Gå til innhold

Damer si meg noe!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer inn i et kaffe sted, har så lyst på en deilig kaffe etter jobb, får kaffen min, hadde så lyst å sitte ved vinduet, var kun 2 sofar, der satt det en jente, jeg satt på den andre sofaen, ca 2 m bort ifra henne, jeg så ikke på henne engang, jeg satt og jobbet med som jeg ikke var ferdig med på jobb, som var viktig, så fplutslig flytta hun seg til et anna sted fra der hun satt?!  Jeg hadde ikke tenkt å snakke til hun eller plage hun, jeg har også dame?! Hvorfor gjør dere damer sånt? Gjorde jeg noe feil? 

Norge 2018😂😂  

Anonymkode: 62dae...d45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere damer?

Hun ville vel sitte alene da.

Anonymkode: 1e38c...b14

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter meg hvis det er ledige bord eller sofaområder. Liker å sitte alene, men har ingenting imot å sitte med andre dersom det er full kafe. :)

Endret av s0la
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det har noenting med deg å gjøre i det hele tatt?

Kanskje hun ikke tenkte på å flytte seg fra deg og heller tenkte på ungene sine, foreldrene sine, skolearbeid, jobb - hva som helst annet. 

Kanskje det ble ledig et annet sted og derfor satte seg der? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har misofoni og du slurpet. Det ville vært grunnlag nok for at jeg hadde flyttet meg hvertfall. 

Anonymkode: 4801b...80c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel fordi vi i norge har en ekstremt stor intimsone, og vil som regel nesten alltid sitte alene. Det er jo det som er mest behagelig for de fleste. Om det er på buss eller kafe :) Tror det viktigste er å ikke ta det ille opp

Anonymkode: 487e2...e0f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er en kvinne med angst. Jeg hadde flyttet meg. Ikke fordi jeg var redd for at du skulle snakke til meg eller prøve deg på meg, men for å slippe det fysiske ubehaget av å ha en ukjent så nær.

Anonymkode: 4d954...68c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi snart ferdige med å dra alle i samme kjønn over en kam? Hun hadde vel bare lyst til å sitte et annet sted. Dere pratet ikke sammen uansett så ser ikke poenget med å reagere på at hun flyttet seg.

Hadde selv flyttet meg, ihvertfall om noen satte seg ved samme bordet. Av og til vil folk bare være for seg selv, det har ingenting med andre å gjøre. Skal jeg sitte med noen så vil jeg helst sitte med venner på en dag jeg føler for å være sosial. Ikke tenk så veldig på det, hun var en fremmed.

Anonymkode: 1787c...82c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer inn i et kaffe sted, har så lyst på en deilig kaffe etter jobb, får kaffen min, hadde så lyst å sitte ved vinduet, var kun 2 sofar, der satt det en jente, jeg satt på den andre sofaen, ca 2 m bort ifra henne, jeg så ikke på henne engang, jeg satt og jobbet med som jeg ikke var ferdig med på jobb, som var viktig, så fplutslig flytta hun seg til et anna sted fra der hun satt?!  Jeg hadde ikke tenkt å snakke til hun eller plage hun, jeg har også dame?! Hvorfor gjør dere damer sånt? Gjorde jeg noe feil? 

Norge 2018😂😂  

Anonymkode: 62dae...d45

Aner ikke, men virker for meg som om svært mange i 20-årene er i en konstant tilstand av flukt.

Gjelder selvfølgelig ikke alle, vår skaper var særdeles kreativ når det gjaldt det kvinnelige kjønn.

Anonymkode: f46b3...a72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har ingenting med deg å gjøre TS, du gjorde ingenting feil

Anonymkode: 34cd3...001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ventet på noen venner,og satte seg på et nytt sted så det ble plass til alle da de kom? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også flyttet meg, av frykt for at du skulle innlede en samtale. Har opplevd flere ganger at menn forsøker å innlede en samtale med meg når jeg helst vil være i fred, og noen har også reagert med sinne når jeg har gått. 

Anonymkode: 91c8d...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere satt ikke ved samme sofa en gang, så jeg skjønner ikke hva du har med å gjøre at hun flyttet seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde flytta meg jeg også, liker  å sitte alene

Anonymkode: 52d19...5ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solanum Tuberosum

Haha 😄 det har jo ingenting med deg å gjøre. Hun var sikkert norsk og har en gedigen intimsone slik som de aller fleste har. 

Jeg sitter mye på Gardermoen og venter på fly. Jeg setter meg på gulvet (det er en stikkontakt der) i Nord-Norge-slusa (inn til gamle gate 19) og har fred fra ALLE. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De fleste menn flytter seg også hvis de har sjansen til å sitte helt aleine, med mindre de skal sjekke, da. Norsk intimsone. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer inn i et kaffe sted, har så lyst på en deilig kaffe etter jobb, får kaffen min, hadde så lyst å sitte ved vinduet, var kun 2 sofar, der satt det en jente, jeg satt på den andre sofaen, ca 2 m bort ifra henne, jeg så ikke på henne engang, jeg satt og jobbet med som jeg ikke var ferdig med på jobb, som var viktig, så fplutslig flytta hun seg til et anna sted fra der hun satt?!  Jeg hadde ikke tenkt å snakke til hun eller plage hun, jeg har også dame?! Hvorfor gjør dere damer sånt? Gjorde jeg noe feil? 

Norge 2018😂😂  

Anonymkode: 62dae...d45

Jeg tenker vel at det er like rart å ikke spørre vedkommende som sitter der fra før om det er ledig, eller om personen venter på noen flere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Virrevirrevapp skrev:

De fleste menn flytter seg også hvis de har sjansen til å sitte helt aleine, med mindre de skal sjekke, da. Norsk intimsone. 

Nordmenn må gi seg litt. Det er kjedelig å sitte alene. La oss begynne å sitte på fanget til hverandre. Det blir mye mer koselig. Gjør også sånn at det blir mer ledige plasser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...