Gå til innhold

Tror jeg møtte min sjelevenn igår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei! hadde absolutt tid til det! og kunne jo bare fått det! men det var liksom så spennende at han ikke fikk navnet mitt eller noe og da ! haha får igjen for den spenningen nå....

Anonymkode: 1ab50...b0a

Haha, ja det er lett for å bli revet med av spenningen! Men får håpe dere treffes igjen da. Er det meningen, så krysses nok deres veier igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg har opplevd noe lignende. Kom i snakk med en fyr på en festival, og det var som om jeg hadde kjent han hele livet. Han forsvant for meg før jeg fikk vite hva han hette eller hvor han bodde (fant ut senere at han hadde sovnet i teltet fordi han var så full), men jeg tenkte at hvis det er meningen så møter jeg han igjen. Og det gjorde jeg, ett år etter på en festival på motsatt side av landet. Jeg kjente han ikke igjen med en gang, men la merke til en fyr litt på avstand som bøyde seg ned over bordene og snakket med folk, og ble umiddelbart tiltrukket av han. Jeg gikk bort for å se om jeg kunne få sett ansiktet hans for jeg var nyskjerrig. Gikk rett på han og så var det han....

Det hører med til historien at det aldri ble oss, men noe falt på plass i meg etter å ha blitt kjent med han, som om et familiemedlem er forsvunnet eller noe og så finner man dem igjen. Jeg fikk igjen en bit av meg selv og føler meg roligere og mere hel. Jeg trenger ikke møte han igjen heller, jeg vet at han er "min" for evigheten, bare ikke i dette livet.

Anonymkode: 4e1ef...921

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg opplevd to ganger! Først med mannen min, møtte ham på fest da jeg var 15. Det var nesten nifst, for det føltes som jeg hadde kjent ham hele livet. Umiddelbar kontakt. ❤️ Han var mye eldre enn meg, så jeg fikk ikke lov å treffe ham. Men jeg var så betatt og forelsket at jeg brøt alle regler og møtte ham i skjul. I dag er mamma veldig glad for at det ble oss to :) 

Den andre gangen skjedde det med hun som nå er min beste venninne, min tvillingsjel, som jeg kaller henne. Vi har visst om hverandre i mange år, gått i samme gruppe på en felles fritidsaktivitet og snakket så vidt på en fest og sosiale medier. Så kom vi tilfeldigvis i kontakt og jeg dro hjem til henne. Jeg satt der i 6 timer og kom hjem kl 3 på natta. Merkelig hvordan man føler at en tilsynelatende «fremmed» virker så kjent og kjær. Vi er som tro dråper vann! 

 

Lykke til med å finne ham, TS! 

Anonymkode: 5c115...7fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet jeg nesten ikke om jeg vil si. lokalt kan du si! Hvordan da? Er du 1.80 og spanderte vinkopp/øl på meg igår? :P 

Anonymkode: 1ab50...b0a

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg er bare musikkinteressert.

Anonymkode: 65af4...dbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg er bare musikkinteressert.

Anonymkode: 65af4...dbc

haha fillern. Det var postgirobygget.

Anonymkode: 6094f...e25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har opplevd noe lignende. Kom i snakk med en fyr på en festival, og det var som om jeg hadde kjent han hele livet. Han forsvant for meg før jeg fikk vite hva han hette eller hvor han bodde (fant ut senere at han hadde sovnet i teltet fordi han var så full), men jeg tenkte at hvis det er meningen så møter jeg han igjen. Og det gjorde jeg, ett år etter på en festival på motsatt side av landet. Jeg kjente han ikke igjen med en gang, men la merke til en fyr litt på avstand som bøyde seg ned over bordene og snakket med folk, og ble umiddelbart tiltrukket av han. Jeg gikk bort for å se om jeg kunne få sett ansiktet hans for jeg var nyskjerrig. Gikk rett på han og så var det han....

Det hører med til historien at det aldri ble oss, men noe falt på plass i meg etter å ha blitt kjent med han, som om et familiemedlem er forsvunnet eller noe og så finner man dem igjen. Jeg fikk igjen en bit av meg selv og føler meg roligere og mere hel. Jeg trenger ikke møte han igjen heller, jeg vet at han er "min" for evigheten, bare ikke i dette livet.

Anonymkode: 4e1ef...921

Hvorfor ble det ikke dere?

Anonymkode: 82ec2...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har opplevd noe lignende. Kom i snakk med en fyr på en festival, og det var som om jeg hadde kjent han hele livet. Han forsvant for meg før jeg fikk vite hva han hette eller hvor han bodde (fant ut senere at han hadde sovnet i teltet fordi han var så full), men jeg tenkte at hvis det er meningen så møter jeg han igjen. Og det gjorde jeg, ett år etter på en festival på motsatt side av landet. Jeg kjente han ikke igjen med en gang, men la merke til en fyr litt på avstand som bøyde seg ned over bordene og snakket med folk, og ble umiddelbart tiltrukket av han. Jeg gikk bort for å se om jeg kunne få sett ansiktet hans for jeg var nyskjerrig. Gikk rett på han og så var det han....

Det hører med til historien at det aldri ble oss, men noe falt på plass i meg etter å ha blitt kjent med han, som om et familiemedlem er forsvunnet eller noe og så finner man dem igjen. Jeg fikk igjen en bit av meg selv og føler meg roligere og mere hel. Jeg trenger ikke møte han igjen heller, jeg vet at han er "min" for evigheten, bare ikke i dette livet.

Anonymkode: 4e1ef...921

Åh, denne historien rørte meg ❤️ Skjebnen er fantastisk. Sjelen din trengte å treffe ham ❤️

Anonymkode: 5c115...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2018 at 11:25 PM, AnonymBruker said:

Hvorfor ble det ikke dere?

Anonymkode: 82ec2...9d5

For forskjellige liv. Han er 11 år yngre enn meg, bor i byen og fester to ganger i uka, går på festivaler der han er på fylla 5 dager i strekk, elsker å snakke med allslags folk og har et stort nettverk. Jeg bor på landet og hater å snakke med fremmede mennesker, har til enhver tid aldri mer enn 1-2 venner som jeg har kontakt med og drikker aldri 😄 

Jeg vet at det er andre som jeg matcher bedre med der ute, og jeg vet også at vi er alle evige vesener som tilbringer tid i fysiske inkarnasjoner og utenfor fysiske inkarnasjoner, så vi har vært sammen i fortiden, møtes i fremtiden, eller er sammen nå, alt etter hvordan man vil se det, for alt skjer jo samtidig, det er bare i den fysiske verden det finnes tid etc. LItt perspektiv hjelper :) 

Anonymkode: 4e1ef...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

vi er alle evige vesener som tilbringer tid i fysiske inkarnasjoner og utenfor fysiske inkarnasjoner, så vi har vært sammen i fortiden, møtes i fremtiden, eller er sammen nå, alt etter hvordan man vil se det, for alt skjer jo samtidig, det er bare i den fysiske verden det finnes tid etc. LItt perspektiv hjelper :) 

Anonymkode: 4e1ef...921

Herregud... 

Anonymkode: 45406...364

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For forskjellige liv. Han er 11 år yngre enn meg, bor i byen og fester to ganger i uka, går på festivaler der han er på fylla 5 dager i strekk, elsker å snakke med allslags folk og har et stort nettverk. Jeg bor på landet og hater å snakke med fremmede mennesker, har til enhver tid aldri mer enn 1-2 venner som jeg har kontakt med og drikker aldri 😄 

Jeg vet at det er andre som jeg matcher bedre med der ute, og jeg vet også at vi er alle evige vesener som tilbringer tid i fysiske inkarnasjoner og utenfor fysiske inkarnasjoner, så vi har vært sammen i fortiden, møtes i fremtiden, eller er sammen nå, alt etter hvordan man vil se det, for alt skjer jo samtidig, det er bare i den fysiske verden det finnes tid etc. LItt perspektiv hjelper :) 

Anonymkode: 4e1ef...921

Tvillingsjeler 💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, A_nanas skrev:

Tvillingsjeler 💞

Når de er for forskjellige til å vurdere å leve sammen? Dette er jo bare fantasier om en fremmed. Men det er jo de som liker fantasien best. 

Anonymkode: 45406...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når de er for forskjellige til å vurdere å leve sammen? Dette er jo bare fantasier om en fremmed. Men det er jo de som liker fantasien best. 

Anonymkode: 45406...364

Noen kaller det twin flames. Men jeg tror ikke på dette, er litt far out for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var du på Lillestrøm eller? 😉

Men veldig gøy og spennende!

Anonymkode: aa18d...a26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Nå skal ikke jeg drepe alle illusjoner, men det høres ut som han har lest seg godt opp på sjekketriks. Snakke om skjebnen, være mystisk ved å ikke legge igjen personalia og lage gåter om navnet sitt, intens blikkontakt. Slike sjekkere må ikke ha byttet sitt der og da, det kan være kick nok å kjenne at man mestrer å spille spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eidsvold? 

Anonymkode: 994e1...876

Med Vazelina. Konsert avholdt 16/6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, A_nanas skrev:

Noen kaller det twin flames. Men jeg tror ikke på dette, er litt far out for min del.

Jeg tror nesten litt på det, men de fleste man møter er ikke twinflames. Du føler det når det skjer. 

Anonymkode: 82ec2...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror nesten litt på det, men de fleste man møter er ikke twinflames. Du føler det når det skjer. 

Anonymkode: 82ec2...9d5

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

For forskjellige liv. Han er 11 år yngre enn meg, bor i byen og fester to ganger i uka, går på festivaler der han er på fylla 5 dager i strekk, elsker å snakke med allslags folk og har et stort nettverk. Jeg bor på landet og hater å snakke med fremmede mennesker, har til enhver tid aldri mer enn 1-2 venner som jeg har kontakt med og drikker aldri 😄 

Jeg vet at det er andre som jeg matcher bedre med der ute, og jeg vet også at vi er alle evige vesener som tilbringer tid i fysiske inkarnasjoner og utenfor fysiske inkarnasjoner, så vi har vært sammen i fortiden, møtes i fremtiden, eller er sammen nå, alt etter hvordan man vil se det, for alt skjer jo samtidig, det er bare i den fysiske verden det finnes tid etc. LItt perspektiv hjelper :) 

Anonymkode: 4e1ef...921

😂😂😂😂😂😂😂😂 🙄

Anonymkode: 2a225...bc2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...