Gå til innhold

Du vil ikke tro hva hun sa til meg !!:O


Oppgittmann

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Oppgittmann skrev:

@Trollmora Jepp viktige ting ala sminke, cafebesøk med venninner etc ? Tro jeg godt skjønner hva slags type du er ja....

Eller som å skifte olje eller eventuelt luftfilter på bilen, legge om dekk, stille opp på fotballkamp for sønnen, kjøre dattera til øvinger, trene etc

 

Hurra for 2018 *over og ut*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Farmen-Andreas, er det deg??

Typisk damer å sette menn i bås, slik som dette. Takk for at du nettopp beviste min teori !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at trådstarteren vil ha en dame, men en robotstøvsuger. Elkjøp selger sånne til noen tusenlapper.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Pliiis: Flytt til Pattaya. 

Anonymkode: 19796...137

2 hours ago, puppi said:

Du må nok til Thailand,

lykke til :nordvesta:

2 hours ago, AnonymBruker said:

TS. Uansett om du troller eller er ekte så tror jeg du bør dra til Pattaya litt oftere. Hvorfor la du dette under seksualitet?

Anonymkode: cdf80...fed

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Du må nok til Pattaya, ja...

Anonymkode: 03af9...f9a

Unner dere ikke thailandske barn enn bedre skjebne enn som så?

Hva er mer stusslig enn et troll? Et mislykket troll.

1 minutt siden, Oppgittmann said:

Typisk damer å sette menn i bås, slik som dette. Takk for at du nettopp beviste min teori !

🤣

Anonymkode: 583d3...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når alle andre er idioter... På tide å ta en titt på seg selv? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Når alle andre er idioter... På tide å ta en titt på seg selv? :)

Synd at jeg ikke får seriøse svar her, men folk som deg som bare troller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Hvorfor angriper du meg? 

Tja, i en åpenbar tøysetråd er det vel ikke så mye mer man kan gjøre enn å spøke tilbake :)

Anonymkode: d5946...aa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Oppgittmann skrev:

Vokste opp i et hjem hvor min mor gjorde disse oppgavene. Min mening er at dette er riktig. Hva du velger å mene får bli opp til deg !!!

Altså, jeg syntes det er viktig å ikke få folk til å skamme seg over sine seksuelle fetisjer uavhengig av hvor merkelig de kan virke for andre folk. At du tenner på støvsugeren din skal du få lov til aldri så mye, men jeg føler en grense blir krysset når du drar inn moren din. Her bør nok profesjonelle komme på banen og hjelpe deg. 

Hvor lenge har din seksuelle dragning mot rengjøringsartikler vært knyttet opp mot moren din?

Endret av Emmelise
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan har du 18000 å bruke mat på når du går på NAV? Og hun dama som ikke vil ha kontakt lenger hvprdan går det? Og olivenoljen? 

Anonymkode: 698e5...27e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
3 timer siden, Oppgittmann skrev:

Litt om meg:

Er 35 år gammel. Jobbsøker, gått på NAV de siste 3 år grunnet smerter i rygg. Har siste året bodd for meg selv, da økonomier ikke har strukket til før nylig da jeg fikk en liten arv etter min avdøde far. Har vært off/on i forhold de siste 7-8 årene. Trener ca. 1 gang i uken og føler meg egentlig veldig bra, tro de fleste damer egentlig syntes ikke nødvendigvis jeg  er en gave fra gud, men definitivt en type som de kunne tenkt seg. Har prøvd meg på Tinder de siste 5 mnd. uten særlig hell. Mistenker det er fordi kanskje jenter er redd for å bli avvist da jeg kanskje er for kjekk for dem? Ikke nødvendigvis at det er sånn altså, men at de kanskje føler det slik selv. Skriver i profilen min stort sett det som står over, i tillegg til det beskriver jeg hobbyene mine. Mye av fritiden har jeg brukt i Thailand, hovedsaklig Pattaya som jeg elsker å være. Først av alt respekterer jeg at jenter kan være chubby, hvis det er noe de føler seg komfortable med. Men det er ikke noe jeg selv ønsker som partner. Liker tanken på at jenter ser bra ut og tar vare på seg selv, trener og bruker fritiden sin på å gjøre meg til lags. Alle damer i Norge jeg vet om er stort sett slappe og sitter foran TVen, ønsker hverken å bidra med husarbeid eller stå for noe av det økonomiske. I disse #MeeToo tider er det jo forbudt å si det som jeg føler; at damer ikke gjør det de egentlig skal. 

Traff en jente for en liten stund siden, relativt søt liten brunette. Hadde besøk av henne hjemme i leiligheten min for 3 dager siden. Hun fortalte at hun aldri kunne tenke seg å kun være den eks. som tar husarbeidet. Isåfall skulle mannen hjelpe til med dette. Dette mener jeg er helt feil, da dette egentlig genetisk sett er kvinnens oppgave. 

Helt seriøst, hvor i Norge kan man finne slike som faktisk skjønner hva de egentlig er ment å gjøre, og hva feiler det egentlig "alle" dere andre ??!?

 

Hilsen Oppgitt mann, 35

Skjønner ikke at du ikke bare skaffer deg en thaidame.. 

Og når noen skriver at de elsker å dra til Pattaya så tenker jeg mitt om hvorfor... 

Og husk en ting: om kvinnen skal ordne de oppgaver som er genetisk riktige ihh til å være en god kone så skal du gjøre dine genetiske riktige oppgaver også.  Du skal alene sørge for å forsørge dere begge, du skal pusse opp, reparere, fikse og ordne. Du skal kjøpe hus og bil og gi kona det hun trenger. 

For du trodde vel ikke at hun skulle være din hushjelp, kokk og tjener samtidig som at hun skal bidra økonomisk? Det kalles i så fall å få i pose og sekk. Og det er ikke riktig. Greit å ha gammeldagse kjønnsroller, men da går det begge veier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
33 minutter siden, matrobot skrev:

Jeg tror ikke at trådstarteren vil ha en dame, men en robotstøvsuger. Elkjøp selger sånne til noen tusenlapper.

En robotstøvsuger duger ikke i sengen, lager ikke mat, rydder, vasker, og servpen ut til enhver tid. Thaidame er det ts ser etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er klin gæærn. Jeg har lyst til å henge med deg.

Anonymkode: d9855...c4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
1 time siden, Oppgittmann skrev:

@Tamsi Latterlig, for et angrip på meg som person. Ønsker ikke å utdype dette. 

Nei, for det tviler jeg på at du kan. Det er ikke mye man skal kunne om genetikk for å le seg ihjel av det utsagnet der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tamsi skrev:

Nei, for det tviler jeg på at du kan. Det er ikke mye man skal kunne om genetikk for å le seg ihjel av det utsagnet der. 

Ikke dum deg mer en nødvendig, anbefaler å logge ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Oppgittmann said:

Ikke dum deg mer en nødvendig, anbefaler å logge ut.

Kom heller med dokumentasjon på påstanden din, du.

Anonymkode: c1166...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du snart 60 år, har ølmaga og et navn som starter på den andre bokstaven i alfabetet? Minner om en jeg kjenner både på holdninger og skrivemåte. Han har vært sammen med mange norske damer, men blir dumpet av alle pga hans dårlige kvinnesyn. Han elsker også å dra til Thailand OG har bruker her på kg. Har hatt ihvertfall. 

Anonymkode: 53b97...297

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom heller med dokumentasjon på påstanden din, du.

Anonymkode: c1166...cbd

Se på Ingrid Espelid, her har du et ekte kvinnfolk. Koser seg på kjøkkenet der hun er laget for å være ?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...