Gå til innhold

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eksen gjorde det første gangen vi hadde sex, og det skitnet til hele sexen. Alt ble feil etterpå.

i rett setting kan det sikkert være digg, men for meg har det bare blitt ekkelt. 

Anonymkode: 771e6...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ekstrem feminist og kvinner får ikke lov å gjøre sånn! Menn er noen jævla griser. Æsj. Spy. Vi må hjelpe de stakkars ungjentene som ikke vet sitt eget beste. Holde de unna menn til de blir minst 40 år. Kvinner nyter ikke sånt. De blir alltid presset av menn. 

Hilsen ekstrem feministen Axl. Største feministen på hele kg. La meg frelse deg TS før det er for sent. 

Endret av Axl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
18 timer siden, Omar92 skrev:

Usømmlig

Tenk at sex kan være usømmelig. Godt at noen på KG peker på elefanten i rommet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt? Har lyst til å gjøre dette, men har jo ikke lyst til å oppføre meg helt avtennende heller. Inkluder gjerne i svaret ditt om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: ca10e...407

Tennende!. Se meg inn i øynene samtidig som du stikker fingrene i fitta og stikk dem i munnen min etterpå, mmm. Det samme om du stikker en finger i rumpa og i min munn etterpå og ber meg slikke fingrene dine, mmmm det er jo bare såååå sexy og  tennende! Love it!!!

Anonymkode: bb4f7...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er kvinne og gjør det på deg selv så er det selvsagt triggende og deilig hvis det gjøres på rett tidspunkt og rett sted og tid. Men hvis du er mann og stikker fingrene i fitta til ei jente og smaker på den så er det selvsagt helt ok så lenge hun liker det.

Jeg  liker det om jenta tar fingrene inn i fitta si og smaker på de, eller at jeg gjør det med mine fingre og putter de i munnen hennes. 

Det å smake på seg selv finnes vel ikke galt på noen som helst måte? Om man er kvinne eller mann og smaker på seg selv er vel bare opp til en selv og vil man gjøre det sammen med noen så bør man jo ha litt peil på at den andre vil se at du gjør det og ikke ødelegger stemningen helt....

Men stå på, just lick it, before you kick it!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...