Gå til innhold

Tror jeg møtte min sjelevenn igår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.6.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du han har dame, forresten?

Anonymkode: 82ec2...9d5

profilbilde............... på hennes FB, som jeg tror er damen... 

Anonymkode: 6094f...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest padawan

Gawd. Du backer unna selv om du ikke vet sikkert om han et i et forhold. Kvinn deg opp og send han en melding. Hva har du å tape på det? Får du et nei går du bare videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Igår, på konsert, med venninner. Kom jeg plutselig i prat med en fyr. Bare sånn «har du det gøy?». Men det sa liksom pang. Han stod bare der helt ut av det blå. Han var med en gjeng men de enset jeg aldri. 
Føler meg sprø men tror han å følte det var en gnist. Jeg var absolutt ikke der for å sjekke opp noen. Det skjedde heller aldri noe. Pratet litt og jeg spurte om vi skulle kjøpe en øl, hvorpå han spanderte. Snakket kanskje 30 min før vi dro hvert til vårt. Men praten gikk så lett. Han var og så søt. Han sa han fikk deja vu. At det måtte være skjebnen. 
Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet....

Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Flere som har opplevd lignende??

Anonymkode: 1ab50...b0a

Her har dere oppskriften, menn! 

Bare å si noe sånt, så ligger damene langflate langs både landeveier og fortau! Men helst på konserter da 😂

 

Anonymkode: 308ae...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her har dere oppskriften, menn! 

Bare å si noe sånt, så ligger damene langflate langs både landeveier og fortau! Men helst på konserter da 😂

 

Anonymkode: 308ae...b8e

hyggelig.....
Ikke alt er ett skuespill vettu.... vær glad for at noen av oss damer ennå har troen på menn

Anonymkode: 6094f...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hæ? Jeg kunne fint lagt ut bilde sammen med bestevennen min som profilbilde på fb, for gøy. Eller for en uke i en drikkelek osv, er ikke sikkert han har dame, send han melding! Har han dame, så kommer dette frem, du gjør ikke noe galt i å sende han melding! 

Anonymkode: 6d5e2...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan poke eller vinke på messenger også🙂

Anonymkode: e4d6a...f7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 21.30, AnonymBruker skrev:

Igår, på konsert, med venninner. Kom jeg plutselig i prat med en fyr. Bare sånn «har du det gøy?». Men det sa liksom pang. Han stod bare der helt ut av det blå. Han var med en gjeng men de enset jeg aldri. 
Føler meg sprø men tror han å følte det var en gnist. Jeg var absolutt ikke der for å sjekke opp noen. Det skjedde heller aldri noe. Pratet litt og jeg spurte om vi skulle kjøpe en øl, hvorpå han spanderte. Snakket kanskje 30 min før vi dro hvert til vårt. Men praten gikk så lett. Han var og så søt. Han sa han fikk deja vu. At det måtte være skjebnen. 
Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet....
Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Flere som har opplevd lignende??

Anonymkode: 1ab50...b0a

Ja, og som oftest innebærer det at kvinnen er mer interessert enn det jeg er.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...