Gå til innhold

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er kvinne. Det er normalt under swx. Mannen tar gjerne sine fingre i min munn så jeg skal smake. Det tenner ham ekstremt. Sexy for meg også.

Anonymkode: 7f570...419

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha. Ikke jeg som er TS. Men, jeg må få si; kun mannfolk som har svart i denne tråden til nå. Og dere svarer og ærlig og godt på spøtsmålet uten bitching og drittslenging. Hvor ofte leser man et emne på KG uten avsporing hvor folk blir frekke, usaklige og kommer med pekefingeren, i stedet for å bare svare ts på spm? Nesten aldri. 

Der har du grunnen til at jeg elsker mannfolk ❤️ dere er så enkle og ukompliserte ❤️

Snart våkner vel resten av kvinnfolkene, og da blir denne tråden seende ganske så annerledes ut regner jeg med

 

 

Anonymkode: 3365a...79c

Nå er vel du strengt tatt den første og eneste kvinne som bitcher og slenger dritt i denne tråden. 

Det er helt normalt TS. Litt overrasket over at noen ikke liker/gjør det må jeg innrømme, for så vanlig trodde altså jeg at det var og lærte noe nytt i dag da. Hver sin smak - bokstavelig talt :)

Anonymkode: 8ab02...758

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

JEG trengte denne tråden, for kjæresten min synes jeg er rar som har smakt på meg selv. Jeg er forundret over at han ikke har smakt på seg selv..

Anonymkode: 3cfb5...988

selvfølgelig har han smakt på seg selv☺️alle gjør jo det,men ikke alle tør innrømme det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. deilig.. 😍.. og så få et deilig kyss etterpå.

Anonymkode: 3b9aa...a8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun er så våt at der henger fittesaft mellom fingertuppene mine, også henter jeg mer når de er tomme.

Anonymkode: 5a67f...b86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.6.2018 den 12.11, AnonymBruker skrev:

Ts er mann. 

Anonymkode: 5aba0...305

Jeg synes du har altfor tynt grunnlag for å påstå det. Det er ikke umulig at en kvinne kan spørre om noe sånt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne her, ville neppe synes det var rart. Lurer dog litt på om du er kvinne, og tenker på å smake på seg selv, eller mann. Ikke at jeg synes noen av delene er rart, men forutsetningene for spørsmålet blir jo annerledes.

Anonymkode: 11a95...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Om jeg hadde stukket fingrene i fitta og slikket dem etterpå hadde du likt det eller synes det var ekkelt? Har lyst til å gjøre dette, men har jo ikke lyst til å oppføre meg helt avtennende heller. Inkluder gjerne i svaret ditt om du er kvinne eller mann.

Anonymkode: ca10e...407

Hva du gjør med eiga fitte er ikke mitt problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gjøre det med leketøyet analt. Tenner meg ekstremt da jeg holder på 😉 Mann 54

Anonymkode: 9383e...d3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

På aller første kaffedate med kjæresten min unnskyldte hun seg og gikk på toalettet. Da hun kom tilbake til bordet på kaféen stakk hun to fuktige fingre opp under nesa mi.

Jeg har strengt tatt vært hennes helt siden det øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 18.6.2018 den 7.56, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og syns det er veldig tennende når en mann gjør det. Superhot. :alice:

Anonymkode: ff24e...392

Nå har ikke en mann fitte da....

Anonymkode: 8517e...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Nmtt skrev:

Jeg har ført en manns finger inn og sugd på den etterpå. Dem liker sånt. 

Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på. Hadde du vært partneren min hadde jeg tent på det. Hadde du sittet på nabobordet på en restaurant og gjort det hadde det vært motbydelig. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne: been there, done that. Opphissende og naturlig i sin setting. Observerer derimot at jeg synes overskriften i innlegget - den eksplisitte ordbruken - var drøy og litt... avtennende? Noe med det som andre har påpekt; det er naturlig og deilig, men til sin tid. Ikke ment som kritikk, bare en interessant observasjon jeg fikk lyst å dele! ;) 

Anonymkode: d103c...14f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...