Gå til innhold

16% av mannfolk har sex med 80% av kvinnfolk på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig, men i stedet så bitcher de bare om hvor håpløse menn er. 

Anonymkode: c5ee2...39c

Ja, eller så drar de på puleferie til Tyrkia 2 - 3 ganger i året for å få skikkelig gjennomkjøring der " menn er menn" …. og " Norske menn er jo så stusselige og kjedelige".....  Menn som de selv har ødelagt med si nazi-feminisme gjennom flere tiår.                                   Men når de selv har behov for å …..  " Ååh, det er så deilig å kjenne seg som en riktig kvinne, å bli oppvartet (gjennompult) av en ekte mann " ….  Ja, da drar de gjerne til land med middelaldersk kvinnesyn.  At deres medsøstre der nede sitter hjemme med 6 barn, inntullet i skaut å venter til mannen kommer hjem på morrakvisten er ikke så nøye.  " Vi skal jo bare kooose oss litt "

   Flott dobbeltmoral !

Anonymkode: b611e...5ef

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Klart, men ikke i den grad folk flest tror. Dårlige bilder og en dårlig profil vil gjøre at en meget kjekk mann fortsatt stiller dårlig.

Sjekking, for menn, handler i stor grad om å spille på ens sterke kort. Er du modell med tilhørende kvalitetsbilder, så trenger du gjøre minimalt. Men jeg vil argumentere for at menn fortsatt har det enklere enn kvinner: Vi trenger 'bare' å forføre sinnet, mens en kvinne må passe inn i helt latterlige skjønnhetsidealer.

Nå handler det kun om man er på Tinder for å få sex. Om man er på Tinder for forhold, er det et dårlig sjakktrekk å ha en masse fisefine modellbilder og bilder i bar overkropp dersom man ønsker en skikkelig og jordnær dame. Jeg er nok en dame i den kategorien, og swiper rett til venstre på alle menn som ser fisefin ut på bildene, for jeg gidder ikke å leve med en mann som bruker mer tid foran speilet enn meg. Alle menn i baris blir også swipet til venstre fordi jeg er ikke ute etter uforpliktende sex. 

Det som spiller en rolle for meg er at han har bilder som viser hans interesser (som da virkelig bør være friluftsliv for min del siden det er det jeg driver med hver helg), et bilde som tydelig viser fjeset hans og veldig gjerne en profiltekst som viser at han har et glimt i øyet. Det har vært flere tilfeller at jeg har til å begynne med tenkt å swipe til venstre, men profilteksten har vært så bra at han har blitt swipet til høyre likevel. 

Anonymkode: 376bd...fcc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå handler det kun om man er på Tinder for å få sex. Om man er på Tinder for forhold, er det et dårlig sjakktrekk å ha en masse fisefine modellbilder og bilder i bar overkropp dersom man ønsker en skikkelig og jordnær dame. Jeg er nok en dame i den kategorien, og swiper rett til venstre på alle menn som ser fisefin ut på bildene, for jeg gidder ikke å leve med en mann som bruker mer tid foran speilet enn meg. Alle menn i baris blir også swipet til venstre fordi jeg er ikke ute etter uforpliktende sex. 

Det som spiller en rolle for meg er at han har bilder som viser hans interesser (som da virkelig bør være friluftsliv for min del siden det er det jeg driver med hver helg), et bilde som tydelig viser fjeset hans og veldig gjerne en profiltekst som viser at han har et glimt i øyet. Det har vært flere tilfeller at jeg har til å begynne med tenkt å swipe til venstre, men profilteksten har vært så bra at han har blitt swipet til høyre likevel. 

Anonymkode: 376bd...fcc

Dette er så irriterende. Jeg er ikke på Tinder for å få sex, jeg er ute etter et forhold! Det er langt i fra alle som bare bruker Tinder som sexapp.

Anonymkode: 0a82b...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, eller så drar de på puleferie til Tyrkia 2 - 3 ganger i året for å få skikkelig gjennomkjøring der " menn er menn" …. og " Norske menn er jo så stusselige og kjedelige".....  Menn som de selv har ødelagt med si nazi-feminisme gjennom flere tiår.                                   Men når de selv har behov for å …..  " Ååh, det er så deilig å kjenne seg som en riktig kvinne, å bli oppvartet (gjennompult) av en ekte mann " ….  Ja, da drar de gjerne til land med middelaldersk kvinnesyn.  At deres medsøstre der nede sitter hjemme med 6 barn, inntullet i skaut å venter til mannen kommer hjem på morrakvisten er ikke så nøye.  " Vi skal jo bare kooose oss litt "

   Flott dobbeltmoral !

Anonymkode: b611e...5ef

Du vet når du skal generalisere et helt kjønn så må det ihvertfall gjelde for flertallet. Så prøv igjen. 

Anonymkode: 376bd...fcc

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, T-Rex skrev:

Poenget er vel at mange menn ser på Tinder som en arena for å finne gratis horer. De færreste kvinner har interesse av å være gratis horer. Det er ikke mange kvinner som får noe ut av ONS, bortsett fra kjønnssykdommer.

Men tilsynelatende er det vell nettopp dette kvinnene ender opp med å bli for disse mennene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var en av de 16%, men har meldt meg ut. Det blir så feil å paradigmepule. Det samme som å få seg noe på byen. Det blir for mange premisser og alt for kunstig. Det er jo skrevet bøker om de riktige tingene å gjøre. Så sykt har det blitt. Samtidig ser jeg at sex med hvem som helst hvor som helst kan bli vanskelig i den verden vi lever i, så det er litt trist at alternativet til å underlegge seg systemene fører til sølibat, men heller det enn å ikke være min egen herre.

Anonymkode: 169cd...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva forventer man egentlig? Tinder har i stor grad blitt en puleplattform. Er klar over at det finnes noen hederlige unntak og menn/kvinner som har funnet hverandre for et forhold der, men erfaringen i min omgangskrets er at det generelt sett er en sexplattform eller i beste fall en plattform for uforpliktende forhold. Det er veldig få jeg kjenner som har kommet fra Tinder med noe varig. 

Så handler det nok også om mentaliteten til de som dager mye på Tinder. Min opplevelse er at det er mange som egentlig ikke satser spesielt seriøst der, og tanker som "får se det an etterhvert" går igjen ofte. Man bruker det som en tidrøyte, uten å nødvendigvis ha noen intensjoner om å finne seg noen. 

Anonymkode: 08d98...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje enkelte kvinner her bør jekke seg litt ned. Statistikken sier ikke at kvinnene er vinnerne i dette spillet. 

Statistikken sier også at kvinner sliter med å finne seriøse menn på Tinder. De ender med de samme 16% som fremstiller seg selv bra, men hopper fra dame til dame.

Til syvende og sist er det nøyaktig like mange kvinner og menn i seriøse heterofile forhold. Det er altså ikke enklere for damer å finne en seriøs partner enn det er for menn. Utfordringene er bare annerledes. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, T-Rex said:

Ja, men de klarer åpenbart å få kvinnene til å føle at de får noe av verdi, enten det er chattingen eller sexen eller det å få noe fra øverste hylle.

I hvert fall fram til 16-prosenteren blir lei av dem og finner seg ei ny sexdukke. Da er plutselig alle menn svin.

Anonymkode: cb85d...c05

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Yme said:

 

Det hjelper veldig å ha en jobb som er sett på som litt stor også. Ikke at man burde skrive om det, men at det står oppført på facebooken din, så det dukker opp under bildet ditt.

Gjorde litt eksperimenter med det en periode. En måned som arkitekt, en måned som butikkarbeider, og en hvor ingen ting står oppført... Dette var den eneste forskjellen jeg gjorde på profilen, og perioden som arkitekt hadde helt drøy suksessrate (vil si jeg fikk match med 80% av de jeg likte). Å ikke føre opp noe, ga veldig lite matcher (2 i løpet av hele måneden) mens som butikkarbeider fikk jeg ikke en eneste match.

Ganske ekstremt, men mulig det er litt tilfeldig. Jeg er lege, men jeg får null matcher på tinder. 

Anonymkode: 68943...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, herzeleid said:

Men tilsynelatende er det vell nettopp dette kvinnene ender opp med å bli for disse mennene? 

Det er gratis med hensyn til rede penger, men de får underholdning tilbake. Taperne er ikke en gang villig til å tilby litt underholdning, og det er der de feiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

I hvert fall fram til 16-prosenteren blir lei av dem og finner seg ei ny sexdukke. Da er plutselig alle menn svin.

Anonymkode: cb85d...c05

Slutt å surmule, lær deg heller ludotriksene. Det er ikke så vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, T-Rex skrev:

Det er gratis med hensyn til rede penger, men de får underholdning tilbake. Taperne er ikke en gang villig til å tilby litt underholdning, og det er der de feiler.

Vanskelig å følge "logikken" din her, gitt at du akkurat fastslo at dette er noe som er av liten verdi for de fleste kvinner, og at en skulle tro at de som ikke har tilgang til kvinner er villige til å tilby betraktelig mer for å få det enn de som har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, herzeleid said:

Vanskelig å følge "logikken" din her, gitt at du akkurat fastslo at dette er noe som er av liten verdi for de fleste kvinner, og at en skulle tro at de som ikke har tilgang til kvinner er villige til å tilby betraktelig mer for å få det enn de som har det. 

Tilfeldig sex er av mindre verdi for snittet av kvinner enn for snittet av menn. Men det betyr jo ikke at underholdningsverdien av flørting/chatting etc ikke kan veie opp for forskjellen.

"De som ikke har tilgang til kvinner" bør lære seg forskjellen på menns og kvinners seksualitet. Det vil hjelpe betraktelig. Det finnes bøker om dette, og sikkert drøssevis av andre informasjonskilder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så irriterende. Jeg er ikke på Tinder for å få sex, jeg er ute etter et forhold! Det er langt i fra alle som bare bruker Tinder som sexapp.

Anonymkode: 0a82b...f30

Da vil jeg påstå at du er på feil app.... Tinder er og blir en sex-app. Men noen unntakk finnes vel.

Anonymkode: 1270e...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner godt det er sånn, de fleste menn på Tinder sender helt idiotiske meldinger. 
Når man starten en melding med "hei, vil du pule?" "Vil du se hvor stor pikken min er?" så tørker vagina inn.

Anonymkode: 58f29...ce3

Leste du ikke artikkelen?  Det sto at meldingen som hadde mest suksess var "wanna smash?", og at denne var så populær fordi damene respekterte en mann som bare gikk for det han ville ha. Det virker som noen damer også liker sex, selv om ingen på KG noensinne vil innrømme det. 

20 timer siden, T-Rex skrev:

Poenget er vel at mange menn ser på Tinder som en arena for å finne gratis horer. De færreste kvinner har interesse av å være gratis horer. Det er ikke mange kvinner som får noe ut av ONS, bortsett fra kjønnssykdommer.

Leste du ikke artikkelen?  Det sto at alle damene hadde rated sexen som "very good", og mange av dem sa at det var det beste de hadde hatt. Ingen pretenses , bare rå, fysisk glede mellom 2 kåte mennesker. Er så teit å si "gratis horer". Virker for meg som at noen damer faktisk liker, og ønsker å ha sex. Kanskje ikke du, men mange andre damer trives med å synde litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo litt spesielt at kvinnene fremstilles som vinnerne i denne statistikken.

Hvis den stemmer, så vil altså 80 av 100 kvinner ha sex med de samme 16 mannfolka. Dvs. at de går på "rundgang" mellom disse 80 kvinnene, og hver av dem vil i snitt ha sex med 5 av disse kvinnene.... Er det slike menn kvinner egentlig vil ha? I denne tråden er det jo det motsatte som kommer frem :)

Endret av Inspektøren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Inspektøren skrev:

Det er jo litt spesielt at kvinnene fremstilles som vinnerne i denne statistikken.

Hvis den stemmer, så vil altså 80 av 100 kvinner ha sex med de samme 16 mannfolka. Dvs. at de går på "rundgang" mellom disse 80 kvinnene, og hver av dem vil i snitt ha sex med 5 av disse kvinnene.... Er det slike menn kvinner egentlig vil ha? I denne tråden er det jo det motsatte som kommer frem :)

Women say women do. Kvinner er fulle av paradokser. De sier gjerne det som er forventet og tilært men neandertalerhjernen og instinktene styrer.

I de fleste forhold har kvinner hatt mer sex enn sin mann. De fleste har hatt seg med denne 16% men gubben de ender opp med er en del av 80%.guttene som ikke har draget.

Anonymkode: b9903...f41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske ekstremt, men mulig det er litt tilfeldig. Jeg er lege, men jeg får null matcher på tinder. 

Anonymkode: 68943...682

Mann??

Anonymkode: b9903...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så må ikke ts heller se seg blind på disse prosentene og alt av tall. At for eks 80% av damer på tinder digger "wanna smash" som flørting, betyr ikke at 80 % av kvinner i verden digger det. La oss si at 15  av 100 kvinner bruker tinder aktivt som platform for sex. av de 15  er det 80 % som liker pågående menn. Ser du? det betyr ikke at alle kvinner er like. Skulle nesten tro..... de var individer 🤔🤔🤔

Anonymkode: d64a7...924

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...