Gå til innhold

Jeg trener hardt fordi damer er utseendefiksert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg er er mann og 35, og har slitt på datingen siste årene, så fant jeg ut at jeg skulle trene hardt å bli en hunk. Etter et par år har jeg kommet i god form og ser bedre ut, og vipps så har etterspørselen fra damer økt. Så dere menn som leser dette sliter, så vet dere hva oppskriften er, og dette funker for de fleste menn. Damer er utrolig utseendefiksert har jeg funnet ut. Nå er jeg ikke der jeg vil være enda, men blir stadig i bedre form og får flere matcher. KJør på karer. Hjelper ikke sitte innpå her å klage, gjør noe med det, bli den beste utgaven av deg selv.

Nå er menn også ganske kresne så det er nevnt. Menn ja damer, hva sier dere til dette?

Anonymkode: 7f5fd...1dd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Så dere menn som leser dette sliter, så vet dere hva oppskriften er, og dette funker for de fleste menn.

Dette er vel strengt tatt ingen hemmelighet. Problemet er at det ikke er like lett for alle å oppnå dette, i tillegg til at det ikke er sikkert at det hjelper om man klarer det. Det er fortsatt andre faktorer som spiller inn også.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, en bra kropp gir plusspoeng.

Anonymkode: fcf86...421

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser meg selv som en god catch fordi jeg har utdanning, mange gode ferdigheter og er en omtenksom og sjenerøs partner(er over gjennomsnittet i utseende også tror jeg). En som bruker mye tid på trening er ikke kompatibel med meg. Du gjør deg attraktiv for damer som ikke tenker lenger enn til nesetippen tror jeg. Har selv hatt naturlig slanke eller smått overvektige partnere, det de har til felles er at de tar del i samfunnet, har interesser utenom å sitte hjemme og glo eller bare trene, og jeg kan ha dype samtaler med dem. Hvis du vil ha overfladiske damer som vil ha deg for kroppen må du bare kjøre på!

Anonymkode: e57ea...780

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser meg selv som en god catch fordi jeg har utdanning, mange gode ferdigheter og er en omtenksom og sjenerøs partner(er over gjennomsnittet i utseende også tror jeg). En som bruker mye tid på trening er ikke kompatibel med meg. Du gjør deg attraktiv for damer som ikke tenker lenger enn til nesetippen tror jeg. Har selv hatt naturlig slanke eller smått overvektige partnere, det de har til felles er at de tar del i samfunnet, har interesser utenom å sitte hjemme og glo eller bare trene, og jeg kan ha dype samtaler med dem. Hvis du vil ha overfladiske damer som vil ha deg for kroppen må du bare kjøre på!

Anonymkode: e57ea...780

Enda en tråd? Utseendefiksert, du er et kupp og dater ikke kvinner som er overvektige? 

Anonymkode: b4032...f2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, nå har kvinnesaken kommet til det punktet at naturen er snudd på hodet. Det er mannen som skal tiltrekke. Akkurat som i andeflokken!

På tide å reise til Øst-Europa.

Anonymkode: 11050...d97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er utseendefiksert og ser ikke noe galt i det. Jeg dømmer ingen da. Jeg trener også hardt, bryr meg om utseende, gjør det jeg kan for å bli mest mulig pen i mine øyne. Det gjør jeg for min egen del, ikke andres.

Anonymkode: cb270...176

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg er er mann og 35, og har slitt på datingen siste årene, så fant jeg ut at jeg skulle trene hardt å bli en hunk. Etter et par år har jeg kommet i god form og ser bedre ut, og vipps så har etterspørselen fra damer økt. Så dere menn som leser dette sliter, så vet dere hva oppskriften er, og dette funker for de fleste menn. Damer er utrolig utseendefiksert har jeg funnet ut. Nå er jeg ikke der jeg vil være enda, men blir stadig i bedre form og får flere matcher. KJør på karer. Hjelper ikke sitte innpå her å klage, gjør noe med det, bli den beste utgaven av deg selv.

Nå er menn også ganske kresne så det er nevnt. Menn ja damer, hva sier dere til dette?

Anonymkode: 7f5fd...1dd

Siden når ble menn kresne? De tar jo hva og hvem som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter liker ikke menn som bærer på ekstra fett.

Akkurat slik som gutter ikke liker når damer bærer på ekstra fett (men da er vi jo sjåvinister og usympatiske).

Anonymkode: 6e0b5...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff, nå har kvinnesaken kommet til det punktet at naturen er snudd på hodet. Det er mannen som skal tiltrekke. Akkurat som i andeflokken!

På tide å reise til Øst-Europa.

Anonymkode: 11050...d97

Hva mener du? :klo:

Anonymkode: 6057c...dd1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Dette er vel strengt tatt ingen hemmelighet. Problemet er at det ikke er like lett for alle å oppnå dette, i tillegg til at det ikke er sikkert at det hjelper om man klarer det. Det er fortsatt andre faktorer som spiller inn også.

Tar du vare på helsen og trener/er i aktivitet, har en fast og ok betalt jobb, er åpen og blid. Altså helt alminnelige ting man må forvente av et oppegående menneske, så er det fult mulig å treffe noen.

Anonymkode: 2c48e...315

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer må til syvende og sist ta det de får de også, men det hjelper nok å ta vare på seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig hjelper det å være trent og sunn fremfor å være utrent og usunn.....

Anonymkode: 09352...537

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser meg selv som en god catch fordi jeg har utdanning, mange gode ferdigheter og er en omtenksom og sjenerøs partner(er over gjennomsnittet i utseende også tror jeg). En som bruker mye tid på trening er ikke kompatibel med meg. Du gjør deg attraktiv for damer som ikke tenker lenger enn til nesetippen tror jeg. Har selv hatt naturlig slanke eller smått overvektige partnere, det de har til felles er at de tar del i samfunnet, har interesser utenom å sitte hjemme og glo eller bare trene, og jeg kan ha dype samtaler med dem. Hvis du vil ha overfladiske damer som vil ha deg for kroppen må du bare kjøre på!

Anonymkode: e57ea...780

Her generaliserer du. Selv om en er glad i å trene betyr det ikke at en er slik du skriver. Jeg er politisk aktiv, med i røde kors, men etterspørselen fra damer økte når jeg fikk bedre utseende.  

Anonymkode: 7f5fd...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, OPIgirl skrev:

Siden når ble menn kresne? De tar jo hva og hvem som helst. 

For sex tar mange menn hva som helst ja, men ikke mtp et seriøst forhold.

Anonymkode: 7f5fd...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

42 minutter siden, AnonymBruker said:

Tar du vare på helsen og trener/er i aktivitet, har en fast og ok betalt jobb, er åpen og blid. Altså helt alminnelige ting man må forvente av et oppegående menneske, så er det fult mulig å treffe noen.

Du får det til å høres ut som at man ikke er normal og oppegående om man ikke treffer 100% på kravene dine, og det mener jeg er et problem i dagens samfunn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Miklo Velka skrev:

Du får det til å høres ut som at man ikke er normal og oppegående om man ikke treffer 100% på kravene dine, og det mener jeg er et problem i dagens samfunn.

Hvilket av kravene er urimelige for et voksent menneske som tar vare på deg selv og ønsker å finne en partner?

Anonymkode: 2c48e...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvilket av kravene er urimelige for et voksent menneske som tar vare på deg selv og ønsker å finne en partner?

Men i alle dager da, hvor har jeg sagt at noen av de kravene er urimelig? Poenget mitt er at det er veldig mulig å være både normal og oppegående, selv om man ikke treffer 100% på dine krav! Men i dagens samfunn så er det akkurat det som skjer, at man blir sett på som mindre verd om man bare treffer på 5 av 6, og det er jo helt horribelt!

Endret av Miklo Velka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...