Gå til innhold

Tror jeg møtte min sjelevenn igår...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Igår, på konsert, med venninner. Kom jeg plutselig i prat med en fyr. Bare sånn «har du det gøy?». Men det sa liksom pang. Han stod bare der helt ut av det blå. Han var med en gjeng men de enset jeg aldri. 
Føler meg sprø men tror han å følte det var en gnist. Jeg var absolutt ikke der for å sjekke opp noen. Det skjedde heller aldri noe. Pratet litt og jeg spurte om vi skulle kjøpe en øl, hvorpå han spanderte. Snakket kanskje 30 min før vi dro hvert til vårt. Men praten gikk så lett. Han var og så søt. Han sa han fikk deja vu. At det måtte være skjebnen. 
Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet....
Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Flere som har opplevd lignende??

Anonymkode: 1ab50...b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sukk, så romantisk! Han må du finne igjen! 

Anonymkode: 431ad...b33

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja- en gang.. Var noe helt spesielt. Vi hilste, og jeg hadde ikke lyst slippe hånden hans. Har aldri opplevd maken. Var i et forhold da, så vi gikk aldri videre med følelsene noe jeg angrer på, det var gjensidig 💜

Anonymkode: 6eb4c...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja- en gang.. Var noe helt spesielt. Vi hilste, og jeg hadde ikke lyst slippe hånden hans. Har aldri opplevd maken. Var i et forhold da, så vi gikk aldri videre med følelsene noe jeg angrer på, det var gjensidig 💜

Anonymkode: 6eb4c...8a5

sukk! Følte det helt likt igår..... vi klarte liksom ikke si hade. Ble bare stående å se hverandre i øynene og smile! Herreguuuud noe så teit!! Han sa faktisk at hvis det er skjebnen så sees vi nok igjen. !!! ❤️❤️❤️ TS

Anonymkode: 1ab50...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukk, så romantisk! Han må du finne igjen! 

Anonymkode: 431ad...b33

Jeg prøver ! :(❤️ 

Anonymkode: 1ab50...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en gang. Vi har vært kjærester i 16 år ❤

Anonymkode: 6bbd7...1ae

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, en gang. Vi har vært kjærester i 16 år ❤

Anonymkode: 6bbd7...1ae

❤️❤️❤️ Ååååååå herlighet

Anonymkode: 1ab50...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er lov å håpe at du leser KG :P ! TS 

Anonymkode: 1ab50...b0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere ikke gadd å ta hverandres kontaktinfo, blir det nok ikke dere. Selv om dere ble betatt, må dere jo nesten klare å sjekke hverandre opp hvis dere skal bli sammen og forbli sammen. Tar 1 sek å bli venn på sosiale medier. 

Anonymkode: 45406...364

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har opplevd noe lignende, etter en one night stand i utlandet. Det sa bare klikk (for min del i hvert fall, hehe), kjemien og tiltrekningen var helt enorm. Bare en fyr jeg møtte på bar liksom, havnet i prat med og ble med hjem. Vi ble venner på FB og har snakket litt innimellom, men grunnet stor avstand så har det aldri utviklet seg. Dette er nå seks år siden og jeg er lykkelig samboer med en annen, men tenker fortsatt på ham innimellom :) 

Anonymkode: 3c13c...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ganger har jeg opplevd det samme.

Første gangen var for 30 år siden sånn ca. Jeg tenker på han enda. 

Andre gangen var i 2013 på festival her i byen. Jeg hadde fått VIP-billetter av jobben, så jeg hadde tilgang til litt flere varianter øl enn de som kjøpte ute på festivalområdet.

Så kom jeg i snakk med en kjempesøt fyr, og vi snakket så vidt sammen litt, og han var så utrolig hyggelig. Husker at han hadde ett av disse "råner-navnene" uten at det gjorde noen ting. Og så kjøpte jeg en Weizen til oss og han var enig at det var bedre enn pils og så sto vi der og digga musikken. Var en gruppe jeg ikke hadde hørt om før, men som hadde dritkul musikk.

Jeg fikk vite hva han jobbet som og hvor, og jeg hadde veldig, veldig lyst til å ta kontakt etterpå, men jeg turte ikke - så den sjansen gikk meg nok forbi så det suste. Sukk. 

Jeg håper du finner han og at han virkelig er drømmemannen og så at dere blir kjærester, TS. ❤️ 

Anonymkode: 90aa2...897

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Igår, på konsert, med venninner. Kom jeg plutselig i prat med en fyr. Bare sånn «har du det gøy?». Men det sa liksom pang. Han stod bare der helt ut av det blå. Han var med en gjeng men de enset jeg aldri. 
Føler meg sprø men tror han å følte det var en gnist. Jeg var absolutt ikke der for å sjekke opp noen. Det skjedde heller aldri noe. Pratet litt og jeg spurte om vi skulle kjøpe en øl, hvorpå han spanderte. Snakket kanskje 30 min før vi dro hvert til vårt. Men praten gikk så lett. Han var og så søt. Han sa han fikk deja vu. At det måtte være skjebnen. 
Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet....
Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Flere som har opplevd lignende??

Anonymkode: 1ab50...b0a

Jeg har opplevd og forelske meg i en jeg møtte i et helt annet land. Jeg ville egentlig ikke dit, men den første jeg møtte der, innså jeg at jeg fikk følelser for ca 1 uke etter og ha omgåes han. Han viste interesse, leeeenge. Dessverre ødela jeg det. Jeg gav han ingen sjanse. Valgte og tro det verste. Han har ikke slettet meg fra SoMe, og jeg håper vi kan få opp kontakten igjen. Men nå, begynner jeg nesten og tro på det at når du lyver mot deg selv om dine følelser, så må du kanskje leve med en slags sorg inni deg over noe du aldri ga sjansen. Det kan kanskje skje at han vil bety en del for meg resten av livet.... jeg har jo venner som jeg tenker på ofte også, selv om vi ikke har all verdens med kontakt. 

Anonymkode: 82ec2...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:


Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Er det mulig for han å finne deg på arrangementet? Har du et profilbilde som gjør deg gjenkjennelig. I så fall vil han vel ta kontakt om han føler likedan. :)

Umiddelbar tiltrekning skjer absolutt. Betyr ikke at det er ekte kjærlighet ved første blikk, men en sjanse for det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har opplevd noe lignende, etter en one night stand i utlandet. Det sa bare klikk (for min del i hvert fall, hehe), kjemien og tiltrekningen var helt enorm. Bare en fyr jeg møtte på bar liksom, havnet i prat med og ble med hjem. Vi ble venner på FB og har snakket litt innimellom, men grunnet stor avstand så har det aldri utviklet seg. Dette er nå seks år siden og jeg er lykkelig samboer med en annen, men tenker fortsatt på ham innimellom :) 

Anonymkode: 3c13c...b4c

Hadde du valgt og date han andre dersom han tok kontakt? Har litt angst for dette... hva om den det aldri utviklet seg med, blir en du savner resten av livet?
Jeg kommer uansett aldri til å bli sammen med noen om jeg ikke føler at de overgår den andre.

Anonymkode: 82ec2...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg opplevd love at first sight? Ja, eller ihvertfall sterk interesse som raskt  ble til noe mer alvorlig. Dette var på jobben hans, og jeg kom tilbake dit hver dag i ferien, så det var ikke så vanskelig å holde kontakten. Nå har vi vært sammen i 5 år, avstandsforhold. Håper vi snart kan få flyttet sammen. Har aldri seriøst vurdert å bytte ham ut med en lokal mann selv om det tar mye tid og penger å holde kontakten på avstand. 

Anonymkode: 45406...364

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Igår, på konsert, med venninner. Kom jeg plutselig i prat med en fyr. Bare sånn «har du det gøy?». Men det sa liksom pang. Han stod bare der helt ut av det blå. Han var med en gjeng men de enset jeg aldri. 
Føler meg sprø men tror han å følte det var en gnist. Jeg var absolutt ikke der for å sjekke opp noen. Det skjedde heller aldri noe. Pratet litt og jeg spurte om vi skulle kjøpe en øl, hvorpå han spanderte. Snakket kanskje 30 min før vi dro hvert til vårt. Men praten gikk så lett. Han var og så søt. Han sa han fikk deja vu. At det måtte være skjebnen. 
Nå klarer jeg ikke få han ut av hodet....
Vi tøyset endel og jeg fikk en brøkdel av navnet hans. Heller ikke funnet han på arrangementet på FB... 

Herregud jeg føler meg så gal. Har aldri vært en  sånn «love at first sight» person. Men dette var helt rart. Sprøtt......

 

Flere som har opplevd lignende??

Anonymkode: 1ab50...b0a

Og så fikk du ikke nr hans? 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, McMary skrev:

Er det mulig for han å finne deg på arrangementet? Har du et profilbilde som gjør deg gjenkjennelig. I så fall vil han vel ta kontakt om han føler likedan. :)

Umiddelbar tiltrekning skjer absolutt. Betyr ikke at det er ekte kjærlighet ved første blikk, men en sjanse for det. 

Ja, jeg har satt meg opp på det, for var ikke synlig! 

Greia er jo at jeg vet hvor han er ifra, det fikk jeg med meg! Og både der han kommer ifra og her er utrolig nærme og lokale småplasser begge steder! Så i teorien burde det ikke være helt umulig! Men på navn kommer det ikke noe kjent opp. Uff håpløst. Tenker at om det er meningen så finner han meg. jeg skal på konsert i hans nærområde om en stund. Lov å håpe vi møtes der! 😄❤️ 

3 minutter siden, Mass skrev:

Og så fikk du ikke nr hans? 😱

Nei! hadde absolutt tid til det! og kunne jo bare fått det! men det var liksom så spennende at han ikke fikk navnet mitt eller noe og da ! haha får igjen for den spenningen nå....

Anonymkode: 1ab50...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

sukk! Følte det helt likt igår..... vi klarte liksom ikke si hade. Ble bare stående å se hverandre i øynene og smile! Herreguuuud noe så teit!! Han sa faktisk at hvis det er skjebnen så sees vi nok igjen. !!! ❤️❤️❤️ TS

Anonymkode: 1ab50...b0a

Var det alt han sa??? Ba han ikke om nr ditt? 

Anonymkode: 82ec2...9d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken konsert var det?

Anonymkode: 65af4...dbc

Det vet jeg nesten ikke om jeg vil si. lokalt kan du si! Hvordan da? Er du 1.80 og spanderte vinkopp/øl på meg igår? :P 

Anonymkode: 1ab50...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...