Gå til innhold

Jeg trener hardt fordi damer er utseendefiksert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Men i alle dager da, hvor har jeg sagt at noen av de kravene er urimelig? Poenget mitt er at det er veldig mulig å være både normal og oppegående, selv om man ikke treffer 100% på dine krav! Men i dagens samfunn så er det akkurat det som skjer, at man blir sett på som mindre verd om man bare treffer på 5 av 6, og det er jo helt horribelt!

Du overtolker hele innlegget, å begynne å dra inn mindre erdt osv er bare dine tanker.

Anonymkode: 2c48e...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er er mann og 35, og har slitt på datingen siste årene, så fant jeg ut at jeg skulle trene hardt å bli en hunk. Etter et par år har jeg kommet i god form og ser bedre ut, og vipps så har etterspørselen fra damer økt. Så dere menn som leser dette sliter, så vet dere hva oppskriften er, og dette funker for de fleste menn. Damer er utrolig utseendefiksert har jeg funnet ut. Nå er jeg ikke der jeg vil være enda, men blir stadig i bedre form og får flere matcher. KJør på karer. Hjelper ikke sitte innpå her å klage, gjør noe med det, bli den beste utgaven av deg selv.

Nå er menn også ganske kresne så det er nevnt. Menn ja damer, hva sier dere til dette?

Anonymkode: 7f5fd...1dd

Jøss, du er det stikk motsatte av meg. Jeg trener hardt fordi jeg mener damer BURDE bli mer utseendefokusert. Et pluss på treningen er at jeg ikke har råd til BÅDE fetende mat og medlemsskap på helsestudio.

Anonymkode: f22bd...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Du overtolker hele innlegget, å begynne å dra inn mindre erdt osv er bare dine tanker.

 

Ja, jeg påstår i alle fall ikke at det er dine tanker eller meninger. Derfor startet jeg innlegget med "Du får det til å høres ut som [...]". Det var du som "overtolket innlegget", med å begynne å dra inn hva jeg mente var urimelig, uten at jeg hadde uttalt at noe var det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere vil selvsagt legge merke til en, men det betyr ikke at man nødvendigvis møter den ene som liker en over lengre tid og som du liker tilbake

Ellers så er jeg trent selv og foretrekker menn som ikke er lubne og overvektige. De trenger ikke ha sixpack, men å aldri gidde trene + ha elendig kosthold er turn off når man bikker 30. Da er det på tide å bli voksen og ta ansvar for egen helse. 

Anonymkode: 0082a...9be

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker menn med litt kjøtt på beina. Dette fordi mann skal være mann og jeg liker følelsen av at de er større enn meg. Det er viktig å presisere at jeg ikke liker fedme og at jeg liker å se at de beveger på seg og tar vare på seg selv, passer litt på hva de spiser. Men jeg vil IKKE ha en gjennomtrent muskelbunt som teller kalorier og ikke kan spise junkfood med meg dagen derpå i sofaen og kose seg med pottis til en film. Altså pappakropp: bring it on!

Vi er ALLE utseendefikserte, men jeg nekter å slenges i en bås med jenter som liker metrosexuelle vandrende sixpacs.

 

Hilsen kvinne 40

Anonymkode: cbea3...706

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du holder deg i form. Det hjelper på selvtilliten også, en utstråling jeg tror er viktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er er mann og 35, og har slitt på datingen siste årene, så fant jeg ut at jeg skulle trene hardt å bli en hunk. Etter et par år har jeg kommet i god form og ser bedre ut, og vipps så har etterspørselen fra damer økt. Så dere menn som leser dette sliter, så vet dere hva oppskriften er, og dette funker for de fleste menn. Damer er utrolig utseendefiksert har jeg funnet ut. Nå er jeg ikke der jeg vil være enda, men blir stadig i bedre form og får flere matcher. KJør på karer. Hjelper ikke sitte innpå her å klage, gjør noe med det, bli den beste utgaven av deg selv.

Nå er menn også ganske kresne så det er nevnt. Menn ja damer, hva sier dere til dette?

Anonymkode: 7f5fd...1dd

Du tiltrekkes vel til damer du selv anser som vakre og om de er veldig pen har de mange beilere. Da kan de velge og vrake og ja, da blir de nok mer opptatt av utseendet. 

Jeg tviler på at det er de «gjennomsnittlige» damene som har så forferdelig høye krav til en mann sin kropp. Disse damene har nok andre preferanser: primært det å bli elsket og respektert. Om man ikke «nedsvermes» av beilere er man ikke så kresen på kropp og utseendet men heller mer oppfatt av det å finne noen man faktisk har kjemi og god stemning med.

Dermed er nok den overfladiskheten hos damene en refleksjon på degselv da du mest sannsynlig jakter disse damene som er slik. 

Anonymkode: 399d2...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Jeg mener også at damer er mer utseendefiksert enn hva som generelt blir kommunisert ut. "Personligheten er viktigst". 

Jeg gikk opp 10kg ts, og fikk mer muskelmasse. Som du skrev fikk jeg også mer oppmerksomhet pga utseende mitt. Samtidig klarte jeg meg bra når jeg var tynn fordi det å ha draget også i stor grad handler om sosiale ferdigheter. Slik jeg ser det er det lettere når man er kjekk. Det blir færre avvisninger, og da er det lettere å bygge selvtillit osv Snowballeffekten kommer lettere. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er kun på plattformer der folk shopper partner etter bilder at du tjener noe som helst på all treningen. Er ikke så mange kvinner som syns det er attraktivt at typen henger på helsestudio hele tiden, bortsett fra kjedelig damer som gjør det samme selv. 

Anonymkode: 84460...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendefikserte menn som vil ha utseendefikserte damer? Intet nytt under solen.

Anonymkode: d2486...811

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utseendefikserte menn som vil ha utseendefikserte damer? Intet nytt under solen.

Anonymkode: d2486...811

Slutt å tro at vi er noe annet enn aper. 

Anonymkode: f22bd...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 18.34, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig hjelper det å være trent og sunn fremfor å være utrent og usunn.....

Anonymkode: 09352...537

Jeg er ganske trent og normalvektig. Blei nylig avvist av ei som var minst 120kg. Likte ikke utseende mitt, og sa jeg var for pusete. Så den må du lengre ut på lande med.

Anonymkode: 9e5b6...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En flott kvinnekropp som trener regelmessig setter jeg pris på, men man må like hele personen. Så bare utseendet alene holder ikke for min del. Jeg ville aldri trent for å bli likt av en kvinne, det gjør jeg for min egen del. Fordi det gir meg utbytte mentalt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...