Gå til innhold

Hva sker nå? Fra ferieflørt til date/bootycall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Duff skrev:

Dette!

Les sitatet over.  Han møtte noe annet interessant, utpå natten gikk det ikke som planlagt og da prøver han seg på deg igjen. Han holder deg varm men du er ikke førsteprioritet. 

Okay, hvordan kan jeg snu situasjonen da?

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samtalen i dag...

Han: Hey

Jeg: Hey

Han: How are you, what are you doing

Jeg: Just woke up, im good and u?

han: I'm at the villa...

Hva skal jeg svare?

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samtalen i dag...

Han: Hey

Jeg: Hey

Han: How are you, what are you doing

Jeg: Just woke up, im good and u?

han: I'm at the villa...

Hva skal jeg svare?

Anonymkode: 34952...f25

Hva vil du, da?

Anonymkode: 3f4ab...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Samtalen i dag...

Han: Hey

Jeg: Hey

Han: How are you, what are you doing

Jeg: Just woke up, im good and u?

han: I'm at the villa...

Hva skal jeg svare?

Anonymkode: 34952...f25

Han vil definitivt bare holde deg varm for sex. Han håper du skal invitere deg selv over til villaen. Nok en gang sier magefølelsen min at dette er på Bali og at det er en kjekk surferfyr fra Australia du har hooket opp med - men kanskje det bare er minnene mine fra 10 år siden da jeg var i den situasjonen selv speiler seg 😛

Anonymkode: 20062...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump. Han er nun hte etter billig sex. Og du biter på. Håper du brukte beskyttelse. 

Anonymkode: 9445a...a20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok update.. I går fikk jeg en invitasjon til villaen på dagtid :) For å chille ved poolen. Tenkte at det var koselig, så dro dit. Når jeg kom, var han ganske fyllesyk, og satt bare og så ned i mobilen, og hadde vondt i hodet. Han hadde ikke sovet enda, så han foreslo vi skulle gå inn og sove litt. Endte så klart opp med å ha sex, og så skulle vi sove. Plutselig vil han ikke sove uansett, og sier at han vil ut til de andre, fordi det virket feil å bare legge seg. Så spurte han om han skulle bestille meg en taxi hjem. Ble lettere irritert, og sa ifra at det faktisk ble for dumt at han fikk meg hele veien dit, for å ligge med meg og sende meg hjem. Så ja, jeg endte med å dra.. Ble ganske rar stemning, følte meg virkelig som en gratis hore.. Så rett før jeg går ut av døren, sier han at han skriver senere, og at vi kunne dra ut sammen... Jeg har ikke sjekket mobilen siden, da jeg glemte den hos en kompis så blir spennende å se om han faktisk skrev. Uansett så er jeg ikke så interessert lenger, følte meg ganske brukt. Hadde jo satt av tid av dagen min til å henge med han, så blir jeg sendt hjem etter han kom... idiot!

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok update.. I går fikk jeg en invitasjon til villaen på dagtid :) For å chille ved poolen. Tenkte at det var koselig, så dro dit. Når jeg kom, var han ganske fyllesyk, og satt bare og så ned i mobilen, og hadde vondt i hodet. Han hadde ikke sovet enda, så han foreslo vi skulle gå inn og sove litt. Endte så klart opp med å ha sex, og så skulle vi sove. Plutselig vil han ikke sove uansett, og sier at han vil ut til de andre, fordi det virket feil å bare legge seg. Så spurte han om han skulle bestille meg en taxi hjem. Ble lettere irritert, og sa ifra at det faktisk ble for dumt at han fikk meg hele veien dit, for å ligge med meg og sende meg hjem. Så ja, jeg endte med å dra.. Ble ganske rar stemning, følte meg virkelig som en gratis hore.. Så rett før jeg går ut av døren, sier han at han skriver senere, og at vi kunne dra ut sammen... Jeg har ikke sjekket mobilen siden, da jeg glemte den hos en kompis så blir spennende å se om han faktisk skrev. Uansett så er jeg ikke så interessert lenger, følte meg ganske brukt. Hadde jo satt av tid av dagen min til å henge med han, så blir jeg sendt hjem etter han kom... idiot!

Anonymkode: 34952...f25

Da fikk de aller fleste som svarte her inne rett. Haha for en lame idiot😂 Vi stikker å sover liksom... Det sa nok Gud til Maria også 🙈 Har han skrevet noe mer nå da...?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 23.36, Miss/usikker skrev:

Da fikk de aller fleste som svarte her inne rett. Haha for en lame idiot😂 Vi stikker å sover liksom... Det sa nok Gud til Maria også 🙈 Har han skrevet noe mer nå da...?

Vell nei har ikke hørt noe fra han.. HELVETE.. Ja var ikke så fett å bli brukt.. Burde jeg skrive noe ? Lyst å spørre hvorfor han oppdaterte meg på hva han gjorde hele tiden, for å bare kaste meg ut, .. skal så klart ikke det..

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vell nei har ikke hørt noe fra han.. HELVETE.. Ja var ikke så fett å bli brukt.. Burde jeg skrive noe ? Lyst å spørre hvorfor han oppdaterte meg på hva han gjorde hele tiden, for å bare kaste meg ut, .. skal så klart ikke det..

Anonymkode: 34952...f25

Er nok lurt å bare gi faen. Innse at han var en stor drittsekk og at du er en erfaring rikere. Du klarer å finne bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miss/usikker skrev:

Er nok lurt å bare gi faen. Innse at han var en stor drittsekk og at du er en erfaring rikere. Du klarer å finne bedre :)

Så utrolig kjipt, han virket virkelig fantastisk.. haha så dum jeg er.. 

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HerrBæsjerumpehull
On 6/17/2018 at 3:01 PM, AnonymBruker said:

Samtalen i dag...

Han: Hey

Jeg: Hey

Han: How are you, what are you doing

Jeg: Just woke up, im good and u?

han: I'm at the villa...

Hva skal jeg svare?

Anonymkode: 34952...f25

I WANT YOUR BABIES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig kjipt, han virket virkelig fantastisk.. haha så dum jeg er.. 

Anonymkode: 34952...f25

Hva var så fantastisk med han egentlig? God i senga? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måper over denne tråden.. Du er en "ferieflørt", aka hyggelig tømmestasjon på ferie.. Dette er noe de fleste er inneforstått med fra første stund. Tror du han hadde tenkt å flytte til Norge ettter å ha fått seg et lett knull på ferie?

Anonymkode: c5877...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...