Gå til innhold

Hvor stor sjanse er det for å få bli med bartenderen hjem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor stor sjanse er det for å få bli med bartenderen hjem? Og hvordan går man frem? Eller er det kanskje en dum idé? Var ute på byen i går og den ene bartenderen var utrolig pen.

Anonymkode: 39e69...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja. Om han er interessert er det vel aktuelt. Jeg endte opp med å bli sammen med en bartender. Lot han ta initiativet. 

Anonymkode: 63f64...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke vanskelig så lenge du garanterer at han får seg noe og at du ikke plager han etter det. Som takk er du hakk nummer 109 på sengen hans😊

Anonymkode: 675c8...f2c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Tja, kommer helt an på bartenderen, du får flørte litt ekstra neste gang, å se hvordan han reagerer,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har jobbet som bartender, og han hadde du nok ikke fått med deg hjem 😛 Nei, men seriøst, det er vel lov å prøve seg! Prøve å flørte litt forsiktig og se om du får respons? Egentlig synes jeg folk skal få gjøre jobben sin uten å bli sjekket opp uansett hvilken jobb de har, men alle er nok ikke enige med meg i det... Mange forhold som aldri hadde skjedd da også, antakelig. Og bartendere er vel vant til det..

(Som et lite generelt apropos: Ha #MeToo og seksuell trakassering i bakhodet også. Folk i fylla har ofte litt andre grenser og moral enn edru folk... Bartenderen er på jobb og er edru, det er nok ikke alltid like kjekt å bli grafset på av fulle damer som vil ha bartenderen hjem... Det er jo ikke noe mer greit med kvinner som oppfører seg ufint mot menn enn motsatt - og jeg tror menn som jobber på utesteder er ofte blir utsatt for dette...)

Anonymkode: bd7ed...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg tenker at det er verdt det å prøve å flørte litt forsiktig også bare respektere det om jeg blir avvist. Jeg er egentlig enig i det som blir skrevet i innlegget over her at folk skulle bli sluppet å bli flørtet med på jobb. Tenker at det kan være ubehagelig å bli sjekket opp om man ikke er interessert og ikke har mulighet til å gå og man også føler at man må være hyggelig fordi man er på jobb. Men hvordan kan man hinte til at man vil bli med hjem? Er dette noe man spør om, eller? Som dere sikkert skjønner har jeg ingen erfaring 🙈

Anonymkode: 39e69...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...