Gå til innhold

Menn som ikke holder kontakten på Tinder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har møtt en fyr et par ganger, og vi har ikke avsluttet datingen ved å avklare noe. Vi har hatt det fint. Problemet er at han skriver sjeldent. Det går fort 24 timer eller kanskje 2-3 dager mellom svarene. Når han skriver, så er det lange og velformulerte svar. Han har ikke sagt at han ikke ønsket å fortsette, men samtidig begynner jeg å lure. Vet han ser en del kamper og er opptatt om dagen, så presser ikke.

Er dette et dårlig tegn?

Anonymkode: 28e24...aec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger ikke være et dårlig tegn. Noen bare er sånn. Selv om jeg må innrømme jeg kunne mistet interessen om det tok så lang tid før jeg fikk svar. Så lang tid tar det ikke å skrive noen ord. Men kommer også an på hvor ofte dere treffes.

Anonymkode: 297b8...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg å bruke tid til å tenke og skrive lange meldinger. Kanskje han er mer en «brev»-type enn «chatte»-type?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt dårlig på kontinuerlig chatting..det trenger ikke være noe negativt i det hele tatt. Jeg synes masse chat blir slitsomt.

Anonymkode: 38356...a2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame og er enig i at for mye chatting blir slitsomt. Synes det er bedre å ta det litt rolig, orker ikke fullt chattekjør med mindre man har noe helt sykt lidenskapelig som MÅ chattes om.

Anonymkode: ffec6...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er slitsomt å chatte hele tiden. Og kanskje han bare er like håpløs som meg til å svare på meldinger? Jeg ser jeg får meldinger, tenker at jeg skal svare når jeg får tid, plutselig er meldingene glemt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det betyr at han ikke er interessert, jeg er selv sånn innimellom, og har chattet med flere som er på samme måten.

Kanskje dere kan flytte chattingen fra tinder til messenger? Man kan legge til folk på messenger uten å være venner på facebook. Tinder er aller sist på min "to do"-liste på mobilen i alle fall, der går det fort en dag før jeg svarer, men når jeg har noen fra tinder på messenger svarer jeg innen noen timer. 

Anonymkode: ea5b3...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for dem som venter på svar hele tiden, synes jeg er slitsomme, fordi dem får så utrolige  mange rare tanker der dem for seg selv forventer et svar i samme sekund og dessuten "må følge med om vedkommende har fått/sett svaret". Nettopp dem mennesketypene er krevende, og forventer kjærligheten skal gå på en hurtigtransport, og forventer at alt skal falle på plass, og deretter kunne fortelle vennene sine hvor lykkelig jeg er... 

heldigvis finnes det noen som kan skrive etter to tre dager tilbake. 

sånn historisk så skrev man faktisk brev til hverandre, der man formidlet med egne velformulende ord hvor betydningsfulle man var for hverandre... Er vakre mennesker noe mer lykkeligere enn andre?

Anonymkode: 77e24...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er han ikke lenger interessert. Og ville du ha en mann som heller prioriterte å se kamper istedenfor å svare deg ?? Dropp han er mitt råd !!

Anonymkode: 8026b...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig er han ikke lenger interessert. Og ville du ha en mann som heller prioriterte å se kamper istedenfor å svare deg ?? Dropp han er mitt råd !!

Anonymkode: 8026b...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...