Gå til innhold

Hva sker nå? Fra ferieflørt til date/bootycall?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på ferie i utlandet. I går var jeg ute, og jeg endte opp med å bli med en mann hjem. Vi hadde sex. Etter sex sa han at han likte meg veldig godt , og vi sov sammen. Neste morgen ville han jeg skulle bli igjen hos han, men jeg måtte dessverre hjem og ordne noen ting. Planen var at jeg skulle dra tilbake til han. Når jeg dro kom han og kysset, meg farvel, ble nesten litt satt ut..

 . Når jeg kom hjem, informerer han at han og hans kompiser skulle på en fest klokken 17, og at jeg kunne komme i to timer om jeg ville det. Jeg synes det var litt rart at jeg ikke ble invitert med, men tenkte samtidig at dette var gutter på tur, og at det egentlig ikke var så rart.. klokken 21 tikket det en melding inn fra han om jeg ville komme. Jeg ble utrolig glad, da jeg kjenner jeg er ganske interessert i denne mannen. Jeg skrev tilbake at jeg akkurat hadde kommet fra trening, og hoppet i dusjen. Han så mine meldinger. Jeg skrev når jeg var ferdig i dusjen, men dette fikk jeg ikke noe svar på. Klokken 00.30 skriver han at han er på vei hjem, og skal videre på byen. Jeg svarer med å spørre hvor de skal ut. Han ser mine meldinger.. Ingen svar... 

Nå skjønner jeg ingenting. Hva er vitsen med å invitere meg, for å så ignorere? Nå ligger jeg i sengen og er kjempe redd for at det kommer en booty call melding snart.. Jeg gjorde meg jo klar til å dra ut når han skrev om jeg ville komme, og nå har jeg ligget i sengen siden og ventet. Er ganske irritert.. Kan jo være han er full, men uansett, man skulle jo tro at om han virkelig var interessert, at han da hadde sørget for at jeg kom..

Skrev han fordi han plutselig kjedet seg? Eller fant han seg noe annet på byen? Eller .. Er jeg et booty call ?

Anonymkode: 34952...f25

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker "easy come, easy go..." Vent neste gang du liker noen, ikke gi alt med en gang. 

Anonymkode: acd98...de5

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du ble forvirret. Hadde han vært ordentlig interessert så hadde du ikke lurt på hvor han ble av nå, så ta i hvertfall ikke kontakt eller gi noen my sjanse uten noen solid forklaring. Jeg ville ha droppet ham, men jeg krever ganske mye av folk jeg involverer meg med. 

Lykke til! 

Anonymkode: 44f93...93f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig han melder fra om alt han gjør liksom, for så i ikke svare 😛 Hva svarer jeg om det kommer en booty call melding ? Burde jeg bare legge meg ? 😛

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare her i 3 dager til, og jeg vil gjerne bli bedre kjent med han før han drar, så vi eventuelt kan møtes senere.. Er det da lurt å møte han om han skriver senere i kveld, eller burde jeg ignorere helt til han gjør en innsats.. 

Anonymkode: 34952...f25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at han møtte noen andre, og dermed droppet han deg. Du er dessverre ikke så viktig for ham, da ville han ha oppført seg annerledes og vært opptatt av å følge opp deg. Ikke vær den som kommer løpende og er tilgjengelig med en gang han finner det for godt å ta kontakt. 

Anonymkode: a033e...694

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som at han møtte noen andre, og dermed droppet han deg. Du er dessverre ikke så viktig for ham, da ville han ha oppført seg annerledes og vært opptatt av å følge opp deg. Ikke vær den som kommer løpende og er tilgjengelig med en gang han finner det for godt å ta kontakt. 

Anonymkode: a033e...694

Kan jeg sende en melding og høre hvorfor han inviterer meg for å så ikke følge opp ? Eller skal jeg bare drite i det og legge meg.. 

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han en nordmann på ferie samme sted eller er han fra et annet land? Ja, nå ville jeg ha lagt meg... se heller om han tar kontakt i morgen.

Anonymkode: b7335...75e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er han en nordmann på ferie samme sted eller er han fra et annet land? Ja, nå ville jeg ha lagt meg... se heller om han tar kontakt i morgen.

Anonymkode: b7335...75e

Han er fra et annet land 😛

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er fra et annet land 😛

Anonymkode: 34952...f25

Ok. Jeg syns det høres litt useriøst ut, dessverre. Ville hvert fall ikke sendt noen melding og spurt om hva han holder på med, dere har tross alt bare tilbragt én natt sammen. Legg deg og se hva som skjer i morgen :) men jeg er redd sjansen er stor for at det bare er en liten ferieflørt

Anonymkode: b7335...75e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg syns det høres litt useriøst ut, dessverre. Ville hvert fall ikke sendt noen melding og spurt om hva han holder på med, dere har tross alt bare tilbragt én natt sammen. Legg deg og se hva som skjer i morgen :) men jeg er redd sjansen er stor for at det bare er en liten ferieflørt

Anonymkode: b7335...75e

Synes bare det er så idiotisk når han spør om jeg vil komme, og jeg informerer om at jeg springer i dusjen og at jeg er klar.. Så hører jeg ikke noe på flere timer, før han plutselig melder i fra hva han gjør, for å ikke svare på hvor han skal .. Kunne jo bare droppet å svare meg da.. 😛

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes bare det er så idiotisk når han spør om jeg vil komme, og jeg informerer om at jeg springer i dusjen og at jeg er klar.. Så hører jeg ikke noe på flere timer, før han plutselig melder i fra hva han gjør, for å ikke svare på hvor han skal .. Kunne jo bare droppet å svare meg da.. 😛

Anonymkode: 34952...f25

Det er jeg enig i. Men det er de greiene der som vitner om at han ikke tar det så seriøst. Og det burde kanskje ikke du heller. Kos deg videre på tur og ta det som det kommer, er mitt råd :) 

Anonymkode: b7335...75e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg enig i. Men det er de greiene der som vitner om at han ikke tar det så seriøst. Og det burde kanskje ikke du heller. Kos deg videre på tur og ta det som det kommer, er mitt råd :) 

Anonymkode: b7335...75e

Hva om jeg hører fra han igjen ? Hvordan sier jeg da at det var dårlig gjort? Eller burde jeg bare droppe det..

Anonymkode: 34952...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld meg, men du møtte denne mannen for ca ett døgn siden. Jeg syns du bør roe litt ned. Du skulle egentlig bare trukket på skuldrene og gitt f etter at han spurte om du ville komme, og ikke svarte deg etterpå. Jeg hadde tenkt at han var full eller noe, og at vi kanskje snakket dagen etter. 

Han ombestemte seg tydeligvis, og han virker ikke så fryktelig interessert iom at han valgte å gå ut med kompiser framfor deg i dag ( går). Sier ikke at han ikke er noe interessert, men han tar det ihvertfall mye roligere enn deg. Syns det var litt dumt at du spurte hvor de var også. Sånt kan virke litt innpåslitent. Du burde skrevet at du håper at han hadde det bra, og at han fikk ta kontakt om han ville møtes igjen. 

Men gjort er gjort. Du må roe ned litt, og bli så "desperat". Han er jo ikke helt likegyldig heller iom at han sendte melding etter midnatt. Så du kan jo se om han tar kontakt senere i dag. Eller så kan du be ham ut på en drink eller noe.

Kjedelig at du bare har ligget og venter på invitasjon i kveld. Du burde ha funnet på noe hyggelige. Men men. Håper at det ordner seg ihvertfall. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SoWhat? skrev:

Unnskyld meg...... 

Standard kvinneutrykk før de begynner å hate på andre kvinner? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, SoWhat? skrev:

Unnskyld meg, men du møtte denne mannen for ca ett døgn siden. Jeg syns du bør roe litt ned. Du skulle egentlig bare trukket på skuldrene og gitt f etter at han spurte om du ville komme, og ikke svarte deg etterpå. Jeg hadde tenkt at han var full eller noe, og at vi kanskje snakket dagen etter. 

Han ombestemte seg tydeligvis, og han virker ikke så fryktelig interessert iom at han valgte å gå ut med kompiser framfor deg i dag ( går). Sier ikke at han ikke er noe interessert, men han tar det ihvertfall mye roligere enn deg. Syns det var litt dumt at du spurte hvor de var også. Sånt kan virke litt innpåslitent. Du burde skrevet at du håper at han hadde det bra, og at han fikk ta kontakt om han ville møtes igjen. 

Men gjort er gjort. Du må roe ned litt, og bli så "desperat". Han er jo ikke helt likegyldig heller iom at han sendte melding etter midnatt. Så du kan jo se om han tar kontakt senere i dag. Eller så kan du be ham ut på en drink eller noe.

Kjedelig at du bare har ligget og venter på invitasjon i kveld. Du burde ha funnet på noe hyggelige. Men men. Håper at det ordner seg ihvertfall. 

Vet du hva du har faktisk rett.. :) TS

Anonymkode: 34952...f25

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Opplyst skrev:

Standard kvinneutrykk før de begynner å hate på andre kvinner? 

Der er du igjen ja. Hatet overhodet ikke på Ts i det hele tatt. Kjeder du deg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Der er du igjen ja. Hatet overhodet ikke på Ts i det hele tatt. Kjeder du deg? 

Ber man om krig, så får man det. Det lærer man ganske fort som mann. 

Har du forresten forhørt deg med kvinnekonsensusen på dette med hvorvidt du hater på trådstarter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Opplyst skrev:

Ber man om krig, så får man det. Det lærer man ganske fort som mann. 

Har du forresten forhørt deg med kvinnekonsensusen på dette med hvorvidt du hater på trådstarter? 

Er du like påtrengende, slitsom og barnslig i virkeligheten også? Men nå overser jeg deg. For et mas.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Er du like påtrengende, slitsom og barnslig i virkeligheten også? Men nå overser jeg deg. For et mas.

Jeg er ganske aggressiv, ja, det er en medfødt kjønnsegenskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...