Gå til innhold

Stor eller liten lommebok. Hva foretrekker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min er på størrelse med en liten clutch. Faktisk er det en liten clutch og i blant stapper jeg mobilen oppi og bruker bare den. 

Stor veske, mange barn og jeg drasse halve verden oppi der. Da må lommeboka ha litt størrelse, ellers finner jeg den aldri igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten. Liker ikke å drasse på veske, så går for lommebøker som passer i jakkelomme, eller i ytterste nød også bukselomma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Liten. Før likte jeg store, men de siste årene har det blitt mindre og mindre, både av kort og kontanter. Jeg bruker heller ikke lengre å stappe kvitteringer i lommeboka. Jeg har en liten lommebok på størrelse med en kortholder, som har plass til bankkort, førerkort og busskort (de eneste kortene jeg bruker ofte). Den har i tillegg glidelås, slik at eventuelle kontanter også ligger trygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange år siden jeg hadde en stor lommebok, men har tenkt til å kjøpe meg en ny en nå som jeg kan få plass til telefonen.

Hvis jeg finner en som er fin nok :) 

Anonymkode: 65c38...f07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor. Har denne fra Louis Vuitton: https://uk.louisvuitton.com/eng-gb/products/zippy-wallet-monogram-vernis-014364#M90416

Jeg får plass til mobilen i den og bruker den jevnlig som clutch også. Liker at den er romslig og oversiktlig.

Har også en liten kortholdersak, denne, som jeg bruker når jeg bare ønsker å stappe kortene mine og kanskje noen sedler i lomma uten å dra på veske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Zoey skrev:

Min er på størrelse med en liten clutch. Faktisk er det en liten clutch og i blant stapper jeg mobilen oppi og bruker bare den. 

Stor veske, mange barn og jeg drasse halve verden oppi der. Da må lommeboka ha litt størrelse, ellers finner jeg den aldri igjen. 

Du har en fotpedal til bil som lommebok? Hvordan går det an?

Anonymkode: 13389...15c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har en fotpedal til bil som lommebok? Hvordan går det an?

Anonymkode: 13389...15c

Når mannfolk kupper dametråder :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en fotpedal til bil som lommebok? Hvordan går det an?

Anonymkode: 13389...15c

Bilen er litt mer vrien å parkere i disse dager, ellers går det helt fint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har en fotpedal til bil som lommebok? Hvordan går det an?

Anonymkode: 13389...15c

To clutch betyr å holde. Skjønner hva du prøver på, men det holder ikke helt mål. Sorry...

Anonymkode: cd027...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tibbie skrev:

Når mannfolk kupper dametråder :fnise:

Kupper ikke, kommer bare med et innskudd 😛

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To clutch betyr å holde. Skjønner hva du prøver på, men det holder ikke helt mål. Sorry...

Anonymkode: cd027...189

Jada, det vet jeg, men hva er clutch i lommeboksammenheng?

Anonymkode: 13389...15c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor nok til å få plass til sedler, mynter og kort, og liten nok til å putte i en lomme. Ikke alltid jeg går med veske selv om jeg er Dame :tongue:

Anonymkode: 1f55a...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min, er den ikke fin? :) https://www.dudubags.com/en_it/womens-bifold-wallet-leather-maldive-dudu.html?s=1642

Kjøpte den på eBay fordi jeg ikke fant noen som oppfylte kriteriene her jeg bor: Ekte skinn, god myntlomme, plass til sedler uten å brette demi, plass til kort, og enten glidelås eller trykkknapp til å lukke den.

Anonymkode: 1f55a...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lommebok fra Lindex. Den er passe stor, avlang. Plass til alt jeg trenger :) Har hatt den et par år nå, så tviler på den blir solgt nå :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en ganske stor lommebok fra PIP Studio, og bruker den når jeg har med kontanter. Om jeg bare skal betale med kort, så legger jeg de i mobiletuiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...