Gå til innhold

Kan puppene være for store slik at det er avtennende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 163 cm høy og slank, men har naturlig store pupper; bruker 70E/75D. Jeg synes puppene mine kan være litt voldsomme siden jeg er såpass liten. Begge mine ekser har vært mer rumpegutter enn opptatt av puppene mine, noe som gjør at jeg nå er redd for hvordan min nye flamme vil reagere når han ser meg live. 

Legger ved et bilde; sier ikke at jeg har en modellkropp, men proporsjonene hennes ser tilnærmet like ut som mine. 

 

https://m.aliexpress.com/item/32379320213.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32379320213&productSubject=Fashion-Wanita-fullness-gathered-bra-set-off-3-4-cup-sexy-woman-leakage-shoulder-leopard-Bra

 

 

 

 

 

Fashion-Wanita-fullness-gathered-bra-set-off-3-4-cup-sexy-woman-leakage-shoulder-leopard-Bra.jpg

Anonymkode: ac5a6...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse puppene var jo flotte. Er langt i fra så store at de blir avtennende. Nå skal det sies at jeg ikke er opptatt av puppestørrelsene i helt tatt. Syntes de er fine i alle størrelser. Enten de er små eller store. Tror uansett at menn ikke tenker så mye på puppestørrelsene som dere damer ofte tror. Vær stolt av puppene dine. Den nye flammen din vil sikkert elske de.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er jo bare perfekt ^^

Anonymkode: eea78...0a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Det der er jo ikke unormalt store pupper..

Anonymkode: cf5e4...ad8

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hæ? Det der er jo ikke unormalt store pupper..

Anonymkode: cf5e4...ad8

Nei, de ligner på mine i push up, og jeg har små pupper :vetikke:

Anonymkode: e0556...bee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott med store pupper. Setter spesielt stor pris på å se store pupper duve opp og ned når du knuller dama i misjonær. Et flott pirrende syn. 

Anonymkode: d33f1...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke helt min smak, men vi er forskjellige:)  

Tror ikke du vil få noen fasit her dessverre, ettersom alle har forskjellige preferanser. Jeg foretrekker selv veldig små pupper:) 

Anonymkode: 1bc84...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike pupper, men i pushup bh og C cup. Så litt mindre men samme faste form og kløft. Har ikke fått noen klager🧚🏻‍♀️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du si at det der er for stort ? De er helt perfekte. Langt ifra for stort. Noe mindre enn det blir jo smått. 

Anonymkode: b1e86...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei de kan ikke bli for store

Anonymkode: 5f520...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtennende og avtennende... Det skal mye til. Men jeg liker best små pupper.

Anonymkode: 6dac6...4da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er puppegutt. Men det er ikke slik at større pupper automatisk er bedre enn noen som er mindre. De må ha "litt" størrelse så det er noe å ta i og noe å se på og ikke bare et flatt bryst, men deretter dreier det seg mer om fasong, ikke størrelse. At de er runde og faste i fasongen, og dermed ser sunne ut. MILFer med alt for mye silikon er ikke flott. Slike store ballonger ser bare unaturlige og usunne ut. Puppene må jo være i proporsjon med resten av kroppen.

De puppene i hovedinnlegget er helt supre de.

Men som så mange har sagt 100000 ganger før: Det er mye annet som er mye viktigere enn bare pupper, rumpe, kropp og sengeferdigheter. Det viktigste er jo personligheten og helheten, så ikke fokuser på slike enkeltting. Det er ingen som vil gå videre bare pga. noen pupper, og om det er det så er de ikke verdt det.

Anonymkode: 39b62...1d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste med pupper, det er nå min mening, er hvem de sitter fast i.

Det som kan være avtennende, er kvinner som på bakgrunn av sine store meloner mener at alle menn er forpliktet til å begjære seg, eller de som på bakgrunn av sine bortskremte vaktelspeilegg mener om seg selv at de ikke er til noe som helst annet enn en forklaring på at det ikke blir noe videre sånn mannemessig.

Det er altså ikke puppene i seg selv, men heller hva slags idèer eieren får ang. seg selv på bakgrunn av de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, HanenIFlokken skrev:

Jeg foretrekker små pupper, og syns det er litt avtennende med veldig store :)

Har du små hender?

Anonymkode: cf0d4...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du små hender?

Anonymkode: cf0d4...028

Nei? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bildet du viste var da på ingen måte store pupper. Helt normal størrelse syns jeg det ser ut som.

Men pupper kan så absolutt bli for store. Store pupper har ofte mye heng som ikke er attraktivt, og store pupper har også ofte sammenheng med overrvekt generelt på kroppen som jo heller ikke er attraktivt. Og sprengte silikonpupper med brystvorta oppå puppa er heller ikke noe fint.

Anonymkode: 6194c...dbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best pupper som ser så fake ut som mulig

Anonymkode: 5f520...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...