenge en artikkel om det. "Den sårede parten er som oftest medskyldig i utroskapen" tror jeg tittelen var. Da er spørsmålet: Kunne du vært en bedre kone? Hadde dere problemer som dere ikke tok tak i? Lot dere ting surre og gå helt til det ble "for sent"?
Kanskje på tide og ta fram spaden, grave i gammel skitt og rydde opp i det som førte til utroskapen.
Fra hans side, din side eller begges side. Det kommer helt ann på hva som ligger bak.

Anonymkode: 1e6b5...d4c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, men grunnen til at jeg siterer deg er at det er så typisk å si sånn når en kvinne erfarer utroskap fra mannen sin.

Men det er ikke lenge siden - forrige uke eller noe sånt, der en mann opplevde det samme med sin kone. Han fikk pepper i bøtter og spann fordi han hadde kastet ut kvinnemennesket. 

Hvorfor er det sånn forskjell i hva man sier til den bedratte konen vs den bedratte mannen? 

Anonymkode: f2be3...1e4

Kan du linke til den tråden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Roci skrev:

Hvis han har savnet noe i forholdet med TS og valgt å være utro framfor å ta dette opp med TS, så er det fortsatt hans valg. Utroskap er alltid et valg som gjøres av den utro part, uansett begrunnelse. 

Hvordan du at mannen ikke har gjort dette? Det kan jo faktisk være kvinnen som driver mannen i armene på en annen kvinne. Som regel er den forsmådde kvinnen aldri uskyldig i dette selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan det er viktigare for alle å diskutere kvinner vs menns utroskap, istadenfor å svare det, så skal eg prøve.

du må bestemmer deg for kva du ynskjer. Det er lov å prøve, men å likevel bestemme seg for at det ikkje går. Ser du om ein mnd, tre mnd eller eit år at du ikkje orker dette, er det ikkje for seint å gå. 

Ynskjer du å bli, må dokker prate om det. Openhet om tanker og følelser er viktig frå no av. Kanskje dra til ein terapeut? Det kan hjelpe å sette ord på ting, og kanskje klarer de å prate ordentleg saman. Han må også sette seg inn i korleis han skal bygge opp tillit igjen.

Anonymkode: 5dbc6...8e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til alle:
Hverdagen tok vel oss med all planlegging/logistikk, småbarnsperioden, fiksing på hus, lite sex, lite intimitet osv. 
Vi startet i parterapi for å fikse det som var savnet, og ting gikk faktisk bedre. Det sa til og med han. Men så skjedde dette utroskapet. Jeg synes ikke at jeg har sendt han i armene på en annen kvinne. Skjønner at det er et valg han tok i fylla, uansett er det ikke greit det som skjedde når vi nå skulle prøve å få ting bedre. Etter 9 års ekteskap synes jeg at det er et feigt valg. 

Anonymkode: 4f770...b76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan forklarer han selv utroskapen, og hva sier han at du kan forvente fra han videre?

Dette er viktig å vite noe om når du skal finne ut hva du ønsker. Kan han bli en du kan stole på igjen, eller vil du alltid måtte lure på om han bedrar deg igjen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, taylor skrev:

Hvordan forklarer han selv utroskapen, og hva sier han at du kan forvente fra han videre?

Dette er viktig å vite noe om når du skal finne ut hva du ønsker. Kan han bli en du kan stole på igjen, eller vil du alltid måtte lure på om han bedrar deg igjen?

Dette var en kollega han var blitt betatt av de siste månedene. Utroskapet skjedde i fylla og var ikke planlagt. Hun ville ikke at han skulle si det, det kom det ikke noe godt ut av mente hun. Han vet ikke hva han skal gjøre akkurat nå. Sidene vi hadde problemer, men ting gikk bedre når vi startet i terapi, så skjedde dette, også nå er det bare blitt et jævla rot alt sammen. Jeg ser at han sliter med det han har gjort. 

Anonymkode: 4f770...b76

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en grunn til at jobb ER jobb. Nordmenn sine drikkevaner er så dårlige at man bør tenke seg godt om før man sosialiserer seg med en kollega utenom jobb.

Anonymkode: cd5f7...a48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, chisandra skrev:

Kan du linke til den tråden?

Her er tråden jeg mente: 

 

 

Anonymkode: f2be3...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...