Gå til innhold

Har null sexlyst på mannen og sex føles som plikt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært godt gift lenge. Hadde et godt sex liv men nå kjenner jeg at det ikke er tilstede lenger. Jeg har ingen lyst. Hvis jeg skal ha lyst må jeg ha drukket en god del alkohol. Har ikke sex lyst i utgangspunktet heller. Prøvd å tenke meg noen andre men nei det frister ikke. Mannen frister heller ikke. Han tar på meg, føler på meg og sier han vil ha meg og tenner tydeligvis mye mer enn meg. Han sier vi har for lite sex. Vi har sex en til to ganger i uken. Han ønsker naturligvis mer og sier jeg må skjerpe meg. 

Han blir lei seg og sur hvis jeg avslår. Hvorfor skal jeg orke å ha sex etter en lang dag på jobb og etter husstell osv osv? Da er det bedre for meg å sove slik at jeg er mer opplagt dagen etter. I stedenfor å bruke en time av det som kunne vært søvn på sex! Når vi har sex prøver jeg bare å holde ut og tenke på noe annet slik at det går fort over. Noen ganger later jeg som jeg kommer for å slippe mer.  Jeg klarer ikke beføle og holde på og synes det er grusomt. Vil bare bli ferdig med det. Er jo ikke bra dette her - det skjønner jo Tilogmed jeg. Kan jo ikke fortelle ha dette heller stakkars. Jeg er jo glad i mannen min. 

Anonymkode: d7542...c59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dust av en mann du har! Det er ikke sånn at du bare kan skjerpe deg. Det hjelper heller ikke at han blir sur. Synes ikke en til to ganger i uka er lite.. 

Hvis dere fortsetter sånn ender dere opp med null sex. Dere må prøve å prate sammen. Tar han sin del av husarbeidet, eller blir det sånn at du har ansvar for hus og hjem, i tillegg til at du jobber? Kanskje overskuddet ditt kommer tilbake hvis du får litt mindre å gjøre i hverdagen, og hvis du føler at dere gjør ting sammen? 

Kanskje dere må utsette sexen til helga, hvis du får større overskudd da? Kanskje han må klare seg med høyrehånda en måneds tid, mens du prøver å finne tilbake lysten? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, petterm skrev:

Dust av en mann du har! Det er ikke sånn at du bare kan skjerpe deg. Det hjelper heller ikke at han blir sur. Synes ikke en til to ganger i uka er lite.. 

Hvis dere fortsetter sånn ender dere opp med null sex. Dere må prøve å prate sammen. Tar han sin del av husarbeidet, eller blir det sånn at du har ansvar for hus og hjem, i tillegg til at du jobber? Kanskje overskuddet ditt kommer tilbake hvis du får litt mindre å gjøre i hverdagen, og hvis du føler at dere gjør ting sammen? 

Kanskje dere må utsette sexen til helga, hvis du får større overskudd da? Kanskje han må klare seg med høyrehånda en måneds tid, mens du prøver å finne tilbake lysten? 

Oppskriftsmessig kommer husarbeid kortet. Virker som det er det som skal til, alltid. Uansett hvor mye en mann jobber hjemme. Er det egentlig en måte å dytte skylden over fra kvinnen til mannen?  Kvinnen mister listen=Mannen sin skyld. Alltid. Menn (I Norge) har aldri gjort mer hsuarbeid, og aldri hatt mindre sex. Bestemor og bestefar pulte mer enn oss. Men mannens innsats I hjemmet er alltid grunnen.

Tror faktisk endel kvinner faktisk ta skjeen i en annen hand og jobbe med seg selv....

Tror at hvis TS fant seg en ny mann at lysten hadde kommet tilbake, det er vel normalen.

Anonymkode: 542de...81c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gent82 skrev:

Vær flink jente og gjør jobben din.

Synes du blr revurdere kallenavn og profilbilde...

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Guppy88 skrev:

Synes du blr revurdere kallenavn og profilbilde...

Hehe. Smilte du ikke? Serr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk masse spytt og lid deg igjennom det, ellers begynner han  se seg om etter andre kvinner

Anonymkode: bb607...3f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale å få testosteronkrem hos legen . Hadde ikke mer følelser i underlivet enn på armen😂Men da jeg begynte med den ,ble det liv der nede. 

Anonymkode: 6b48a...dbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med mannen din og få han til å innse at han må ta sin del av husarbeidet (50%, med mindre du jobber halv stilling eller noe). Hvis ikke han gjør det allerede da.

Det er ikke rart at man mister sexlyst hvis man er sliten og må gjøre partneren sin del av arbeidet også.

Anonymkode: 04a45...2f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oppskriftsmessig kommer husarbeid kortet. Virker som det er det som skal til, alltid. Uansett hvor mye en mann jobber hjemme. Er det egentlig en måte å dytte skylden over fra kvinnen til mannen?  Kvinnen mister listen=Mannen sin skyld. Alltid. Menn (I Norge) har aldri gjort mer hsuarbeid, og aldri hatt mindre sex. Bestemor og bestefar pulte mer enn oss. Men mannens innsats I hjemmet er alltid grunnen.

Tror faktisk endel kvinner faktisk ta skjeen i en annen hand og jobbe med seg selv....

Tror at hvis TS fant seg en ny mann at lysten hadde kommet tilbake, det er vel normalen.

Anonymkode: 542de...81c

Synes du det er unaturlig? Selv i 2018 er det sånn at i de fleste hjem tar kvinnene mer ansvar enn mennene. TS klager over at hun er sliten, og da er det ikke så unaturlig å spørre om han tar sin del? Jeg sier ikke at mannen har skylda, men det må være lov til å stille spørsmålet siden TS ikke sier noe om det..

Jeg vet ikke hvor mye besteforeldrene hadde seg i senga. Det kan også hende at tidligere tiders kvinner var mer avhengig av mannen, og derfor ikke hadde mulighet til å stille krav/bare måtte sprike med beina når mannen forlangte det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale å få testosteronkrem hos legen . Hadde ikke mer følelser i underlivet enn på armen😂Men da jeg begynte med den ,ble det liv der nede. 

Anonymkode: 6b48a...dbe

Jeg gikk på dette og endte opp med mannlig skallethet...

Anonymkode: 70726...e56

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk på dette og endte opp med mannlig skallethet...

Anonymkode: 70726...e56

Hvilken dose gikk du på ? Jeg brukte 1/10 av det menn bruker .inger hårvekst eller kviser.

Anonymkode: 6b48a...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 11.17, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale å få testosteronkrem hos legen . Hadde ikke mer følelser i underlivet enn på armen😂Men da jeg begynte med den ,ble det liv der nede. 

Anonymkode: 6b48a...dbe

Ble det noe liv i hånden, eller brukte du hanske ved innsmøring?

Relatert bilde:

Spoiler

jimbenton-comics-hand-lotion-lotion-2988


 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 6/17/2018 at 8:06 AM, AnonymBruker said:

Vi har vært godt gift lenge. Hadde et godt sex liv men nå kjenner jeg at det ikke er tilstede lenger. Jeg har ingen lyst. Hvis jeg skal ha lyst må jeg ha drukket en god del alkohol. Har ikke sex lyst i utgangspunktet heller. Prøvd å tenke meg noen andre men nei det frister ikke. Mannen frister heller ikke. Han tar på meg, føler på meg og sier han vil ha meg og tenner tydeligvis mye mer enn meg. Han sier vi har for lite sex. Vi har sex en til to ganger i uken. Han ønsker naturligvis mer og sier jeg må skjerpe meg. 

Han blir lei seg og sur hvis jeg avslår. Hvorfor skal jeg orke å ha sex etter en lang dag på jobb og etter husstell osv osv? Da er det bedre for meg å sove slik at jeg er mer opplagt dagen etter. I stedenfor å bruke en time av det som kunne vært søvn på sex! Når vi har sex prøver jeg bare å holde ut og tenke på noe annet slik at det går fort over. Noen ganger later jeg som jeg kommer for å slippe mer.  Jeg klarer ikke beføle og holde på og synes det er grusomt. Vil bare bli ferdig med det. Er jo ikke bra dette her - det skjønner jo Tilogmed jeg. Kan jo ikke fortelle ha dette heller stakkars. Jeg er jo glad i mannen min. 

Anonymkode: d7542...c59

Nei dette er ikke bra.. :(

Husarbeid vil jeg ikke si mer om men kanskje du bør legge deg tidligere? Det er ingenting på TV som egentlig er viktigere enn søvn.

Dessuten kan du kanskje gjøre om på sexen? Å late som du har lyst og fullføre et langt samleie høres kjipt ut, antagelig mentalt utmattende, uærlig er det også. Fortell heller gubben rett ut at du ikke har lyst men at fordi du er glad i ham og vil at han skal ha det bra skal han få lov til å bruke kroppen din noen minutter, så lenge han ikke holder på for lenge, ikke søler inni deg og ikke forventer seg altfor mye aktivitet fra din side. Det høres kanskje stusselig ut men han får sex og intimitet(og slipper å runke), du slipper å late som du har lyst, slipper dårlig samvittighet  og kan sovne før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 12.48, petterm skrev:

Jeg vet ikke hvor mye besteforeldrene hadde seg i senga. Det kan også hende at tidligere tiders kvinner var mer avhengig av mannen, og derfor ikke hadde mulighet til å stille krav/bare måtte sprike med beina når mannen forlangte det.

Det kan også være at kvinner rett og slett ikke tenner på menn med oppvaskkost og vaskefille. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her 

I går hadde vi en skikkelig fight ang dette temaet ja! Den var så ille at han «truet» med å forlate meg. Sa at det var ikke normalt med så lite sex. Så klart andre ting i bildet også - ikke bare dette, men det var hoveddelen. Han sa at dette gir han all grunn til å være utro egentlig. 

Når vi la oss - kl 02. Så begynte han å små kose og igjen den følelsen jeg fikk. Holdt ut lg han sluttet. Så sa han at : ja det er fortsatt ikke noe å hente her. Får vel vente en uke til da. Så måtte igjen tvinge meg igjennom en runde med sex i alle mulige Stillinger. Nei det er ikke gøy når man ikke har lyst. Han tenner meg ikke. 

Anonymkode: d7542...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GiftMann38
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her 

I går hadde vi en skikkelig fight ang dette temaet ja! Den var så ille at han «truet» med å forlate meg. Sa at det var ikke normalt med så lite sex. Så klart andre ting i bildet også - ikke bare dette, men det var hoveddelen. Han sa at dette gir han all grunn til å være utro egentlig. 

Når vi la oss - kl 02. Så begynte han å små kose og igjen den følelsen jeg fikk. Holdt ut lg han sluttet. Så sa han at : ja det er fortsatt ikke noe å hente her. Får vel vente en uke til da. Så måtte igjen tvinge meg igjennom en runde med sex i alle mulige Stillinger. Nei det er ikke gøy når man ikke har lyst. Han tenner meg ikke. 

Anonymkode: d7542...c59

Høres ut som han er på vei til å sjekke ut av forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godta at han har sex med andre til du får lyst igjen, sex er det viktigste i et forhold. Tryggest er en norsk prostituert, da blir det ikke noe følelser. 

Anonymkode: c8120...dcc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er det du sier til han da TS? Hvordan forklarer du følelsene dine? Du må jo si rett ut til at at han ikke tenner deg lengre og at du ønsker å jobbe med det - men da må god kommunikasjon til, og ikke klandring, angrep og forsvarsmekanismer. Dersom du VIL jobbe med det da altså, hvis du føler at det ikke vil gå selv med innsats fra han, bør dere bare gjøre det slutt nå. 

Anonymkode: ba9b6...5d3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 14.16, AnonymBruker skrev:

Hvilken dose gikk du på ? Jeg brukte 1/10 av det menn bruker .inger hårvekst eller kviser.

Anonymkode: 6b48a...dbe

Samme dose. Fikk heller ingen hårvekst eller kviser heldigvis. Angrer veldig allikevel da håret aldri kom tilbake..

Anonymkode: 70726...e56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...