Gå til innhold

Drømmedama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Nydelig! Strengt tatt litt lite masse på rumpe og lår, men helhetlig absolutt godkjent. De øyevippene 😍

Masse på rumpe og lår? 🙄

Anonymkode: 2db55...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 18.6.2018 den 0.34, AnonymBruker skrev:

hun er tynnere enn niesen min på 7år gud bedre. For de som liker prepubertale kropper kanskje.. og et ansikt totalt blottet for sjarm, der truten er større enn ansiktet. velbekomme 

Anonymkode: 19dca...76c

For enkelte folk endrer ikke kroppen seg såpass mye gjennom puberteten. Just FYI.

Anonymkode: 29917...c3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette vanlig drømmedame for norske menn? Fake fra topp til tå? Mulig disse damene er gode på innsiden og smarte, men endog. Så trist! Hvilken overfladisk plastikkverden lever dere i, og hvor gamle er dere? Like barn leker best heldigvis... 😉 Tenk den dagen  disse damene kutter selvbruning, falske vipper, må ta ut silikon, restylane, fjerner sminken og har naturlig hårfarge. De er ikke til å kjenne igjen rent utseendesmessig. Huff, kanskje jeg bare skal bli lesbisk 😂

Anonymkode: 16611...555

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Masse på rumpe og lår? 🙄

Anonymkode: 2db55...4ee

Ja, hun kunne trengt litt mer masse. Muskler og flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Er dette vanlig drømmedame for norske menn? Fake fra topp til tå? Mulig disse damene er gode på innsiden og smarte, men endog. Så trist! Hvilken overfladisk plastikkverden lever dere i, og hvor gamle er dere? Like barn leker best heldigvis... 😉 Tenk den dagen  disse damene kutter selvbruning, falske vipper, må ta ut silikon, restylane, fjerner sminken og har naturlig hårfarge. De er ikke til å kjenne igjen rent utseendesmessig. Huff, kanskje jeg bare skal bli lesbisk 😂

Anonymkode: 16611...555

Ikke representativt. Foretrekker definitivt naturlige kropper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Har bare sett bildet i innlegget her, men jeg trodde helt seriøst det var en spøk. Ser folk kommenterer hun er tynn, men det er ikke det jeg legger merke til men leppene. De er jo en parodi! Ser jo ut som en kjønnsoperasjon gone wrong el. Ser ikke ut som en kvinne

Anonymkode: 979cf...8b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

💓💓💓

https://www.instagram.com/jjessicafoster/?hl=en

46840936_1752272078217965_47009623533436

Anonymkode: d360f...699

Zoom inn på trynet, og se på det alene. Like lekker da? 😄 menn er så enkle, litt silikon, utfordrende antrekk og selvbruning så er man automatisk pen. 

Anonymkode: 65802...1ab

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.6.2018 den 1.55, Skorstein skrev:

Hva med kjemi og det andre ? Er det bare utseendet dere faller for og velger etter ?

På tinder? Mannfolk? Ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zoom inn på trynet, og se på det alene. Like lekker da? 😄 menn er så enkle, litt silikon, utfordrende antrekk og selvbruning så er man automatisk pen. 

Anonymkode: 65802...1ab

Det er helt sinnsykt hvor enkle de er også 😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Caipiroska said:

Det er helt sinnsykt hvor enkle de er også 😅

Jeg hadde vært så flau.. en dame kan se ut som en halvpsykotisk mann i trynet, men er de opererte puppene på vift og skjørtet kort nok er hu «drit hot». Har lagt merke til mange slike på insta skjønner du, unnskyld meg men de ser faen ikke ut i ansiktet alene, likevel er de så poppis hos mannfolk 😂

Anonymkode: 65802...1ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vært så flau.. en dame kan se ut som en halvpsykotisk mann i trynet, men er de opererte puppene på vift og skjørtet kort nok er hu «drit hot». Har lagt merke til mange slike på insta skjønner du, unnskyld meg men de ser faen ikke ut i ansiktet alene, likevel er de så poppis hos mannfolk 😂

Anonymkode: 65802...1ab

Jeg vet! Det spiller ingen trille hvordan de ser ut i ansiktet, jeg skjønner det ikke. Er ikke det det aller viktigste på en kropp 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Caipiroska said:

Jeg vet! Det spiller ingen trille hvordan de ser ut i ansiktet, jeg skjønner det ikke. Er ikke det det aller viktigste på en kropp 😅

Jo, hvis man har evner for å se og sette pris på ekte skjønnhet er det viktig. Men den evnen er en mangelvare hos skremmende mange. 

Anonymkode: 65802...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Caipiroska skrev:

Jeg vet! Det spiller ingen trille hvordan de ser ut i ansiktet, jeg skjønner det ikke. Er ikke det det aller viktigste på en kropp 😅

De mennene som går etter slike kvinner er aldri noe å satse på. Tenk heller at det er en fin måte å luke ut menn på. Er tross alt mange nok å velge i, og finnes en del oppegående også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BlackCloud skrev:

De mennene som går etter slike kvinner er aldri noe å satse på. Tenk heller at det er en fin måte å luke ut menn på. Er tross alt mange nok å velge i, og finnes en del oppegående også.

True that 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, BlackCloud said:

De mennene som går etter slike kvinner er aldri noe å satse på. Tenk heller at det er en fin måte å luke ut menn på. Er tross alt mange nok å velge i, og finnes en del oppegående også.

Finnes heldigvis de og. Men forbausende mange som sier trashy damer er «veldig pene» selv om de er på grensen til deformert i selve ansiktet, eller i beste fall mindre pen. 

Anonymkode: 65802...1ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...