Gå til innhold

Merkel er kanskje ferdig som leder for Tyskland


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

https://www.express.co.uk/news/world/975166/Angela-Merkel-Germany-Bundestag-EU-migration-crisis-Kai-Whittaker

https://www.wsj.com/articles/immigration-standoff-shakes-merkels-fragile-government-1528912541

https://www.zerohedge.com/news/2017-09-24/merkel-wins-german-election-afd-enters-parliament-after-late-surge

 

Hun har gjort for mange feil og åpnet døren til folke slag som ikke hadde det beste interesse imot tyskland. Hun har satt seg i en svært svak posisjon iforhold til andre partier, og folk flest i tyskland ønsker hun bort. Hun har også satt tyskland i svært svak posisjon iforhold til Russland via gass og USA via handel, Det som propet opp Tyskland var kontroll over banksystemet og ECB, som har ført til at andre nasjoner lider under dette spesielt england. De som nasjonene som nesten har blitt skade skutt av ECB er Hellas, Spania og Italia. Alt dette kan legges på dørstokken til Merkel. 

Jeg tror at hun får valget fra sine egne å forlate ærbart ifra tittel som hun har eller bli presset ut.      

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så synd. Jeg har et veldig godt inntrykk av Merkel. Hun er kke skyggeredd, og våger riste i Trump. Det trengs sterke kvinner i politikken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Hulderen said:

Så synd. Jeg har et veldig godt inntrykk av Merkel. Hun er kke skyggeredd, og våger riste i Trump. Det trengs sterke kvinner i politikken.

Ikke får å være slem eller ufin kan du peke på hva hun har gjort som får deg til å ha et godt inntrykk av henne? Hun og tyskland er i ingen posisjon til å utfordre Trump, det enste hun kan gjøre uten at det har alvorlige konsekvenser er å riste hendene sine. Hun har ikke gjort noe som helst med immigrantene som overgrep seg på tyske kvinner og jenter på konserter og utkanten av asyl mottak så hvordan hun kan vise seg sterk mot Trump da vet jeg ikke. Jeg tviler sterkt på at det blir noen samling mot USA siden alle land i EU har enorme økonomiske og teknologiske interesser i USA. Hun har også en dyster fortid i DDR. 

Du har sterke kvinner i poltikken, dog Merkel, Teresa May og Solberg er ikke det. En sterk politiker er som står imot press og står for det de sier.     

   

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosetelys
24 minutter siden, Hulderen skrev:

Så synd. Jeg har et veldig godt inntrykk av Merkel. Hun er kke skyggeredd, og våger riste i Trump. Det trengs sterke kvinner i politikken.

http://www.breitbart.com/london/2018/06/17/1000-murdered-islamist-migrants-eu/

Hun gjør en kjempejobb, ingen tvil om det. 

Sitat

Ill-conceived immigration policies have made it easier for [jihadists] to strike,” the Heritage Foundation’s Robin Simcox said, commenting that “the fall-out from the decision to take in such a large amount of unvetted people in such a short time will continue for decades to come.”

“Europe has faced a severe threat from Islamist terrorism for years. Yet Chancellor Merkel’s decision to open Germany’s borders in 2015 unfortunately increased that threat,” he added.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist med Merkel. De siste årene har hun nok gjort tilstrekkelig mye skade til at ettermælet hennes blir ganske dårlig, selv om intensjonene sikkert har vært gode. 

Lurer noen ganger på om barnløse statsledere tar dårligere/mindre ansvarlige avgjørelser da de ikke trenger å tenke på sine barns fremtid?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, herzeleid skrev:

Trist med Merkel. De siste årene har hun nok gjort tilstrekkelig mye skade til at ettermælet hennes blir ganske dårlig, selv om intensjonene sikkert har vært gode. 

Lurer noen ganger på om barnløse statsledere tar dårligere/mindre ansvarlige avgjørelser da de ikke trenger å tenke på sine barns fremtid?

Jeg har også tenkt på det samme. Morsfølelsen mangler på en måte og mye annet som kommer med ''på kjøpet'' når man får barn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/17/2018 at 4:02 PM, ElinX0Xpoliti said:

Ikke får å være slem eller ufin kan du peke på hva hun har gjort som får deg til å ha et godt inntrykk av henne? Hun og tyskland er i ingen posisjon til å utfordre Trump, det enste hun kan gjøre uten at det har alvorlige konsekvenser er å riste hendene sine. Hun har ikke gjort noe som helst med immigrantene som overgrep seg på tyske kvinner og jenter på konserter og utkanten av asyl mottak så hvordan hun kan vise seg sterk mot Trump da vet jeg ikke. Jeg tviler sterkt på at det blir noen samling mot USA siden alle land i EU har enorme økonomiske og teknologiske interesser i USA. Hun har også en dyster fortid i DDR. 

Du har sterke kvinner i poltikken, dog Merkel, Teresa May og Solberg er ikke det. En sterk politiker er som står imot press og står for det de sier.     

   

Word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...