Gå til innhold

Han har kontakt med elskerinnen igjen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Jaja, kos deg i klysetebedreviterbåsen da ;)

En hykler, altså? Nei, så sjokkerende. 👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok ta praten ts. Han skal ikke ha kontakt med en elskerinne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette er trolling..... litt som hun som var elskerinnen med en gift mann. Han som ikke klarte å bestemme seg... 

Hvis ikke dette er trolling så virker det på meg som om trådstarter har bestemt seg. Hun vil ikke se, han elsker kun henne. Det er denne andre kvinnen som har all skyld. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS..

 

been There done that.. nesten 20 år å to barn var ikke godt nok. Spurte i mange mnd, navnga kollegaen og alt, men jeg var den dumme.. han ville satse, han ville ha oss.. men nektet å kutte kontakt, har ikke tilbydd seg å bytte jobb, ååå ja- jeg var på telefonen Hannes å fant det jeg trengte av bevis bare for ett pr uker siden, innrømte hva jeg hadde gjort og fortalt hva jeg hadde sett.. selv nå er det ikke slik jeg tror- han vil at vi skal fikse ting. Jeg har tatt ut seperasjon - alle kan si de rette tingene når man «må».. men det er handlingene som viser hvem man er og hva man virkelig vil..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ord er ikke nok.det er handling   som teller. Det er hensynsløst å ikke kutte kontakt med den andre dama.

Regel 1. Er å kutte ALL kontakt med tredje part.  Ellers er det ikke en sjanse å bygge opp tillit.

Anonymkode: 7ef80...5f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...