Gå til innhold

Allerede etablert, nå usikker på giftermål


Makain

Anbefalte innlegg

Når jeg ble sammen med kjæresten min snakket vi tidlig om det å gifte seg i livet eller ei, og jeg forklarte godt hvorfor det var viktig for meg (han var «enig»). 

Nå er vi samboere, eier hus, har bil, hund og barn i sammen. Men vi er hverken forlovet eller gift. I går tok han opp emnet og spurte om hva med giftermål som var viktig for meg, og han sa deretter at han ikke følte for å forlovere seg før han visste om man var en god «match» og at man hadde opplevd en del i sammen. Det er jeg så klart enig i, men syntes at han burde ha tenkt på det- om han føler vi er en god match eller ei - før vi fikk barn og hus i sammen! 

 

Ble veldig lei meg for at han fortsatt sjekker ut om vi er en god match eller ei... Føles som om han er usikker på forholdet vårt eller at det bare er meg han ikke vil gifte seg med...   (Vi har det veldig bra sånn ellers)

Er det noen som har hatt det likt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden dere har bodd sammen noen år vil jeg anta, samt har barn så skulle han ha visst for lenge siden om dere var en veldig god match. Siden han ikke vet, så virker det som det er et eller annet han ikke er helt fornøyd eller usikker på. Her må du kommunisere med han og komme til bunns i problemet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...