Gå til innhold

Hvor sannsynlig er det at han har nevnt meg for kompisgjengen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg (24) matchet med en kjekk fyr (25) på Tinder for 3 (!) uker siden, som i tillegg viste seg å være utrolig hyggelig. Han jobber på en annen kant av landet, men på grunn av gunstig turnusornding, er han visstnok ofte i byen jeg bor (som er hans hjemby og hvor han trives best). Vi har ennå ikke møttes ansikt til ansikt da han dro tilbake på jobb dagen etter vi matchet, samt at han nå er på ferie. Han ønsket å legge meg til på Snapchat, og vi har hatt daglig kontakt hele veien. 

Jeg har ennå ikke fått meg til å spørre om når han er tilbake da jeg har fått inntrykk av at han er ærlig og redelig og sier i fra når han er i byen ettersom vi da tidligere har avtalt å møtes når han er tilbake.

 

Uansett; Han er nå på utenlandstur med noen kompiser. Jeg er bare nysgjerrig; hvor sannsynlig er det at han har nevnt meg/vist meg frem for kompisene? Jeg har jo gjort det for lenge siden med mine venninner (og homofile kompis). Er gutter på samme måte når de har matchet med noen de er oppriktig interessert i å møte? 

 

For ordens skyld: De er ikke på noen "heisatur"; snappene viser rolige kvelder med øl, fotballkamp, kortspill og til og med tidlige kvelder.

Anonymkode: ad97a...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker said:

 

  

Uansett; Han er nå på utenlandstur med noen kompiser. Jeg er bare nysgjerrig; hvor sannsynlig er det at han har nevnt meg/vist meg frem for kompisene? Jeg har jo gjort det for lenge siden med mine venninner (og homofile kompis). Er gutter på samme måte når de har matchet med noen de er oppriktig interessert i å møte? 

 

Anonymkode: ad97a...8ee

Jeg er mann og sjeldent noen av kompisene mine viser hvem de har matchet med. Tror det kun var en gang hvor en kompis hadde matchet med en som kjente meg og spurte meg om hvordan hun var som person. 

Selv får jeg så sjeldent matcher at jeg aldri har kunnet vise frem noen uansett. 

Anonymkode: 084bc...898

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo før du forstår at menn ikke fungerer på samme måte som kvinner, jo bedre blir det for deg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sikkert nevnt deg for kompisene om han liker deg. Husker jeg rotet med en fyr og fikk senere høre at kompisene sa han hadde snakket mye om meg  da vi tok taxi en gang hjem fra byen. Han ble kjemepflau og sa hold kjeft til kompisene😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke har møtt henne er sjansen for at jeg nevner henne for kompisgjengen mellom null og en prosent, tenker jeg. Maks. Kunne kanskje nevnt det til min aller beste kamerat, men hadde definitivt ikke snakket om en dame jeg ikke hadde møtt til gutta på den måten. Ikke at jeg snakker for alle menn, men siden du først spør. Ikke dermed sagt at jeg ikke kan være interessert, altså, men det skal det vanvittig mye til for at jeg hadde gjort.

Anonymkode: d957e...27d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Han har sikkert nevnt deg for kompisene om han liker deg. Husker jeg rotet med en fyr og fikk senere høre at kompisene sa han hadde snakket mye om meg  da vi tok taxi en gang hjem fra byen. Han ble kjemepflau og sa hold kjeft til kompisene😂

Ja, men han hadde du jo i aller høyeste grad møtt, om jeg forstår historien din rett? Jeg kan gjerne nevne jenter tidlig til gutta dersom jeg ser at det er lovende, men det er en forutsetning at jeg har møtt henne. Et nettbekjentskap, enda det kan være aldri så lovende, tror i hvert fall jeg at jeg ikke hadde fortalt kompisgjengen om.

Anonymkode: d957e...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lurer du egentlig på det, TS?

Anonymkode: cd60b...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men han hadde du jo i aller høyeste grad møtt, om jeg forstår historien din rett? Jeg kan gjerne nevne jenter tidlig til gutta dersom jeg ser at det er lovende, men det er en forutsetning at jeg har møtt henne. Et nettbekjentskap, enda det kan være aldri så lovende, tror i hvert fall jeg at jeg ikke hadde fortalt kompisgjengen om.

Anonymkode: d957e...27d

Åja leste litt fort i svingene, trodde de hadde møtt hverandre :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare nysgjerrig ettersom jeg har nevnt ham for mine venner og vi har såpass med kontakt. 

Anonymkode: ad97a...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cathe.

Jeg tror det varierer fra mann til mann, men på generelt grunnlag tror jeg ikke de er like ivrige på å snakke om/vise frem tindermatcher som det vi jenter er. Tror allikevel ikke det går på interesse for jenta eller ei, det bare faller ikke naturlig for dem å dele det. Tror det er noe annerledes hva gjelder jenter de faktisk har møtt, da vet jeg (i hvertfall enkelte) menn også kan tolke og analysere med en kompis eller to. :)

 

Antar du lurer fordi du ser på det som et "bevis" for om han er interessert eller ei. Ikke tenk slik, fokuser heller på at han er interessert i å holde kontakten frem til dere møtes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner ikke jenter før jeg enten har haty fantastisk sex med henne og vil skryte av det (da er det så godt som aldri kjærestemateriale jeg ser henne som, om vi har sex tidlig) eller om jeg har blitt sinnsykt betatt etter flere møter og ønsker noe seriøst.

Anonymkode: 951b0...480

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere aldri har møttes, anser jeg muligheten for det som lav. Jeg vet jeg er blitt nevnt for kompisene til han jeg dater, men da hadde vi vært på et par-tre dater.

Anonymkode: f0268...836

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dersom de har spurt hvem han snakker så mye med på tlf, men høyst usannsynlig at han har sagt noe av seg selv uten noen spesiell grunn 

Anonymkode: 9190a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dersom de har spurt hvem han snakker så mye med på tlf, men høyst usannsynlig at han har sagt noe av seg selv uten noen spesiell grunn 

Anonymkode: 9190a...86e

Ja, det var vel i et slikt tilfelle jeg eventuelt så for meg at han nevnte noe.

Anonymkode: ad97a...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor lurer du egentlig på det, TS?

Anonymkode: cd60b...ac5

Hvis han nevner henne før kompisene, så betyr det jo at hun er litt viktig for ham da. At han liker henne godt. Det er vel det hun tenker. Ikke så rart det vel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg mannlige kompiser. De forteller meg sånt. Vet bare ikke om det er fordi jeg er dame, og vet ikke om de forteller det til kameratene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...