Gå til innhold

Føler noe muffins..Kanskje utro ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Jeg og min samboer hvert sammek i mange år, og hele tiden hvert ting som ødelagt for ha det bra osv iht ting som skjedd. 

Siste tiden har jeg lurt litt på om henne hvert utro pga hun ikke vist NOE seksuell intr siste tiden, og hver gang det skal være noe "action"så er det JEG som MÅ starte/hinte hver gang 😕 er det normalt? 

Hun pleier alltos ha på seg sminke, og olabukse osv når henne er hjemme og igår skulle jeg ut på byen en tur med min far og ha trener kveld. Når jeg dro hjemmefra så satt hun i stramt sittende olabukse, og tynn singlet shorte. Oh da pleier hjn ALLTID ha det på frem til hun legger seg.  

Jeg kom hjem rundt 12, da var det naboen som så jeg kom i vindu, mens hun satt seg ned i sofaen når jeg gikk inn døra og satt i slapp joggebukse og slapp genser som hun bare bruker til slappe av osv med. Pluss ut kvelden unngpr henne meg, samt ikke NOE form for lek/kos når vi la oss, hun pakket seg i dyna og sovnet.

Da er det ikke rart jeg starter og lure eller er jeg helt på jordet?? 

 

Anonymkode: b54be...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spør meg noen spørsmål:

Er du ikke norsk eller har du dyseleksi?

er du fortsatt full?

eller er du fortsatt på bærtur pga det du inntok av andre stoffer i går? 

 

Anonymkode: 5a602...287

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kom hjem rundt 12, da var det naboen som så jeg kom i vindu, mens hun satt seg ned i sofaen når jeg gikk inn døra

Var naboen hjemme hos dere da du kom hjem kl 12 i natt?

Anonymkode: 969fb...e51

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naboen var hos oss når jeg kom hjem, og var vedkommende som så jeg kom hjem og ikke samboer. Samtidig som jeg går inn døra og ser inn, så setter samboeren min seg ned i sofaen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Pepsiboy89 said:

Ja, naboen var hos oss når jeg kom hjem, og var vedkommende som så jeg kom hjem og ikke samboer. Samtidig som jeg går inn døra og ser inn, så setter samboeren min seg ned i sofaen.

Dette forstår jeg ikke så mye av. Tenker du hun var utro med naboen?

Anonymkode: df976...098

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Pga når jeg dro satt hun i trang olabukse og pen genser:), noe hun alltid gjør, det hun derimot aldri gjør er og bytte før hun legger seg. Og når jeg kom hjem så hadde hun skiftet, unngikk meg resten av kvelden og virket unvikende når vi la oss så ble ikke noe leking. 

Unnskyldningen hennes var hun ikke fått mensem smerter og orket ikke. Men det er merkelig da vi lekte med hverandre 3 timer tidligere. O

Anonymkode: b54be...ca4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør som noen over, har du dysleksi eller er du full?? Unnskyld, men du blir nødt til å lære å uttrykke deg bedre skriftlig før du deltar på forum...

Anonymkode: d349d...f18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spør meg noen spørsmål:

Er du ikke norsk eller har du dyseleksi?

er du fortsatt full?

eller er du fortsatt på bærtur pga det du inntok av andre stoffer i går? 

 

Anonymkode: 5a602...287

stiller*

Anonymkode: 9b066...631

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Miss/usikker skrev:

Kan jeg få oppskriften på denne muffinsen...?

Hahahahah

Anonymkode: a007b...9cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...