Gå til innhold

Du vil ikke tro hva hun sa til meg !!:O


Oppgittmann

Anbefalte innlegg

1 time siden, Oppgittmann skrev:

Trenger ikke angripe en som allerede ligger nede ?!?

Opp og stå, så slipper du å ligge nede, går så bra så!

Anonymkode: a49a0...2b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opp og stå, så slipper du å ligge nede, går så bra så!

Anonymkode: a49a0...2b0

Morsom du 👌👈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Oppgittmann skrev:

@tdm900 På hvilket grunnlag sier du dette?

Vi lever i 2018, ikke 1918! Det er årsaken til at du er single!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, tdm900 skrev:

Vi lever i 2018, ikke 1918! Det er årsaken til at du er single!

Skjer med at du er så bitter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Oppgittmann skrev:

Morsom du 👌👈

Ja, jeg er jo standup komiker på baren vettu.

Anonymkode: a49a0...2b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppgittmann skrev:

Skjer med at du er så bitter ?

Du som har et problem....ikke jeg. Er du som er bitter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS kom å vask trusene mine. Det må være en mann som vasker de. Kvinner fortjener fri fra husarbeid de også. Du høres ut som en perfekt trusevasker. Kan du ta sokkene mine også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, emilie123 skrev:

Skifte dekk på bilen kan alle gjøre (hvis de er friske og raske) og husarbeid kan en vel gjøre sammen???  Tror ingen synes det er direkte morsomt, men det må jo gjøres.

Troll eller ikke..... Det er nok dessverre ennå noen som har Ts sin holdning, skremmende.

Det er faktisk sant. 

Men hvis vi skal tilbake til nittenpilogbue, da må også mannen være den hardtarbeidende familiemannen som står dor økonomi, bygging av hus og alt det tunge. 

Altså, jeg kunne egentlig levd fint med det...eeeeeeller ikke! Haha... Heller alene resten av livet, enn med en mann som mente det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Axl skrev:

TS kom å vask trusene mine. Det må være en mann som vasker de. Kvinner fortjener fri fra husarbeid de også. Du høres ut som en perfekt trusevasker. Kan du ta sokkene mine også. 

Haha du er bra syk - kan ikke gjøre noe annet en å le av slike latterlige personer som deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Nmtt skrev:

Det er faktisk sant. 

Men hvis vi skal tilbake til nittenpilogbue, da må også mannen være den hardtarbeidende familiemannen som står dor økonomi, bygging av hus og alt det tunge. 

Altså, jeg kunne egentlig levd fint med det...eeeeeeller ikke! Haha... Heller alene resten av livet, enn med en mann som mente det. 

Hvis du med de meningene faktisk har en mann....stakkars han !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, tdm900 skrev:

Du som har et problem....ikke jeg. Er du som er bitter

Er du 13 år ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Haha du er bra syk - kan ikke gjøre noe annet en å le av slike latterlige personer som deg...

Takk. Du skal nok få mye å le av mens du vasker trusene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Oppgittmann said:

Hvis du med de meningene faktisk har en mann....stakkars han !

Sier han som ikke har draget på damene! Ikke engang på Tinder.

Anonymkode: c1166...cbd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Det er bare menn som er så høye på seg selv at de tror at når damer ikke er interessert så er det altså damene det er noe feil med og ikke de selv🙄

Anonymkode: 9ac4f...863

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Hvis du med de meningene faktisk har en mann....stakkars han !

Jeg vet. Er synd på han. Ikke vil jeg føde hans barn heller, i frykt for at barnet faktisk ender opp med å bli så dum som han. Og deg. Og han. Og deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nmtt skrev:

Jeg vet. Er synd på han. Ikke vil jeg føde hans barn heller, i frykt for at barnet faktisk ender opp med å bli så dum som han. Og deg. Og han. Og deg. 

 

Har du personlighetsforstyrrelser ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Oppgittmann skrev:

Har du personlighetsforstyrrelser ?

Meget mange skal jeg si deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Oppgittmann skrev:

Hva med å la være å svare heller da? Scroll videre om du ikke kan komme med et seriøst svar. Takk

Dette er helt seriøst svar: Hva faen feiler det deg? Hvorfor i helvete tror du det er genetisk at en kvinne skal gidde rydde og vaske skiten din mens du later deg hjemme og snylter på skattepengene hun tjener inn til NAV for deg? Og alt du gidder er å trene 1 gang i uka?! Med ryggproblemer trenger du trene mer, bevege deg mer, gjøre husarbeid - ikke sitt estill i timesvis på et fuckings fly til Thailand for mine og andre kvinners hardt tjente skattepenger. For det er det NAV-penger er. Penger andre har tjent og betalt inn til staten. 

Og; en kvinne ser mer enn bare utseendet ditt. Du kan tro du er bildekjekk, men i våre øyne er du det stikk motsatte med de holdningene der. Så du har vondt i ryggen? Bruk kroppen! Det er genetisk at tøffe, norske vikingmenn gir faen i litt vondt og jobber seg gjennom smerten. Tror du man slapp å krige som viking med avkappa arm liksom?!!! Jeg mener; nordmenn er jo genetisk avstammende fra vikingmenn, så antar dine idiotiske holdninger om kvinners plass basert på genetikk stammer fra den tiden.

#yeahIfedthestupidtroll

Anonymkode: 0b12d...363

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Damer som hopper over husarbeid kan være veldig gode til å hoppe i senga.  Hvilken dame vil du ha? Hun som er best i senga? Hun som er best ved kjøkkenbenken eller hun som er flinkest til? ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, I Grosny said:

Damer som hopper over husarbeid kan være veldig gode til å hoppe i senga.  Hvilken dame vil du ha? Hun som er best i senga? Hun som er best ved kjøkkenbenken eller hun som er flinkest til? ??

Han vil vel ha en som går i løpestreng mellom kjøkkenet og senga. Han er født i feil århundre.

Anonymkode: c1166...cbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...