Gå til innhold

Hvorfor er det kvinner som ønsker så mye innvandring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde det flommet inn 36.000 kvinner mellom 18 og 35 fra Ukraina (hvor det faktisk er krig) så hadde kvinner blitt innvandringsmotstandere de og. Menn hadde syntes det var greit...

Anonymkode: 6b10b...9ba

Det ser jeg slettes ikke bort ifra, men at mange kvinner ville blitt sjalu er ikke ensbetydende med at kvinner ønsker høy innvandring fordi de tørster etter analfabeter og menn med lite makt og innflytelse :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det kan være vanskelig å forstå mtp mange innvandreres dårlige holdninger til oss "norske horer", og at det først og fremst er vi som må ta forhåndsregler for å unngå trakassering og voldtekt. Menn merker ikke konsekvensene så direkte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinner har lite forstand på samfunn, poltikk og økonomi.

Anonymkode: 07874...a39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer nok mer etter miljø og ikke kjønn. De eneste mennene jeg vet om som er i mot innvandring er det lille knippet rasister og kvinnehatere som er her og i pegida. Det er utstøtte menn som er redde for at de får enda dårligere sjanse på kvinnefronten når de må konkurrere med utlendinger. De skjønner ikke at de blir valgt bort fordi de er dårlige mennesker, og ikke fordi utlendingene stjeler damene de hadde sjans på. 

Det er vel mer naturlig for kvinner å se medmennesker som medmennesker og likeverdige fordi kvinner selv er en undertrykt gruppe, og da vet man hvor viktig det er å ta vare på andre undertrykte grupper som utlendinger. Hvite menn er den mest privilgerte gruppen som finnes så de har blitt så bortskjemte at så fort andre blir likeverdige som de så føler de seg mindre verdt så da gjør de alt for å fortsette å undertrykke andre grupper. 

Anonymkode: 91884...6e7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2018 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Det varierer nok mer etter miljø og ikke kjønn. De eneste mennene jeg vet om som er i mot innvandring er det lille knippet rasister og kvinnehatere som er her og i pegida. Det er utstøtte menn som er redde for at de får enda dårligere sjanse på kvinnefronten når de må konkurrere med utlendinger. De skjønner ikke at de blir valgt bort fordi de er dårlige mennesker, og ikke fordi utlendingene stjeler damene de hadde sjans på. 

Det er vel mer naturlig for kvinner å se medmennesker som medmennesker og likeverdige fordi kvinner selv er en undertrykt gruppe, og da vet man hvor viktig det er å ta vare på andre undertrykte grupper som utlendinger. Hvite menn er den mest privilgerte gruppen som finnes så de har blitt så bortskjemte at så fort andre blir likeverdige som de så føler de seg mindre verdt så da gjør de alt for å fortsette å undertrykke andre grupper. 

Anonymkode: 91884...6e7

Ja ikke sant. Bare se på denne privilegerte mannen:

680678.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, herzeleid skrev:

Ja ikke sant. Bare se på denne privilegerte mannen:

680678.jpg

Er det innvandrere eller kvinners feil at han har valgt et liv med rus og må tigge penger? 

Å være en privilgert gruppe betyr at man ikke er fratatt noen muligheter, slik undertrykte grupper blir. Hvite menn blir mest hørt, mest respektert, har flest muligheter, og for ditt eksempels situasjon så er det også flere hvite enn fargede menn som hjelpes av helsesystemet og folk rundt har troa på dem og gir dem mulighetene til et bedre liv. Men de/han velger det bort selv. 

I tilfeller der fattigdom og ikke livsstil og livsvalg er årsaken til at noen er hjemløse og må tigge penger må man se på den politiske kapitalismen som både i USA og Norge er sånn at de rike får mer og fattige får mindre, og da må man engasjere seg i de motsatte politiske partiene enn de som regjerer i dag og i antikapitalisme. Som er stikk motsatt av det partiene som er imot innvandring ønsker å fremme. Kapitalismen og fattigdom er ikke innvandreres feil det heller, men de høyrevridde partiene. 

 

Anonymkode: 91884...6e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innvandrere eller kvinners feil at han har valgt et liv med rus og må tigge penger? 

Det har ingen ting å si for spørsmålet om han er privilegert. 

Sitat

Å være en privilgert gruppe betyr at man ikke er fratatt noen muligheter, slik undertrykte grupper blir.

Kvinner er ikke fratatt muligheter menn har. Tvert imot har vi jo et lovverk som skal sikre at kvinner særbehandles og gis særrettigheter, ref. likestillingsloven. 

https://no.wikipedia.org/wiki/Likestillingsloven


 

Sitat

Hvite menn blir mest hørt, mest respektert...

Ja vi hører flere hvite menn fordi de aller fleste menn i vårt land er hvite, og menn i større grad er villige til å delta i samfunnsdebatten. 

 

Sitat

, ...har flest muligheter,...

Nei. Menn har ikke flere muligheter enn kvinner i dagens samfunn. 

Sitat

...og for ditt eksempels situasjon så er det også flere hvite enn fargede menn som hjelpes av helsesystemet...

Det er nok ikke så veldig rart om det er flere hvite menn enn svarte som hjelpes av helsesystemet i et samfunn der det overveldende flertallet er hvite. Noe annet ville tilsi at mørke var ekstremt mye sykere enn hvite. 

 

Sitat

...og folk rundt har troa på dem og gir dem mulighetene til et bedre liv. Men de/han velger det bort selv. 

Noen hvite menn, i likhet med brune menn, hvite kvinner osv. får mulighetene og opplever at andre har tro på dem, andre ikke. Gruppen som opplever størst begrensninger er nok unge muslimske kvinner, men det kan man nesten ikke klandre hvite menn for. 

Sitat

 

I tilfeller der fattigdom og ikke livsstil og livsvalg er årsaken til at noen er hjemløse og må tigge penger må man se på den politiske kapitalismen som både i USA og Norge er sånn at de rike får mer og fattige får mindre, og da må man engasjere seg i de motsatte politiske partiene enn de som regjerer i dag og i antikapitalisme. Som er stikk motsatt av det partiene som er imot innvandring ønsker å fremme. Kapitalismen og fattigdom er ikke innvandreres feil det heller, men de høyrevridde partiene. 

 

Anonymkode: 91884...6e7

 

Politikken vi har ført i Norge, og vesten generelt, har gitt oss en enorm rikdom og utrolig gode samfunn sammenlignet med alt annet vi kjenner til. Jeg tror på at du mener det godt, men å prøve å velte dette systemet vil bare skape flere fattige. 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 1.47, Lothlorien- skrev:

Det der tar jeg nok med en bøtte salt. Er nok veldig mange kvinner som er usikre på seg selv, og ikke tør å innrømme at de stemmer Frp, eller til og med føler det imaget Frp har i media er så entydig negativt at de ikke engang våger å stemme på dem selv om vi har hemmelige valg.

Selv er jeg intellektuell; har høyere utdannelse og en god jobb, og er således ikke redd for at mobben skal tenke at jeg er dum når jeg sier at jeg stemmer Frp. Ser heller på kvinner i flokk som ganske enkle og anti-intellektuelle, motsatt av meg som er en selvstendig og intellektuell Frp-velger. :)

En kan være enige i enkelte ting som partiet står for, men det betyr ikke at de er usikre for å ikke stemme på partiet. Du virker litt trangsynt om du skal bruke det som et argument mot de som ikke stemmer på FrP.

Anonymkode: 2b919...d55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skyldes at menn er følelseskalde, lite empatiske, selvgode og meget egoistiske. De slår seg for brystet med hvor rasjonelle de er og beskylder kvinner for å være det motsatte, men de er livredde for konkurranse og det er like mye det som driver dem som frykten for hvordan innvandring kan forandre samfunnet. De er også ekstremt konkurranseinnstilte og når de ser en mulighet til å male et fiendebilde griper de den. 

Anonymkode: 26c7d...f9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes at menn er følelseskalde, lite empatiske, selvgode og meget egoistiske. De slår seg for brystet med hvor rasjonelle de er og beskylder kvinner for å være det motsatte, men de er livredde for konkurranse og det er like mye det som driver dem som frykten for hvordan innvandring kan forandre samfunnet. De er også ekstremt konkurranseinnstilte og når de ser en mulighet til å male et fiendebilde griper de den. 

Anonymkode: 26c7d...f9f

Vurdert muligheten for at norske menn faktisk ønsker å beskytte familien, slik menn har gjort siden steinalderen. Kanskje menn innser at tryggheten reduseres og de faktisk ønsker trygghet for sine døtre og stabilitet i samfunnet. 

Volden øker, velferden synker, tilliten blir mindre, pensjonsalderen økes og klaner overtar for politiet. Og damer fortsetter å stemme sosialistisk. Selv om endelig må innse at samfunnet endres i negativ retning.

Det er ikke empati å ødelegge det norske samfunnet fra innsiden.

Anonymkode: 6b10b...9ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skyldes at menn er følelseskalde, lite empatiske, selvgode og meget egoistiske

Der beskrev du unge norske kvinner i dag. Finnes knapt noen vesener med tommere blikk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det skyldes at menn er følelseskalde, lite empatiske, selvgode og meget egoistiske. De slår seg for brystet med hvor rasjonelle de er og beskylder kvinner for å være det motsatte, men de er livredde for konkurranse og det er like mye det som driver dem som frykten for hvordan innvandring kan forandre samfunnet. De er også ekstremt konkurranseinnstilte og når de ser en mulighet til å male et fiendebilde griper de den. 

Anonymkode: 26c7d...f9f

Mens kvinner bare smiler og spriker for den som vinner.

Anonymkode: 0129d...ef3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 1.34, SoWhat? skrev:

Grunnen til at jeg ikke vil ha en som stemmer Frp har overhodet ikke noe med bare innvandring å gjøre. Å stemme Fro betyr at en ikke er intellektuell, og at en kjøper alt det forenklede våset de kommer med. Når menn sier at de "forstår hva Frp-politikere sier " gremmes jeg. Jeg tenker at de ikke forstår stort i det hele tatt. Frp er for enkle mennesker, og enkle mennesker kjeder meg! 

Hvor har du det fra at kvinner ønsker høy innvandring? Jeg vet ikke om noen kvinner som vil ha det. 

Men vi har nok mer empati og forståelse for mennesker kanskje? Mer omsorgsevne? Er det feil? Eller er det kvinneforakt i synet ditt? 

Veldig intellektuelt å si at ingen som stemmer Frp er intellektuelle. :)

Det i seg selv vitner om mangel på kunnskap om hvorfor folk stemmer som de gjør.

Ps. Folk i alle samfunnslag stemmer Frp. Også høyt utdannede som meg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med alle menn som henter seg kone fra det store utland... Bidrar mye til innvandring de óg. :tongue:

Anonymkode: a0780...da7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alle menn som henter seg kone fra det store utland... Bidrar mye til innvandring de óg. :tongue:

Anonymkode: a0780...da7

Det som for meg er helt uforståelig er at de 3 jeg kjenner som har hentet kone på ferie i asia, er så rasistiske at jeg blir flau. Ser de virkelig ikke at de bør tie still?

Anonymkode: 72bb5...ba7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som for meg er helt uforståelig er at de 3 jeg kjenner som har hentet kone på ferie i asia, er så rasistiske at jeg blir flau. Ser de virkelig ikke at de bør tie still?

Anonymkode: 72bb5...ba7

Er vel muligens ikke buddistiske kvinner som skaper mest usikkerhet i samfunnet. Selv om endel bruker statistikk relativt selektivt. Det er lite tull med innvandrere fra Thailand og derfor er det ok med 50.000 fra Afghanistan. Innvandrer er innvandrer lizzom. Sist brukt ved at et AP medem fra Oslo med pakistansk bakgrunn hadde selektiv valgt ut innvandrergrupper for å illustrere hva som gikk bra på Stovner. Innvandrere fra 4 land ble brukt I hans eksempel. Sjelden sett mer kreativ bruk at statistikk.

Vietnamesere integrerer seg godt = ja takk til flere somaliere.   Godnatta.....

Anonymkode: 6b10b...9ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 9.7.2018 den 21.03, AnonymBruker skrev:

Vurdert muligheten for at norske menn faktisk ønsker å beskytte familien, slik menn har gjort siden steinalderen. Kanskje menn innser at tryggheten reduseres og de faktisk ønsker trygghet for sine døtre og stabilitet i samfunnet. 

Volden øker, velferden synker, tilliten blir mindre, pensjonsalderen økes og klaner overtar for politiet. Og damer fortsetter å stemme sosialistisk. Selv om endelig må innse at samfunnet endres i negativ retning.

Det er ikke empati å ødelegge det norske samfunnet fra innsiden.

Anonymkode: 6b10b...9ba

Og ikke minst tenk på alle de svake i samfunnet som blir så forvirret over alt det nye... som må lære seg spillereglene på den harde måten fordi man er dum. 

Hva med oss da? 

Ingen som tenker på at Aspergerhodet mitt skal forholde seg til det trygge og sedvanlige, akkurat 

buhu snufs. Slem stat. 

Anonymkode: 498e3...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og ikke spesielt begeistret for innvandring, men rettere sagt muslimer.

Anonymkode: f1b8a...7a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Finnes temmelig mange områder i både Tyskland, Storbritannia, Sverige, Canada, Frankrike og Belgia med paralell-samfunn hvor befolkningen sliter med veldig høy arbeidsledighet og kriminalitet. Felles for alle disse områdene er at det er en ekstremt høy andel muslimer bosatt i alle disse områdene.  

Men det blir vel fremdeles regnet som velsig "rasistisk" å snakke om.  

Anonymkode: a2897...e04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...