Gå til innhold

Hva sker nå? Fra ferieflørt til date/bootycall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg sende en melding og høre hvorfor han inviterer meg for å så ikke følge opp ? Eller skal jeg bare drite i det og legge meg.. 

Anonymkode: 34952...f25

Lurer du på om du skal legge deg klokka fire på natta...?

Anonymkode: 79375...bee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He’s just not that into you...

Og hva vil du med denne fyren uansett, han bor jo i et annet land. Så hvordan har du tenkt deg at et evt. forhold liksom skulle fungere ? 

Det er på tide du ser dette for hva det er; En ferieflørt. Dersom han var seriøst interessert ville han ikke kastet bort tiden på kompisene sine dersom dere kun er på samme sted i 3 dager. 

Så mitt råd er at du gjør det du ellers ville gjort på denne ferien. Dersom du har lyst til å hoppe til køys med han igjen, og han foreslår det, så får det være opp til deg om du gidder. Bare ikke forvent noe mer. 

Anonymkode: 5d93d...021

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du sovnet til slutt. Med menn/gutter som er såpass utydelige, må man ha lave forventninger. Man må ikke satse alt på dem, for mest sannsynlig lever de livet i full fart og har jenter hele tiden. 

Var jeg deg nå hadde jeg ikke tatt kontakt med han igjen. Hvis han tar kontakt med deg, kan du jo møte han. Men hold igjen på sexen... Ellers kommer du til å føle deg fryktelig brukt til slutt.

Anonymkode: 97ccc...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvilket land denne mannen/gutten er fra, men dessverre kan du se på det som mulig at han har fått det han ville ha. Nemlig sex med en skandinavisk jente/kvinne. Kjent over hele Europa som "løse". Jeg sier ikke at du er "løs" fordi om du lå med ham første kvelden. Men vær klar over at skandinaviske jenter har et rykte på seg på svært mange feriesteder og i svært mange land. I endel land er det også sett på som ganske uheldig hvis jenta hopper til sengs første kvelden. Det er ikke en type jente man vil gå videre med, for å si det sånn. Det tenkes gjerne: "Ok, hun hopper ukritisk til sengs med meg. Da gjør hun det sikkert med mange andre også." Det altså mange land som ikke har så "fri" sex kultur som det vi har i Norge. 

Anonymkode: 8e7a8...184

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Opplyst skrev:

Standard kvinneutrykk før de begynner å hate på andre kvinner? 

Aldri skjønt hvorfor menn som deg velger å henge på kvinneguiden? Du har vært her i to uker og allerede klart å gjøre deg bemerket på en negativ måte. 

Anonymkode: b7335...75e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg hører fra han igjen ? Hvordan sier jeg da at det var dårlig gjort? Eller burde jeg bare droppe det..

Anonymkode: 34952...f25

Ikke si noe om at det var dårlig gjort. Det var teit oppførsel av han, men du har ikke rett til å stille noen krav etter kun én natt. Enig med sowhat, ta det rolig og se hva som skjer:)

Anonymkode: b7335...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikk det han ville, sex. Han fant en annen i går kveld. Han har svart på noen meldinger i tilfelle han skulle ønske å ha sex med deg i kveld også. 

Glem han, han er ikke interessert i deg, annet enn for å ha sex med deg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

 

9 hours ago, AnonymBruker said:

Skrev han fordi han plutselig kjedet seg? JA. Eller fant han seg noe annet på byen? Mest sannsynlig. Eller .. Er jeg et booty call ? DEFINITIVT, ja. 

 

 

Anonymkode: 20062...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg gjetter at du er på Bali og at han er fra Australi.... Har jeg rett da? 

Anonymkode: 20062...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hvorfor menn som deg velger å henge på kvinneguiden? Du har vært her i to uker og allerede klart å gjøre deg bemerket på en negativ måte. 

Anonymkode: b7335...75e

Masochistiske tendenser antageligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at han ombestemte seg. Plutselig ble det veldig artig med gutta.

Dessverre tror jeg det samme som første kommentator. Du ga alt med en gang, så spenningen forsvant 😕 

Nå er ditt move å gjøre ingenting. Å mase, spørre eller konfrontere vil gjøre han mindre interessert. Veldig synd at dere bare har tre dager igjen, men om du holder litt igjen, blir han kanskje så interessert at han inviterer deg på besøk der han egentlig bor en gang : ) 

Om du ikke skriver noe til han, sender han deg kanskje en melding i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Opplyst skrev:

Jeg er ganske aggressiv, ja, det er en medfødt kjønnsegenskap. 

Dere som gjerne vil fremstå som macho her inne er så patetiske. Veldig rart at dere er på Kvinneguiden i det hele tatt. Sliter dere med å hevde dere blant andre menn ? Sliter dere med å få aksept og interesse fra kvinner? 

Det er jo ikke det minste rart da dere ikke har peiling på hvordan dere bør oppføre dere mot oss. Ingen kvinner liker menn som hevder at de har alle de gode egenskapene, mens kvinner er styrt av følelser, er mindre logiske og rasjonelle. Det er liksom ikke vår skyld at dere føler dere utilstrekkelige ovenfor andre menn. 

Så finner dere hverandre her inne, og oppfører dere så jævli tragisk. Men noen er sånn: de tar det ut på andre når de ikke får fikset seg selv. Ikke tro at vi ikke er mange her inne som skjønner sånt. Hvis du er veldig ung, så kan jeg unnskylde deg. Da kan du jo muligens forandre deg, og begynne å respektere kvinner og sette pris på oss. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er bare her i 3 dager til, og jeg vil gjerne bli bedre kjent med han før han drar, så vi eventuelt kan møtes senere.. Er det da lurt å møte han om han skriver senere i kveld, eller burde jeg ignorere helt til han gjør en innsats.. 

Anonymkode: 34952...f25

Er dette en mann som vil være i landet i kort tid, og deretter reise ut? Jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig. Men du finner nok gode menn i Norge, tror jeg. For meg høres dette litt shady ut, men nå er ikke jeg den som tor det verste om folk sånn sett!

Anonymkode: 0c312...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, SoWhat? skrev:

Dere som gjerne vil fremstå som macho her inne er så patetiske. Veldig rart at dere er på Kvinneguiden i det hele tatt. Sliter dere med å hevde dere blant andre menn ? Sliter dere med å få aksept og interesse fra kvinner? 

Det er jo ikke det minste rart da dere ikke har peiling på hvordan dere bør oppføre dere mot oss. Ingen kvinner liker menn som hevder at de har alle de gode egenskapene, mens kvinner er styrt av følelser, er mindre logiske og rasjonelle. Det er liksom ikke vår skyld at dere føler dere utilstrekkelige ovenfor andre menn. 

Så finner dere hverandre her inne, og oppfører dere så jævli tragisk. Men noen er sånn: de tar det ut på andre når de ikke får fikset seg selv. Ikke tro at vi ikke er mange her inne som skjønner sånt. Hvis du er veldig ung, så kan jeg unnskylde deg. Da kan du jo muligens forandre deg, og begynne å respektere kvinner og sette pris på oss. 

Du vil jo behandles som en mann, så jeg bare behandler deg som en.

Likestilt skal du være, men det er bare når det passer deg, hva. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Opplyst skrev:

Du vil jo behandles som en mann, så jeg bare behandler deg som en.

Likestilt skal du være, men det er bare når det passer deg, hva. 

Så mye tull du skriver. Men vi avsporer, så avslutter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
29 minutter siden, SoWhat? skrev:

Dere som gjerne vil fremstå som macho her inne er så patetiske. Veldig rart at dere er på Kvinneguiden i det hele tatt. Sliter dere med å hevde dere blant andre menn ? Sliter dere med å få aksept og interesse fra kvinner? 

Det er jo ikke det minste rart da dere ikke har peiling på hvordan dere bør oppføre dere mot oss. Ingen kvinner liker menn som hevder at de har alle de gode egenskapene, mens kvinner er styrt av følelser, er mindre logiske og rasjonelle. Det er liksom ikke vår skyld at dere føler dere utilstrekkelige ovenfor andre menn. 

Så finner dere hverandre her inne, og oppfører dere så jævli tragisk. Men noen er sånn: de tar det ut på andre når de ikke får fikset seg selv. Ikke tro at vi ikke er mange her inne som skjønner sånt. Hvis du er veldig ung, så kan jeg unnskylde deg. Da kan du jo muligens forandre deg, og begynne å respektere kvinner og sette pris på oss. 

Veldig enig. Jeg har blokkert 6-7 stykker her inne, og alle er brautete, slitsomme, aggressive menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Han skrev til meg som det første i morges, hvordan det gikk og hva jeg gjorde.. Skjønner ingenting jeg 😛 uansett vil han se meg da får han gjøre jobben.. 

Anonymkode: 34952...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, petterm skrev:

Han fikk det han ville, sex. Han fant en annen i går kveld. Han har svart på noen meldinger i tilfelle han skulle ønske å ha sex med deg i kveld også. 

Glem han, han er ikke interessert i deg, annet enn for å ha sex med deg. 

Dette!

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Han skrev til meg som det første i morges, hvordan det gikk og hva jeg gjorde.. Skjønner ingenting jeg 😛 uansett vil han se meg da får han gjøre jobben.. 

Anonymkode: 34952...f25

Les sitatet over.  Han møtte noe annet interessant, utpå natten gikk det ikke som planlagt og da prøver han seg på deg igjen. Han holder deg varm men du er ikke førsteprioritet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du beskytter deg TS.

Anonymkode: 3f4ab...2bf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ingenting jeg 😛 

Anonymkode: 34952...f25

Skjønner ingenting? Alle her skjønner hva han holder på med.

Anonymkode: 3f4ab...2bf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...