Gå til innhold

Hvordan klarer dere å få flere orgasmer etter hverandre? (jenter)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får det ikke til. Etter en orgasme er jeg ikke kåt lenger, og hele underlivet er jo altfor ømt til å kunne fortsette videre. Hvordan klarer dere andre det? Har så lyst til å kunne holde på lenge, men det funker jo ikke..

Anonymkode: d9206...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bare å ta en pause lenge nok til å få igjen pusten, og så fortsette. Noen ganger kan jeg holde på i timesvis...Dette er de gangene jeg er veldig kåt fra før, hvis jeg ikke er dét, så er det ikke noe å mase etter. Men to-tre orgasmer hver gang er det vanlige for meg. Bare synd at menn ikke holder følge, så det blir oftest å ordne det selv.

Anonymkode: a756c...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha pause med mye kosing, klining og stryking, og fortsette å prate sexy med hverandre ( ikke begynne å filosofere over husarbeid og andre normale ting). Da kan jeg begynne igjen etter ca 2 - 10 min, den 2. Orgasmen kommer som regel raskere enn 1., Men etter de 2 første blir det vanskeligere.

Anonymkode: 165fd...e33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjelper det når han gir klitoris en liten pause etter orgasmen. Når han kjærtegner kroppen min, mens vi kysser og han slikker og "biter" på mine erogene soner så er er jeg raskt klar for neste. Så for meg må lysten må bygges opp igjen etter en kraftig orgasme. Etter en eller flere klitorisorgasmer, så er sjansen for vaginal orgasme mye større.

Når jeg er alene så er det mye lettere å få orgasmer som perler på en snor. Så kanskje det er lettere å få det til om du er alene også? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi

Jeg gjør det ikke på egen hånd, lysten går umiddelbart over, og da gidder jeg ikke. Men sammen med kjæresten fortsetter man jo gjerne en stund. Da kan det gå mange ganger, om man roer litt ned mellom hver gang. Han synes det er kjempegøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To orgasmer blir det som regel.. når et klimaks i første omgang, mannen «holder igjen» spruten... og så fortsetter vi og får utløsning omtrendt samtidig.. :) tror man bare må gi seg selv helt hen til akten..

Anonymkode: 5bc88...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om han jeg har sex med gjør det riktig, så kan jeg komme om og om igjen uten problem, og kjapt etter hverandre. Onanerer jeg, så trenger jeg en liten pause på noen minutter for at ømheten skal roe seg ned litt. Men det bare skjer, alltid vært sånn, helt siden jeg begynte å utforske på egenhånd. Så jeg har ikke noe særlig råd eller forklaring på hvordan jeg gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...